Sosyal Medya Koordinatörlerine Soru
Herkese selam,
Bu hafta, yöneticimle etkileyici pazarlama için KPI'lara dayalı bir bonus yapısını tartışan bir toplantım var. Diğer etkileyici pazarlama yöneticilerinden, kampanyalarının başarısını ölçmek için kullandıkları TPG'ler ve bu ölçütlere göre tazmin edilip edilmediği/nasıl alınacağı hakkında bilgi almak istiyorum.
Göz önünde bulundurduğumuz TPG'lerden bazıları, doğal olarak etkileşim oranını, görüntülemeleri ve dönüşümleri içerir. Ancak, eminim ki hepimiz biliyoruz ki, dönüşümler her zaman bir Etkileyenin performansını puanlamanın en doğru yolu değildir. Başka hangi KPI'lara öncelik verdiklerini ve nedenlerini öğrenmek isterim.
Ek olarak, diğer şirketlerin etkileyici pazarlama ekipleri için kullandıkları ödeme yapılarını öğrenmekle ilgileniyorum. Belirli KPI'ları karşılamaya dayalı olarak ikramiye sağlıyorlar mı? Eğer öyleyse, nasıl bir sayı buluyorsunuz?
Herhangi bir içgörü veya tavsiye çok makbule geçer! Şimdiden teşekkür ederim.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 75 (Bu ay: 3)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Modem, Router, Wi-Fi Adaptör, Menzil Arttırıcı ve Diğer Network Ürünleri