Teknosa müşteri memnuniyetsizliği ne yapmalıyım ?
30 ağustos 2019 tarihinde aldığım notebook bilgisayarım ilk açıldığından beri yavaş çalışıyordu mavi ekran hataları veriyordu donma ve hard diskten çok ses geliyordu, garantiye yolladım format falan atıldı geldiğinde Windows etkinleştirilmemişti mail üzerine aldığım Office programını kabul etmiyordu. Teknosa 2. defa iade kabul etmedi tekrar gönderdim garantiye, geldiğinde ilk açılışta karanlık ekran, tekrar donma kasma, 5-10 dakika ekran kararması, ses gelmesi oldu. ağır çalışmaya devam ediyordu tekrar Teknosa'ya gittim yardımcı olmayınca tüketici hakem heyetine başvurdum. karar lehime çıktı Teknosa birebir değişimi ellerinde muadili olmadığını öne sürerek kabul etmedi fatura üzerindeki miktarı teklif etti ama ben kabul etmedim 17 ay geçmiş aradan aradaki kur farkından ben o paraya telefon dahi alamazdım. muadilini vermediler dava açacağımı söyledim şube müdürü yapacağım bir şey yok dedi bu konuda ne yapmalıyım haklarım neler?
Not: Teknosa çalışanı ürünü tanırken istediğim özelliklere sahip olduğunu söyledi (bilgisayardan anlamam öğretmenin kullanabileceği özellikler) ancak hiç karşılamıyordu haksız kazanç.
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 93 (Bu ay: 1)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Taşınabilir Bilgisayarlar