Merhaba,
Taşındığımdan beri Vodafone Net ile problemler yaşıyorum. Nakil sonrası internetim bir süre sağlıklı çalışmadı. Yarım yamalak olan internetimi düzeltmek için müşteri temsilcisini aradığımda modeme format atmamı istedi, attım. O günden sonra Ethernet ile internete bağlanmak çok zorlaştı. Bilgisayarı her kapatıp açtığımda internetin gelmesini en az 10 dakika beklemek zorunda kalıyorum. Aşağıda koyduğum iki fotoğraf arasında Ethernet durumu dönüyor sürekli.
Bir süre sonra internet geliyor. Sebebini araştırdığımda modemin statik bir IP'ye sahip olduğu, dolayısıyla format attığım için bu problemle karşılaştığımı düşünüyorum. "DHCP'de Ethernet etkinleştirilmemiş" ve "Ethernet geçerli bir IP yapılandırmasına sahip değil" hatalarını alıyorum.
Denediğim çözümler:
- IPv4 ayarlarına kendim manuel IP girmeyi denedim, bilgisayarı her yeniden başlattığımda gidiyor.
- Saat dilimini otomatik olarak ayarlayınca düzeldiğini söyleyenler var, denedim, olmuyor.
- Modemi kapatıp yeniden açmak, olmuyor.
- Ethernet'i başka bir lan portuna takmak, olmuyor.
- CMD'de Ipconfig /flushdns ipconfig/ release ipconfig/ renew komutları ile IP yenilemeyi denedim, olmuyor.
- BIOS ayarlarından ayarları Default'a çektim, olmuyor.
- Modeme tekrar reset attım, olmuyor.
Denemediğim sadece BIOS pilini çıkarıp takmak kaldı, ama onun da olacağını sanmıyorum. Çünkü Ethernet kablosunu başka bir bilgisayara taktığımda da aynı problemle karşılaşıyorum. Yani sorunun bilgisayardan olmadığı bariz bir şekilde belli fakat müşteri temsilcileri her defasında internette bir problem yok deyip başlarından savmaya çalışıyor. Siz olsanız ne yaparsınız? Bir çözüm yolu bulmam lazım çünkü Vodafone Net'in müşteri temsilcileri yardımcı olmuyor.
Okurlar ise Vodafone Net yetkililerine not: VodafoneNet hiçbir konuda gerçekçi bir çözüm sunmuyor, asla yardımcı olmuyor. Müşteri temsilcileri modeme reset attırmak, modemi kapatıp açtırmak, kabloyu çıkarttırıp taktırmaktan başka bir şey bilmiyor. Geri kalan konular hakkında da anı kurtarmak için yalan söylüyorlar. Bu durumu birçok defa deneyimledim. 1 aydan fazladır sağlıklı bir internet kullanamıyorum. 3 haftada 3 kez arıza kaydı açtım ve teknik ekip her defasında gelmeden arıza kaydınız giderilmiştir denilip kaydı kapattı. Müşteri temsilcileriniz yalan söylemeyi bırakmalı, deneyimli çözüm odaklı insanlar çalışmalı. Bu internet servis sağlayıcısı (!)'nı asla tavsiye etmiyorum.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 5
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 308 (Bu ay: 8)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: VodafoneNet