
22.03.2023 tarihinde, %15 indirim fırsatından yararlanarak web sitesi üzerinden, yeğenime topladığım bilgisayar için kasa, ram, ssd sipariş ettim.
Aynı gün ssd fiyatı 80 tl düşmüş. Buna rağmen aldığım fiyattan, 25.03 tarihli fatura kesilmiş. Müşteri hizmetlerini aradım, ''fiyat farkı için yapacak bir şey yok, siparişi iptal edin'' cevabı aldım. kasa, başka mağazadan farklı fatura kesilerek gönderildiği için onu teslim aldım. Ram ve ssd siparişini kargolanmadan iptal ettim. 24.03 tarihinde 4756.6 TL tutarında, sadece ram sipariş ettim. Halen ''Siparişiniz İstanbul (Bostancı) mağazamızda hazırlandı. Kargoya teslimatı bekliyor'' notu var. Defalarca aramama rağmen tek dönüş alamadım. Bu süre içerisinde ram fiyatı 6211 TL oldu. E Devlet üzerinden Tüketici Hakem Heyeti'ne şikayet oluşturdum. Çözülmesi 4-6 ay sürer denildi. 20 yıldır, Dealextreme, Aliexpress, Ebay, Amazon gibi yurtdışı siteler dahil bir çok yerden alışveriş yaptım. Böyle bir ÇARESİZLİK yaşamamıştım. 25 yıllık müşterisi olduğum, kendime, eş dost akrabaya, arkadaş çevreme alışveriş yapmış ya da alışveriş yapmalarına vesile olmuş,
İST Elmadağ'da ufacık dükkanlarından, belki de, bizzat sahibinden alışveriş yapmış biri olarak sizlere tavsiyem; Siparişinizi onaylamadan önce bir daha düşünün. Saygılar.


Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 308 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Hukuk Bölümü

