Üst edit: cok fazla ugras verdik, tüm kurumlara basvurduk ve elimizdeki tüm güclerle Millenicom'a karsi saldiriya gecerek en son tüketici mahkemesinden cikan kararla faturayi iptal ettirip fatura ücretini 2021 Mart'ta geri almayi basardik. Millenicom'un dolandiriciligi bu sürecte cok daha fazla para kaybetmemize ragmen yanlarina kar kalmayacak sekilde ortaya cikti ve ödememizi geri aldik. Detaylar ilerleyen mesajlarda.
Ekim 2 de eski evimizden yenisine taşındık. Hat nakli için başvurduk. Online işlemlerde ve SMS yoluyla nakil işleminin tamamlandığına dair mesaj gördük. Modemi taktık internet gelmedi. Ekim 2 den Ekim 15'e kadar her gün arayarak, mail çekerek, tüketici mahkemesine başvurarak, BTK üzerinden 6 adet şikayet oluşturarak ve faks çekerek "yalvarmak" ve telefonu açan kişilere durumu anlatmak zorunda kaldık. Toplamda telefon konuşmaları 910 dakika etmektedir, millenicom tarafında kayıtlar bulunuyor olsa gerek. 15 gün içerisinde hat nakil işlemi tamamlanmamasına rağmen, halen her gün kısır döngüye girmiş şekilde hat naklinin tamamlandığını iddia ettiler. Binanın girişine bile kimse gelip etiketleme yapmamıştı. Sonunda TürkNet'i arayıp Millenicom'a iptal dilekçesi gönderdik. 1 saat içinde TürkNet ekipleri gelip aşağıdaki kabloyu bağlayıp modem ve kullanıcı adı alıp kullanabileceğimizi söyleyip gitti. Fakat bu durumda millenicom'un yaptığını iddia ettiği işi TürkNet yapmış olduğundan, bağlı olan modemde millenicom'un kullanıcı adı ve şifresi yazılı olduğundan millenicom sinyali geldi. Önümüzdeki 2 gün boyunca da TürkNet'in sözleşmesini imzalatacak kişiler henüz eve gelmediğinden millenicom'u kullandık. 18'inden 24'üne kadar Millenicom'a yine yalvararak aboneliği iptal ettirmeye çalıştık. Etmediler. BTK'Ya yazdık, sikayetvar.com'a yazdık anca o şekilde iptal ettiler. Bu ay ise geçen ay için fatura gönderilmiş, 45 TL kurulum ücreti 85 TL ise normal kullanım ücreti olacak şekilde.
Şimdi;
- 45 TL ücretin talep edilmesi tamamen saçmalık çünkü binaya etkiletlemeye bile gelmeyen millenicom evime gelip kurulum yaptığını iddia edip benden para istiyor.
- 16 17 18 tarihleri arasında evet internet hizmetini kullandık ama bu millenicom'un kendi çabası değil tam aksine türknet'in kabloyu bağlamasıyla mümkün oldu. Burada millenicom'un kendi çabası, karşılığında parasını alacağı bir hizmeti verdiği sinyal haricinde bulunmamakta. Bu yüzden o 85 TL yi zaten hiç hak etmediğini de düşünüyoruz. 16 17 18 tarihleri için kullanıma bağlı kaç tl ödenmesi gerekirse sinyal için, o kısım belki ödenebilir. Ancak beni bu kadar uğraştırdığı için, sanki aşıkmışım da sürekli onları aramak zorundaymışım gibi her gün telefonda oyaladıkları, flirtleştikleri için hiç birşey de veresim gelmiyor açıkcası.
Millenicom'un bu yaptığı yoksulluk, dolandırıcılık ve hizmette üstün derecede ayıp başarısını nasıl çözerim emin değilim. Ama sonsuza kadar uğraşabilirim. Mahkemeye de giderim, bütün dünyayı ayağa kaldıracak şekilde kamuoyu oluşturmaya da çalışırım. Farkli disiplinler okuyarak, bütün eğimimimi buna yönlendirerek karşılığında millenicom'a o faturayu ödemeyecek ve onları rezil edebilecek her türlü savunmaya yönelik kendimi geliştirmeye de hazırım. Hayatım bu ülkede zaten mahvolmuş, bu adamlarla da uğraşayım, kaybedecek birşeyim yok.
Son Giriş: 7 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 11
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 11
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.923 (Bu ay: 38)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar