Arkadaşlar hesabım çalınmıştı geri aldım sakın para falan göndermeyin. İmza kısmında görünen telefon numarası dışında bir numaraya itibar etmeyin.
Yaklaşık 3 yıldır Millenicom müşterisiyim. Kızımın İzmir'deki adresine de Millenicom internet için başvurduk. 2 gün sonra Superonline modemi ile bir ekip gelip kurulum yaptı gitti. Bir saat sonra ınternet bağlantısı gitti. Arıza kaydı oluşturuldu. Gelip modem arızalı deyip modemi değiştirdiler. 1 Gün sonra ınternet bağlantısı gitti. Defalarca arıza kaydı oluşturuldu. Maalesef 1 tane muhatap bulamadık. Digital yolla müşteri temsilcisine ulaşamadan hep aynı kısır döngüde döndük durduk. 4. Gün sonunda müşteri temsilcisi bizi lütfedip aradı. Baktık olacak gibi değil 14 gün içindeki cayma hakkımızı kullanacağız dedik. Zaten bize mail ile gönderilen evrakları da imzalayıp göndermedik dedik. Cayma hakkımızı kullandık. Modem iadesi için adres ve kargo bilgisi istedik. UPS Türkiye kodu ve adresini zor bela aldık. Maalesef İzmir Narlıdere tarafında UPS Türkiye yoktu. Online olarak UPS ten kurye talebinde bulunduk. Komik olan koca UPS in ulaşabileceğimiz cevap veren 1 tane telefonunun olmamasıydı.
Neyse gelen kuryeye paketlediğimiz modemi teslim ettik. 2 gün sonra UPS Türkiye paketi açılmış olan modemi kızımın iş yerinin bir bölümüne bırakıp gitmiş. Tepemiz atmıştı. Yurtiçi Kargo için adres bilgisi istedik. Millenicom yurtiçiyle gönderirsek ücretini bizim ödememiz gerektiğini WhatsApp üzerinden bildirdi. Hepsinin kayıtları mevcut. Yurtiçiyle parasını ödeyip verilen adrese gönderdik. Kızım Millenicom'dan modemin iade kontrolünü istemiş. Muhatabımız modem ücretinin yansıtılmadığını ifade etmiş. Zaten bize gelen teslim edildi mesajı ile modemin Millenicom'a ulaştığı teyit edilmişti. 2 gün sonra Millenicom UPS ile bize modemi geri göndermiş ve adreste kimse olmadığı için de komşuya teslim etmiş. Küfür eder gibi hiçbir izahı olmayan bir iş. Ne muhatap var ne de biz ne yapıyoruz diyen. Şimdi ortada sözleşme yok. Muhatap yok. Karşıya modem teslimi var. Komşuya teslim edilen bir kargo var. Yetkililere sesleniyorum. Siz ticaret bakanlığından nasıl izin aldınız. Nasıl hizmet veriyorsunuz. Amacınız müşterilerinizi pişman edip kendinize düşman etmek mi? Buradan kazanacağız 3-5 kuruş para için tüm bunlara değer mi? Kızıma müşteri hizmetlerine ulaşabilirsen ulaş ulaşamazsan Tüketici Hakem Heyetine, Ticaret Bakanlığı ve CİMER'e şikayet yaz. Ardından da hukuki yollara başvuralım dedim ve sonucu bekleyip göreceğiz. Millenicom büyük pişmanlık.
|
|
Panasonic Sc-pt850 Ses Sİstemİ
|
|
PANASONİC 42PV60E SON FİYAT
|
Meslek: Hekim
Telefon numaram 0505****774 dür. Alışverişlerinizde mutlaka tel isteyip başka numaralardan gelen mesajlara itibar etmeyiniz. |
Telefon numaram 0505****774 dür. Alışverişlerinizde mutlaka tel isteyip başka numaralardan gelen mesajlara itibar etmeyiniz. |
Son Giriş: 5 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 4 ay
Mesaj Sayısı: 613
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 666
İkinci El Bölümü Mesajları: 48
Konularının görüntülenme sayısı: 4.997 (Bu ay: 61)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 24 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ev Elektroniği ve Elektrikli Ev Aletleri