Unity parallax c#
using System.Collections;
using System.Collections.Generic;
using UnityEngine;
public class Parallax : MonoBehaviour
{
public Transform cam;
public Transform[] camadas;
public float[] mult;
private Vector3[] posOriginal;
private void Awake()
{
posOriginal = new Vector3[camadas.Length];
for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)
{
posOriginal[i] = camadas[i].position;
}
}
void Update()
{
for (int i = 0; i < camadas.Length; i++)
{
camadas[i].position = posOriginal[i] + mult[i] * (new Vector3(cam.position.x, cam.position.y, camadas[i].position.z));
}
}
}
Parallax görseller bu koda göre hareket ediyor fakat arkada hareket eden görsellere farklı hız vermek istiyorum öndeki görsel 1 birim arkadaki görselin hızı 2 birim olacak şekilde bu koda nasıl ekleme yapabilirim tşk
Unity Dialog yardım c#
Merhabalar ben platform oyunu yapıyorum profesyonel olarak normalde oyun başladığı zaman ilerlediğinizde karşınıza bir tabela çıkar ona temas edince yazı baloncuk bilgiler yazar bunu kod olarak nasıl yazabilirim tabelayı geçtikten sonra yazı baloncuğu kaybolacak tekrar temas ettiğinde gözükecek.
Örnek resimdeki daire içindeki objeye temas edecek.Yardımcı olursanız sevinirim
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 15
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 15
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 519 (Bu ay: 5)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Türkçe Yamalar