Glfw ve Glad çizim yapmıyor
#include "HuskyWindow.h"
#include "../event/input.h"
#include "../core/Log.h"
#include <glad/glad.h>
#include <GLFW/glfw3.h>
#include <iostream>
namespace Husky
{
HuskyWindow::HuskyWindow(int width, int height, const char* title)
{
glfwInit();
glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MAJOR, 3);
glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MINOR, 3);
glfwWindowHint(GLFW_OPENGL_PROFILE, GLFW_OPENGL_CORE_PROFILE);
window = glfwCreateWindow(width, height, title, glfwGetPrimaryMonitor(), NULL);
if (window == NULL)
{
glfwTerminate();
throw std::runtime_error("Failed to create window");
}
glfwMakeContextCurrent(window);
glfwSwapInterval(1);
// loading glad
if (!gladLoadGLLoader((GLADloadproc)glfwGetProcAddress))
{
throw std::runtime_error("Failed to init glad");
}
//glClearColor(1.0f, 0.2f, 0.0f, 1.0f);
glfwSetKeyCallback(window, key_callback);
glfwSetMouseButtonCallback(window, mouse_callback);
}
HuskyWindow::~HuskyWindow()
{
glfwDestroyWindow(window);
glfwTerminate();
}
int HuskyWindow::GetHeight() const
{
return height;
}
int HuskyWindow::GetWidth() const
{
return width;
}
const char* HuskyWindow::GetTitle() const
{
return title;
}
void HuskyWindow::Update()
{
// Clear the screen
glClearColor(1.0f, 1.0f, 0.0f, 1.0f);
glClear(GL_COLOR_BUFFER_BIT | GL_DEPTH_BUFFER_BIT | GL_STENCIL_BUFFER_BIT);
// Draw the triangle
glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex2d(-0.5, -0.5);
glVertex2d(0.5, -0.5);
glVertex2d(0, 0.5);
glEnd();
// Swap buffers to display the rendered content
glfwSwapBuffers(window);
// Poll events
glfwPollEvents();
}
void HuskyWindow::Close()
{
glfwSetWindowShouldClose(window, true);
}
bool HuskyWindow::ShouldClose()
{
return glfwWindowShouldClose(window);
}
void HuskyWindow::key_callback(GLFWwindow* window, int key, int scancode, int action, int mods)
{
// key input alanı
if (key == Key::Escape && action == Key::KeyRelease)
{
HUSKY_CLIENT_INFO("Exiting...");
glfwSetWindowShouldClose(window, GLFW_TRUE);
}
}
void HuskyWindow::mouse_callback(GLFWwindow* window, int button, int action, int mods)
{
// mouse input alanı
}
} bu render sınıfı kodum ancak bir sorun var glClearColor fonksiyonu çalışıyor ve arka plan değişiyor ancak glBegin(GL_TRIANGLES);
glVertex2d(-0.5, -0.5);
glVertex2d(0.5, -0.5);
glVertex2d(0, 0.5);
glEnd(); satırlarındaki çizim kodu çalışmıyor boş ekran geliyor 1 gündür uğraşıyorum nasıl çözerim lütfen yardım edin
Son Giriş: geçen yıl
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 4
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 195 (Bu ay: 11)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Pc Oyunları