Gazaltı kaynak makine tavsiyesi
|
Öncelikle merhabalar. Yeni üyeyim umarım doğru bölümde konu açmışımdır. Geçen sene 1998 model bir R19 aldım enjeksiyonlu. Silindir kapağı çatlak çıktı komple sıfırı ile değişti. Subap keçeleride dahil. Bobin, buji kabloları, buji, oksijen sensörü, krank sensörü, boğaz kelebeği, rolanti motoru, LPG enjektörleri parçaları değiştirildi ama alındığından beri tekleme sorunu çözülmedi. Arabadan az çok anlayan biriyim kapağın çatlak olduğunu bile ben söyledim ustaya zorla açtırdım kapağı ama artık aklım durmuş durumda. İlk aldığımda tekleme sorunu kapak dolayısı ile olduğunu düşünüyordum ama artık böyle bi sıkıntıda kalmadı buna rağmen teklemeyi kesemedim. Benzinde daha az olmakla beraber hem gazda hem benzinde tekleme yapıyor. Ustalarımızdan yardım bekliyorum :).
Son Giriş: 3 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 3 gün
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 118 (Bu ay: 40)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası