Merhaba. İthalatçı garantili aldığım Xbox konsolumun gamepadini garantiye yollamak istiyorum, açıkçası bana kullanılmış ürün kakaladıklarını düşünüyorum. Konsol ile kutusunun üzerindeki seri numara eşleşmiyor. Konsolun üzerinde ufak bir çizik vardı aynı zamanda gamepadin üstünde de gamepadin A X B Y tuşları normalin daha üstüne sallanıyor. Bu normal mi bilmiyorum. Aynı zamanda analoglara basarken arada bir boşluk olur ya, o boşluk kısmında basarken biraz kıtırdıyor yine. Normal mi?
Bunu satın aldığım firmaya belirttiğimde ise maalesef kutu açıldığı için iade alamayız vs gibi saçmalıklarla karşılaştım. Kötü yanı ise Trendyol veya Hepsiburada'dan almadım kendi sitelerinden aldım. Keşke daha güvenilir bir siteden alsaymışım. Koşulsuz şekilde iade verebilirdim. Her neyse asıl konuya geçeyim.
Microsoft'a bir ürün yolladığımız zaman sıfır ile mi değiştiriyorlar yoksa yenilenmiş ile mi veyahut en çok hangisi ile değiştiriyorlar? İnternete baktığımda bazı kişilere yenilenmiş bazı kişilere direkt yeni ürün yollamışlar hatta 8. nesil gamepadi olan adama direkt 9. nesil yolladıklarını bile gördüm. Microsoft'un sitesinde ise yenilenmiş benzeri bir cihaz ile değiştirilir diyordu.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 127 (Bu ay: 2)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Klavye, Fare, Joystick, Gamepad