Aralık ayı sonunda iki adet M31s aldim. M31S lerin ikiside bozuk çıktı. Kulaklık takınca parazit yapıyorlar. İki telefonda da aynı hatanın olması beni düşündürdü. Neyse telefonları servise gönderdim hiçbir geri dönüş yapmadan hata yoktur deyip yolladılar telefonları. Sonra tekrar ısrar edip gönderince yaklaşık 1 aylık bir sürecin sonunda telefonların değişimini onayladılar ve dün yeni telefonlar elime geçti ama bilin bakalım ne var? Değişimle gelen yeni cihazlarda da aynı hata var. Ayrıca sıfır denilen telefonlarin arka kapaklarinda olmamasi gereken garip bir iz var. Sanki kullanılmış gibi.
Gelelim diğer meseleye değişim ile sorun çözülmeyince ayıplı mal olduğu için satış bedelinden indirim talep etmek istedim. Ancak bu hakkımızın garanti sözleşmesinde ve 6502 sayılı tüketiciyi koruma kanunda açıkça belirtilmesine rağmen "böyle bir uygulamamız yoktur" cevabı ile karşı karşıya kaldım. Israr edince ise tüketici hakem heyetine başvurabilirsiniz gibi alaycı bir tavırla karşılaştım. Şimdi telefonları iade için servise göndereceğim ancak iş yine servisin kararına kalacak. Yine uzun ve zor bir süreç bekliyor bizi en kötüsü de bu süreç sonunca elimizin boş kalması.
M31S'lerin bu durumu yurtdışında da aynı ve Samsung bu cihazlar ile ilgili hiçbir açıklama yapmamış. Çok insan mağdur çok insan telefonlarına henüz kulaklık takmadigi için durumdan haberdar değil. Müşteri hizmetleri modelde genel bir sorun olmadığını ısrarla belirtiyor ancak sorunsuz bir cihazda yollamiyor. Valla benim bu işe canım çok sıkıldı başkasınında canı sıkılmasın diye deneyimlerimi paylaşmak istedim.
Son Giriş: 4 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 4 yıl
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 184 (Bu ay: 1)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar