Yaklaşık 6 hafta önce Türk Telekom dairemize fiber kablo ve sinyal dönüştürücü bağlattı. Bakır hatların amamen iptal olacağını ve tamamiyle fiber altyapıya geçiş yapılacağını söyledi. Personele modem ve kurulumun ne zaman yapılacağını sorduğum zaman ise en geç haftaya Pazartesi modem ve kurulum için gelirler dedi. Aradan 6 hafta geçti, 5 gün önce internetim kesildi ve Online İşlemler Merkezi'nde altyapı çalışması olduğunu gördüm, binada aşağı indiğimde ise bakır kabloların ve internet panolarının tamamen söküldüğünü, yerine ise Türk Telekom'un siyah fiber kutusunun getirildiğini gördüm. Oradaki çalışanlara modemi sorduğumda ise arıza kaydı bırakmam gerektiğini söylediler. Türk Telekom'u aradığımda onlardan hizmet almadığım ve bilgilerime sahip olmadıkları için bana yardımcı olamayacaklarını belirttiler. Online İşlemler'den destek kaydı açtığımda ve modem/fiber konusundan bahsettiğimde ise resmen önceden yazılmış saçma sapan "Hattınızın bulunduğu bölgede altyapı çalışması var" geri dönüşleri alıyorum. İnternet paket değişikliği kısmında bile hattımı Fiber'e çevirme opsiyonu görünmüyor. Acilen bu karmaşanın çözüm bulması lazım, iki firma da birbirinden vurdumduymaz davranıyor.
|
WBH vs Superman
|
|
|
|
Meslek: Retired bank robber.
İlgi Alanları: Robbing banks, Watching old movies.
You forget a thousand things everyday pal, How bout' you make sure this is one of 'em? // Surviving is winning Franklin. Everything else is bullshit. Fairy tales sprung by people afraid to look life in the eye. Whatever it takes kid... Survive! // Human stew... That's my limit. |
Son Giriş: 8 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 2.377
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.474
İkinci El Bölümü Mesajları: 1
Konularının görüntülenme sayısı: 5.049 (Bu ay: 57)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 440 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware