Değerli forum üyeleri,
Herkese merhaba,forumda çok aktif değilim işim gereği ama yıllardır forumu takip ederim.
Başımdan geçen talihsiz olayı sizle paylaşmak istedim.
Kullanmış olduğum S21 FE 5G 256 GB cihazı Samsung shop üzerinden S23 FE 256 GB ile değişim kampanyasıyla yeniledim.Ben ve eşim 2022 Şubat ayında almış olduğumuz S21 FE 5G cihazı ön değerlendirme ile 12.000 TL +2.500 takas desteği ile yenileyip S23 FE 256 GB aldık.
Kullanmış olduğumuz S21 FE cihazları orijinal kutusunda,orijinal şarj kablosu ile,sıfır geldiğinde çıkan jelatinlere sarıp gönderdik.Telefonları spigen kılıf spigen ekran filmi ve spigen lens koruyucu ile kullanıldı ilk günden son güne kadar.İnanın telefonu başkasına sıfır niyetine satsalar kimse anlamaz o derece temizdi.
Telefonlar ellerine ulaşınca önce beni aradılar 10 dk sonra eşimi.Benim kullanmış olduğum cihaza bir problem çıkmadı takas dahil 14.500 TL'yi onayladım.Ancak eşimin kullanmış olduğu cihaza ekran yanığı problemi var diyip ki takas dahil 9700 Tl fiyat vermişler cihazların daha 4 ay garantisi var ve kesinlikle böyle bir sorun yok 14.500 TL'den 9200 TL'ye fiyat kırıp onaya sunmuşlar yani 4800 TL aşağısı,eşimde yeni gelen telefonları sim kartı takıp kullandığımız için teklifi mecbur onaylamış.
Samsung müşteri hizmetleri ile görüştüğümüzde madem ürün arızalı dediniz cihaz ile ilgili resim,video belge gönderin bana dediğimde ise bana gönderemeyeceklerini belirttiler.
Yarın tüketici hakem heyetine başvuruda bulunucam.Elimde telefonun her ayrıntısı ile ilgili video kayıtları ve resimleri var.değişime göndermeden önce kutuya koymadan ve her aşamada çektiğim videolar var.Ürünün garantisini veren Samsung kendi telefonunu onaylamıyor sorun var diye ki halbuki hiç böyle birşey yok.