Merhabalar,
Dijital projeleriniz için kaliteli, benzersiz ve SEO uyumlu web içeriğine ihtiyacınız varsa hemen benimle iletişime geçin.
Orijinal makale
Tanıtım yazısı
Blog gönderisi
Ürün tanıtım yazısı
Linkedin, instagram, Twitter, Facebook gibi sosyal medya mecraları için "mecra dinamiklerine özel içerik üretimi" ihtiyaçlarınız için bana bir mail atmanız yeterli.
etemfener@gmail.com
Makale çalışmalarımdan bazılarını aşağıdaki adresten inceleyebilirsiniz.
---Etem
Türknet internet kesintisi
Merhabalar,
Türknet internet ve müşteri hizmetleriyle ilgili kötü tecrübelerimi sizlerle de paylaşmak isterim.
27 Ağustos tarihinden bu yana internet ve telefonum kesik. TurkNet müşteri hizmetleri genel arıza olduğunu, 31 Ağustos tarihinde sorunun çözüleceğini söylemişti 31 ağustosta internet ve telefonum düzelmedi. ısrarla çalışmanın ne kadar daha süreceğini sormama rağmen "en kısa sürede" gibi yuvarlak cümlelerle geçiştirildim. Bugün 1 Eylül itibariyle hala internetim kesik. ONLİNE DESTEK ÜZERİNDEN 3 MESAJ ATTIM FARKLI ARALIKLARLA HİÇBİRİNE DÖNÜŞ YAPMIYORLAR ARTIK. . .Telefonla da ulaşabileceğiniz kimse yok bant kaydı sesli yanıt sistemi var.
Arızanın olduğu ilk gün destek talebi açınca hemen beni arayıp yalın internete veya telefon numaramı değiştirerek yeni bir telefon numarasıyla başka bir bağlantıya geçirmeyi teklif ettiler. Sabit telefonu çok kullandığım için numara iptalini veya değişmesini doğal olarak kabul etmedim.
Şimdi düşünüyorum da belki de genel arıza değil de 3-4 senedir kullandığım kullandığım portu yeni bir aboneye verdiler. Öyle bir şey olabilir mi tecrübeli arkadaşlar yanıt verirse sevinirim.
Beni de arıza var diye oyalıyorlar ama arızanın ne kadar süreceğini söyleyemiyorlar. Topu türktelekom a atıyorlar. Türk telekom bunların altyapı ortağı değil mi nasıl bilemezler arızanın ne kadar süreceğini.
Evden çalıştığımız için internet bizim için çok önemli. Böyle zor bir dönemde TurkNet tarafından mağdur edildik. Bize verdikleri tarihe de uymadılar, ne kadar daha süreceği hakkında da bilgi vermiyorlar internetin ne zaman geleceği belli olmadığı için işlerimizi de planlayamıyoruz. TurkNet'in verdiği (6 gündür vermediği) hizmetten hiç memnun değilim.
Aşağıdaki ekran görüntülerinde de gördüğünüz gibi destek kaydımda ısrarla çalışmanın ne kadar daha süreceğini sordum ama cevap vermiyorlar. Halbuki ilk gün 27-31 ağustos arası diye tarih verebiliyorlardı şimdiyse görmezden geliyorlar mesajlarımı. Teitter üzerinden de ulaşmayı denedim ama ekipler çalılıyor tarzında yuvarlak cevaplar verdiler. Çalışma ne durumda kaç gün daha devam edecek bilgi vermiyorlar. Devir internet devri ama Türknet abonesiyseniz 100 yıl geride kalıyorsunuz. Habire mobil internete para harcayıp duruyoruz Türk net yüzünden.
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 4
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 303 (Bu ay: 5)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar