Arora motor mağdurları buraya sakın almayın
Arora marka Max T .. 6 aylık motorsiklet.. fabrika bile dalga geçer gibi yapacağım diye 1 haftadır oyaliyor. Servis 15 gün oyaladı. Almayın uzak durun ben başka motor alıp mahkemeye veriyorum. Hiç bir şekilde sahip çıkmıyorlar
ÇINAR MOTOSİKLET SANAYİ VE TİCARET LİMİTED ŞİRKET ARORA YETKILI BAYİİ olan ve SULTAN SELİM MAH. HÜMEYRA SK. NEF 09 B BLOK NO:7 A/1 KAĞITHANE / İSTANBUL adresinde satış yapan firmadan ARORA MAX-T marka motosiklet aldım. Motosiklet bakım ve arızalarını MART 2023 tarihine kadar ÇINAR MOTOSİKLET Yetkili servisi tarafından yapıldı.
25 Nisan 2023 Tarihinde Motosikletimin eksozu arızalandı ve arızası için ÇINAR MOTOSİKLET yetkili servisine başvurdum. Oda servisliği bıraktığını ve Balcı Motorlu Araçlar A.Ş. tarafından arızanın giderileceğini belirtti. 2 Mayıs itibariyle Balcı Motorlu Araçlar A.Ş yetkili servisiyle +90 545 640 14 80 telefon numarası üzerinden irtibata geçtim. O da bana 10 Gün sonraya gün vererek “10.05.2023 ÇARŞAMBA SAAT 11 E RANDEVUNUZU OLUŞTURDUK” şeklinde mesaj atarak “0541 251 01 11 YEDEK PARÇADAN BİLGİ ALIRSINIZ SABAH ELİNDE VARMI EGZOZ DİYE” irtibata geçmemi söyledi.
+90 541 251 01 11 telefonla irtibata çektiğimde bende motorsiletin km sini ve ruhsatının resmini istedi. Bende elinde olup olmadığını sordum. BU arada Motosiklet kullanırken şanzımanı da arızalandı. Bu konu hakkında da bilgi istedim ve 10 Mayıs 2023 saat 11:00 da randevumun olduğunu bu zamana kadar da parçaları yoksa teminini istedim. Sürekli aramama rağmen bir türlü dönüş yapmadı. 9 Mayıs Günü whatsapp uygulamasından fotoğraf atarak parçaların 10 iş günü içinde gelebileceğini belirtti.
Bende bu durumu Arora Motorsiklet fabrikası 444 7 484 nolutelefon numarasını arayarak yetkili servis bölümüyle paylaştım. Onlarda bana “servislerinde yoğunluk olduğu ve motorsikletin bozulmadan 10 gün önce haber vermemi istediler.
12 Mayıs günü 0545 726 23 39 numaralı telefondan Fabrikada usta başı olan kişi ile görüştüm motorsikleti Motgo Motorsiklet Yetkili servise getirmemi istedi. Oradan Arora Motorsikletfabrikasına tamir için götürülceğini belirtti. Bende ikinci bir nakliye ücreti ödeyerek motorsikleti Motgo Motorsiklet Yetkili servisine götürdüm motorsikletim hala alınmadığını ve tamir edilmediğini servisten öğrendim.
SONUÇ: Arora Motorsiklet Fabrika ve Balcı Motorlu Araçlar A.Ş’ SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETMELİĞİ’nin Servis istasyonlarının sorumlulukları MADDE10 (4) üncü bendine göre ve MADDE 11 (a) (b) bendlerine, MADDE 14 (4) bendine göre aykırı hareket ederek beni mağdur etti. Konu hakkında kendilerinden şikayetçiyim ve gereğinin yapılmasını azr ederim.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 2
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.615 (Bu ay: 98)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motosiklet Dünyası