2.0 Tdı Audi Quattro Ve Stage 1 Güvenli Sınır
İyi forumlar, araba almak için biraz araştırma yapmaya karar verdim. İlk başta düşüncem Toyota Yaris dizel alır hem az yaktırır hem de yanına eski 600 cc yarış motoru alır kurtlarımı dökerim diye düşüyordum. Aklıma 600 cc'ye turbo takıp ''gap machine'' haline getirme fikri geldi. İşin özeti en sonunda 170 hp Audi TT 2.0 TDI Quattro alıp stage 1 için cold air intake, yazılım ile 220-230 hp civarlarına getirip hem az yakan hem güzel gözüken hem de yeri gelince belli başlı makinaları geçen bir güzellik abidesi yapma fikri yerleşti. Motosiklet işinden vazgeçtim e sonuçta üniversite öğrencisiyim düzgün bir araba yanına iyi bir motosiklet için para yok.
Merak ettiğim konu 2.0 TDI motor içine girmeye gerek kalmadan, stage 1 şekilde güvenli kalarak kaç beygir güce dayanır? İlerleyen zamanlarda hibrit turbo ve belki rektifiye düşünüyorum fakat en az 3-4 yıl stage 1'de kalır.
Sora Ön Aktarıcı Üst Vites Kilitlememe Problemi
Bisikletimi yıkarken zincire geldi sıra, aynakolu çeviriyorum bi yandan elimde fırçayı sürte sürte temizliyorum. Alt vitesten üst vitese geçeyim dedim, vites çok sertti bende zorladım çat diye ses geldi. Dedim aha vites telini koparttım, ama bi baktım kopmamış rahatladım derken bu sorunu fark ettim. Bu sorun nedir ve nasıl düzeltirim
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 5 ay
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 164 (Bu ay: 10)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası