Değerli forum üyeleri , saygıdeğer ustalarımız. Megane 1 Cabrio 1998 8 valf arabam ile yolda giderken aniden bir tekleme ile bujiler ateşlemeyi kesti. ne yapsam nafile araba çalışmadı bana mısın demedi. (not aynı zamanda araba yüksek devirden ayağımı birden gazdan çekince tak diye aks dan ses çıkarıyordu. dip not olarak düşeyim.) Arabada kaçak mevcuttu akü kutup başını çıkarıp öyle tutuyordum. buda dip not.
çekici ile ustaya götürdük elden ne gelir. çekici 150 tl.
Oto tamirci sorunun elektriksel olduğunu kendisi müdahale ederse daha yüksek sorunlar çıkabileceğini belirtti. ve tanıdık bir elektrikçisine arabayı tekrar çekici ile götürdük. bu sefer çekici ücreti 50 tl.
Elektrikçide 5 iş günü kaldıktan sonra bugün ustadan haber geldi.
Sensörler değişti dedi.
Beyinde sorun vardı. beynede müdahale ettik dedi. bir arkadaşına göndermiş kodlanmış geri gelmiş.
Ve bazı kablolarda oksitlenme mevcuttu onlarıda düzelttik dedi. gözümüze çarpan bunlar dedi.
yüksek devirde ayağı gazdan çekince gelen tak sesi düzeltilmiş. dediğine göre kaynak yapmış tornacı aksı sökmüşler. 300 lira biz alalım 200 lirada kaynakçıya tornacıya verdik dedi.
birde akün bozuk. 1 hafta sonra gene aynı sorunu yaşarsın aküyüde değiştirmek lazım dedi. sıfırı 600 lira. ikinci el çıkma birşey 400 ama 350 yapayım dedi. tamam dedik ona da
toplam ücret 2500 liraydı. 2200 liraya kadar indirmeyi başardım.
şimdi mesai çıkışında gidip arabamı alacağım. 2200 lira para vereceğim bu bahsettiklerime.
Normal mi bu fiyat ?
İlginç Elektrik Sorunu
Arkadaşlar Merhabalar hayırlı forumlar diliyorum. İlk defa buraya konu açıyorum. üye olur olmaz böyle bir yardım talebinde bulunduğum için başta özür dilerim.
Sorunumuz şu
Megane 1 Cabrio 1998 Model bir araç aldım. Dün arabama Ses sistemi için kablo tesisatı çektirdim.. Akünün hemen yanında 2 adet röle ve 1 Adet park sensörüne giden kablo vardı. Onlara hiç dokunmadan akü kutup başını çıkardık ses sistemi kablosunu bağlamak için (amfiye giden kablodan bahsediyorum) kutup başını çıkarırken çıtır çıtır çıtır etti. Sonra ses sistemi kablosunu bağlayıp geri taktık. Bir anda arabanın üzerinde amerikan park sistemi varmış modül. onlar yanmaya başladı. Aha dedim herhalde onlar çalışmıyordu bu sayede onuda yapmış olduk dedim. kablosu takılı değildi felan diye düşündüm. Buraya kadar güzel herşey. Sorunum şurada başlıyor. bu yanan park lambaları (Sinyaller) sürekli açık kalıyor. hiç sönmüyor. Kontağı kapattığımda da sönmüyor. Sinyali yaktığımda da herhangi birşey yok. Aynı öyle yanıyor.
Şunuda tetikledi bu sorun. Arabanın farları açtığımızda birinci kademe gündüz farı dediğimiz beyaz farları ve alttaki ledleri sisleri yakıyordu. ikinci kademede ise farları yakıyordu. Şu anda birinci kademede sis gündüz farı yakmadan doğrudan farları yakıyor. parklar ise herzaman açık. Amerikan modülünü söktüğümde bile açık. hep açık. ŞİMDİLİK Geçici olarak arabanın birinci kademesindeki ön konsol km saati ışıklarınıda yakan sigortayı çıkardığımda parklar vesayre hepsi gitti. ama tabi stop ve sinyalleride kaybettik. onu taktığımda ise yine parklar yanık kalıyor.
yardımlarınızı talep ediyorum.
Arkadaşlar Merhabalar hayırlı forumlar diliyorum. İlk defa buraya konu açıyorum. üye olur olmaz böyle bir yardım talebinde bulunduğum için başta özür dilerim.
Sorunumuz şu
Megane 1 Cabrio 1998 Model bir araç aldım. Dün arabama Ses sistemi için kablo tesisatı çektirdim.. Akünün hemen yanında 2 adet röle ve 1 Adet park sensörüne giden kablo vardı. Onlara hiç dokunmadan akü kutup başını çıkardık ses sistemi kablosunu bağlamak için (amfiye giden kablodan bahsediyorum) kutup başını çıkarırken çıtır çıtır çıtır etti. Sonra ses sistemi kablosunu bağlayıp geri taktık. Bir anda arabanın üzerinde amerikan park sistemi varmış modül. onlar yanmaya başladı. Aha dedim herhalde onlar çalışmıyordu bu sayede onuda yapmış olduk dedim. kablosu takılı değildi felan diye düşündüm. Buraya kadar güzel herşey. Sorunum şurada başlıyor. bu yanan park lambaları (Sinyaller) sürekli açık kalıyor. hiç sönmüyor. Kontağı kapattığımda da sönmüyor. Sinyali yaktığımda da herhangi birşey yok. Aynı öyle yanıyor.
Şunuda tetikledi bu sorun. Arabanın farları açtığımızda birinci kademe gündüz farı dediğimiz beyaz farları ve alttaki ledleri sisleri yakıyordu. ikinci kademede ise farları yakıyordu. Şu anda birinci kademede sis gündüz farı yakmadan doğrudan farları yakıyor. parklar ise herzaman açık. Amerikan modülünü söktüğümde bile açık. hep açık. ŞİMDİLİK Geçici olarak arabanın birinci kademesindeki ön konsol km saati ışıklarınıda yakan sigortayı çıkardığımda parklar vesayre hepsi gitti. ama tabi stop ve sinyalleride kaybettik. onu taktığımda ise yine parklar yanık kalıyor.
yardımlarınızı talep ediyorum.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 577 (Bu ay: 34)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası