
3 Senedir Geliştirdiğim Oyun Sonunda Yayınlandı! 🤗
Selamünaleyküm, 4 yıldır %90 görme engelliyim (çok az görüyorum) küçüklüğümden beri yazılımla uğrattığım için bu süreçte devam etme kararı aldım ve çabaladım.
3 yıldır da tek bir oyunu geliştirmeye çalışıyorum. Zorluklar sebebiyle birçok defa pes edip bırakmıştım. Oyun çok basit olabilir ama benim için özellikle görsel kısımlar tam bir eziyete dönüşmüştü. Yine de bitirmek için çabaladım ve nihayet yayınladım şükür.
İnceleyip, geri bildirimlerinizi iletirseniz çok mutlu olurum. Şimdiden teşekkürler 🙂
Oyun linki (Hyper Jump):
Türknet iptal ve iade yardım!
Türknet 27 gündür interneti bağlayamadı. Ve her gün bununla uğraşmam gerekti. Online işlemlerde 5 günde bir "ilgileniyoruz" demekten başka bir şey yapılmıyor.
2 gün önce sadece 20 dakika internet geldi 2mbps download, 0.2 mbps upload. Sonra yeniden gitti. Fiziksel durum kapalı, yani 27 gündür hiç bir ilerleme yok. Hiç mi hiç memnun değilim. En temel hizmet bile sağlanmadı.
Aboneliği iptal ettiriyorum lakin modemi de iade etmek istiyorum. Modem iadesi ile ilgili hiç bir bilgi yok. 27 gündür internet olmadığı için (20 dakika hariç) modemi kullandık bile sayılmaz. Ayrıca admin panele ulaşmak için kullanıyorduk sadece onda da durmadan wifi den atıyor cihazları, aşırı bir ısınma var, modemin açılması çok çok uzun sürüyor. Yani modemden de hiç memnun değiliz. 14 gün yasal süreyi 27 gündür internet bağlanamadığı ve turknetin beklememizi soylemesinden dolayı geciktik. Modemi iade etmek için telefonda konuştuğumuzda yarım yamalak bilgi verildi. Size link gönderilecek denildi gönderilmedi. Online işlemlerden zaten asla cevap verilmiyor. Verilen cevaplar da soruyla alakalı değil. Ayrıca 2 defa arıza talebimi çözülmediği halde kapatmaya çalıştılar.
Bu mağduriyetin daha fazla uzamasını istemiyorum. Modemi iade etmek için adres ve gereken dilekçe örneğini nereden bulabilirim? Bu konuda hiç bir bilgi verilmemiş turknet sitesinde, oim den de cevap vermiyorlar, telefonla da ulaşamıyoruz aktivasyon yapıldı sarılıp ulaşım listesinden çıkarıldık galiba.
Modem iadesini nasıl yapacağımıza dair bilgi talep ediyorum. Adres ve gerekli belgeler nelerdir?
Türknet'ten kurtulmama YARDIM edin lütfen!!
Hayatımda bu kadar rezalet bir firmayla daha karşılaşmadım. Daha önce ayrıntılı konular açmıştım bununla ilgili ama bu sefer kısaca özetlicem lütfen yardımcı olun.
Ayrıca engelliyim 15 Ekim'de ekpss var internete acil ihtiyacım var. Bu durumu defalarca kendileremine belirtmeme rağmen 27 gündür internet yok!
Bir kişinin türknetle yaşayabileceği bütün sorunları yaşadım, hepsi bir arada! Kurtulmam için yardım edin lütfen.
2 yıldır sorunsuz vodafonnet kullaniyorduk onu iptal ettirip Türknet aboneliği açtırdık . 26 Eylül'de turknete basvurup aboneliği başlattık. 1 Ekim civarında kurulum ekibi geldi ama elimize ne modem ulaşmıştı, ne de Türk Telekom etiketleme yapmıştı. Hallettik deyip gittiler. Ve arıza kaydı açıldı.
Aradan günler gecti ve bir bakalım şu ankastreye etiket varmı dedik. Evet Telekom etiketleme yapmış. Tam 3 hafta boyunca hergun hem online işlemler hem telefonla etiketleme yapıldığına ikna etmeye çalıştım. Fotoğraflar attık, telefonda, tamam etiketleme varsa kurulum ekibini yolluyoruz diyorlar. Telefonu kapatınca, arızanız devam ediyor kurulum ekibini göndermeyiz diyorlar. (Arıza dedikleri de taa 3 hafta önce açılan etiketleme yapılmamış arıza kaydı).
Türk telekoma 3 defa arıza iş emri açıldı ve her biri günlerce sürdü. Sonuç, TT ekipleri arıza tesbit edemedi, müşteri sorumluluğunda arıza. Yani turknet ilgilenecek. Açılan arıza kaydında da "modemler buluşmuyor" yazıyor. Yahu ankastredeki kabloyu turknet ekibi daireye bağlamadı ki nasıl buluşsun. Bu kabloyu takmak tamamen turknet sorumluluğunda! Kurulum hizmeti dedikleri şey de bu ama inatla yapmadılar.
Btk sikayet olusturdum, r10 a yazdım, şikayetvar'a yazdım, Twitter'dan yazdım, donanımhabere yazdım, online işlemler ve telefondan hergun durumu belirttim, ekip yollayın kabloyu taksinlar diye! 25 gün sonunda artık ne gelen ne giden var. Elektrikçi çağırıp kabloyu kendimiz taktırdık.
5 saat dsl yanıp söndü sonra sabitlendi. Bir 5 saat daha internet yanıp söndü ve internet sadece 15 dakikalığına geldi. İnternet hızı ise 2 mbps, upload 0.2 mbps! Tabi internet gelince aktivasyondan çıktık ve artık telefonla da ulaşamaz olduk. Çünkü turknet sadece yeni abone olurken destek veriyor. Aboneliğiniz aktif olduğu anda müşteri hizmetlerinde bir insanla konuşmayı unutun. Online işlemlerde ise yeni abonelik açsanız bile 5 günde 1 cevap verip kaybolurlar
Ardından tekrar internet gitti. Sadece dsl yanıyordu. Müşteri hizmetlerinde aktivasyon destek bileti BİR CEVAP BİLE VERMEDEN kapatıldı! Sorun çözüldü diye!
İnternet arızası destek bileti de "sorununuz çözüldü internetiniz online görünüyor" bahanesiyle kapatıldı!
Anında otomatik arıza kontrole bastım ve hattınızda kopma tesbit edildi deyip destek bileti açtı. Yine Türk Telekoma iş emri verildi 4. Kez. Sonra dsl de komple gitti ve hat durumu kapalı görünüyor. Yine modemler buluşmuyor yazıyor. Bu sefer de ne telefonu açan var, nede online islemlerde kaileye alıp cevap veren!
Bugün 27. Gün ve internet hâlâ açılmadı! Hatta ilk günden itibaren zerre ilerleme yok (kabloyu kendimiz takmak zorunda olmamız dışında) Bu nasıl bir rezalet yahu. Ve hergun hergun online işlemler ve telefonla uğraştım. 5 günde bir "ilgileniyoruz" yazıyorlar başka hiç bir halt yok afedersiniz.
Kabloyu biz taktık ya kurulum ekibi de gelmeyecek ama kurulum parasını alacaklar.
Modem de iade edilemez yazıyormuş sayfalarında ama ne bir sözleşme var ne açıklama var. İnsanları kaziklamak bu kadar kolay mı? Yokmu bunun yasal takibi. 14 gün içinde yasal iade hakkımız var ama 27. Güne kadar oyaladiklari için birşey yapamam herhalde. Sözleşmelerinde vaadedilen hiç bir şeye uymadilar. İsterlerse kayıtlara baksınlar. Ne bilgi veren var, ne ne yapmam gerektiğini soyleyen, ne fiziksel müdahalede bulunan, ne açıklama yapıp sorunu söyleyen, ne de verdikleri sürede işlem yapan veya açıklama yapan. Hiç bir şeye uymuyorlar! 3. Taraf değil kendileri.
Modemi iade edebilmem için bir yol gösterin lütfen. Bu dolandırıcılık değil mi? Parayı internetten değil modemden kazanıyorlar anlaşılan, iade edilemez diye. Sitede açıklama yapılmadan sadece iade olmadığı yazılmış ki aldıktan sonra farkettik. Taksitle 450 TL gibi çok yüksek bir mebla.
Taahhüt yok ama modem alınca (maddi sebeplerden taksitle) işte geri vermenin bir yolunu arıyoruz. Bu kadar rezalet bir firmanin hiç bir parçasını istemiyorum artık.
Ayrıca iptal için de 1 ay bekleyenlerin sikayetlerini gördük. Modemi nasıl iade edebileceğimi söylerseniz anında kurtulmak istiyorum Türknetten!
Modemi admin panele girmek için kullandım hep ve wifi den atıp duruyor. Aşırı ısınıyor. Modemin açılması çok uzun sürüyor. İnternet hiç gelmediği için kalitesini ölçemedik tabiki. Bu sorunlar ve Türknetin bu kadar mağduriyeti, sorumsuz ve ilgisizliği modemi iade etmek için yeterli mi?
Cimer ve tüketici hakem heyetine de basvurabilirim ama dediğim gibi ekpss yaklaştı.
Lütfen yardım edin turknetten nasıl kurtulurum. Modem iade ve abonelik iptali..
Edit: internetteki binlerce turknet şikayetine bakıp şunu anladım. Eğer şanslıysanız hiç sorun yasamazsanız turknet iyi diyorlar, ama en ufak sorunda bittiniz. Müşteri hizmetleri, teknik ekip diye bir şey yok.
Türknet 3 Haftadır İnternet Bağlanamadı!
Selamun aleykum,
Turknet 3 haftadır İnternet bağlamayı beceremedi. Olayı tamamen anlatmam mümkün değil sayfalar dolusu bir mağduriyet sürecim var maalesef. Olabildiğince özetlicem.
Hanemizde annem adına sorunsuz şekilde vodafonnet kullanıyorduk. Turknete geçmeyi önerdim. Ve engelli olduğum için annemin aboneliğini iptal edip, benim adıma yeni abonelik başvurusu yaptık. 26.09.2020 tarihinde.
Abonelik başlatır aradan 4-5 gün geçince Türknet kurulum ekibi geldi. Ortada ne modem vardı (kargo elimize ulaşmamıştı) nede türk telekomdan gelmişlerdi. Kurulum ekibi hallettik deyip gittiler.
Ayın 1'inde de aktivasyon problemi diye destek kaydı açıldı. İLK SORUN olarak Telekom etiketleme yapmamış dediler. Tamam deyip bekledik. Arıza iş emri açıldı. Etiketleme nedir, nasıl yapılır bunları araştırmaya başladım.
Daha sonraki günlerde kontrol ettik ki Telekom ankastrede kablo tahsisi ve etiketlemeyi yapmış. Bunun fotoğraflarını çekip turknete gönderdik. Sorun şu ki kablonun ucu boşta DAİRE PORTUNA TAKILMAMIŞ. Türknetin kurulum hizmetleri sayfasına baktık ve aynı sıkıntıyı yaşayanların şikayetlerini kontrol ettik. Meğer Telekom yapması gerekeni yapmış (kablo tahsisi ve etiketleme). Kablonun bostaki ucunu da TURKNET daireye bağlaması gerekiyormuş. Bunu Telekom yapmıyormuş, okuduğumuz kadarıyla telekomun bağlaması yasakmış. Galiba turknetin kurulum ücretini alabilmesi için Telekom ekiplerine taktırmıyor olabilirler. Çünkü turknet kurulum işleminde kablonun daire portuna takılması da var.
Velhasıl, bu fotoğrafları defalarca online işlemlerden gönderdim, müşteri hizmetleri numarasını onlarca kez aradığımızda da durumu anlattım ve bana hak verdiler. Telefon görüşmelerinde "evet kurulum işlemi için TURKNET saha ekibini yolluyoruz" diyorlar. Fakat online işlemlerde, sorunun çözülmesi için telekoma arıza iş emri açıyoruz. Deyip meseleyi kısır döngüye alıyorlar.
Sinyal sorunu var denildi en başta. Kablo takılı değil, sinyal sorunu bu değil mi? Daha sonraki konuşmalarda ne arızayı söyleyen oldu, nede neyi beklediğimizi söyleyen oldu!
Telekoma 3 defa arıza iş emri açıldı. Her birinin günlerce sürdüğünü biliyorsunuz. Ve her defasında telekom, bizlik bir sorun yok müşteri sorumluluğunda, deyip arızayı kapatıyorlar. Turknet açıklama yapmadan, cevap vermeden inatla iş emri açıp duruyor. Ortadaki arızanın ne olduğunu defalarca sordum cevap yok! Bilgilendirilme hakkımızı bize vermiyorlar.
Sürekli kısır döngüye alıp duruyorlar. Zaten 3 yada 5 günde bir mesaj atıyorlar. Onda da yazdığımız şeyi okumadiklari aşikar. "Sorunu tesbit ettik, çözmek için telekoma iş emri açıyoruz, ilgileniyoruz" yazıyorlar. Kopyala yapıştır sadece. Yahu hatayı söyleseniz ya.
Etiketleme yapıldığını defalarca kendilerine ispatladım. Yine de inatla "Telekom etiketleme yaptığını bize bildirmedi" diyorlar. Fotoğraf atıyorum, telefonda etiketleme yapıldıysa türknet kurulum ekibimizi göndericez diyorlar, telefonu kapatıp online işlemlere bakıyorum. Telekoma sorunu çözmesi için arıza kaydı oluşturduk diyorlar. Böyle bir rezillik olabilir mi?
Israrlarım sonrasında, kurulum ekibi ilk geldiğinde 3 hafta önce, arıza bildiriminde bulunmuş. (ETİKETLEME YAPILMADI diye) hâlâ bunun için kurulum ekibini göndermiyorlar. Yahu 3 hafta oldu, fotoğraf gönderdik etiketleme yapıldı. Kablo daireye bağlanacak sadece!
Böyle bir rezalet daha önce hiç yaşamadım. Turknet pişmanlıktır diyenlere de inanmamıştım ama gerçekten inanılmaz bir durum.
Engelliyim 1 aydan daha az kaldı EKPSS sınavına, çalışmam lazım diyorum. Mağduriyetimi anlıyor musunuz? 3 haftadır internetimiz yok. Ondan önce Vodafonnet varken sorunsuzdu.
Btk şikayet ettim. Eğer sorunu İNATLA çözmezlerse, cimer ve Tüketici hakem heyetine de şikayette bulunucam. 3 haftalık kaybettiğim zamanın telafisi yok!
Sorun derhal çözülmezse iptal edip, (internet olmadığı için kullanılamamış olan) modemi de iade edip turknetten uzaklaşıcam. Bir daha Tevbe. Ama kendilerinin abonelikleri iptal etmediğine dair binlerce şikayet var ortada. Modem de iade edilemezmişmiş. 14 gün yasal süresi var. Modemi iade etmeyelim diye mi bizi oyalıyorlar? Kullanılmadığı taktirde iade edilebilir ve kullanılmadı. İnsanların yasal haklarını kullanmalarını mı engelleyeceksiniz?
3 haftadır 1 tane kablonun bağlanmasını bekliyoruz o kadar. Ama gel de müşteri hizmetlerine anlat durumu!
@TurkNetDestek ilgilenmiyorsanız cimer ve tüketici hakem heyetine şikayet için hazırlanıyorum. Yaptığınız şey hiç bir kurumsal firmaya yakışmayacak derecede rezillik.
@Turknet lütfen sorunu yine kısır döngüye sokmayacak biri cevap versin.
5 kez kurulum ekibimizi gönderiyoruz dediler telefonda, telefonu kapatınca online islemlerde arıza kaydınız var o yüzden gönderemiyoruz. Telekoma iş emri için mesaj attık diyorlar. Bu nasıl bir kısır döngüdür yahu!


Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 11
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 11
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 3.225 (Bu ay: 19)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar

