
Toyota ve alj pişmanlığı
Aracımı bir yıl geçtiği için her zaman götürdüğüm gibi kurumsal çalıştıklarını zannettiğim çekmeköy toyota alj servisine götürdüm. Telefon ile ekrana bağlantı yapamıyorum dedim ve baktıklarında usb girişi ile ekran arasındaki kablolarda sıkıntı var ve değişimi on bin tl ye yakın dediler. Ekstra ücret vererek garantiyi 7 yıla uzatmış idim, bu garanti kapsamında değil dediler ve yapmak istemediler. 3 yıl içinde tam garanti var dediler. Yani ekstra garanti bir işe yaramıyor, kesinlikle uzatma yapmayın. Araç 2021 model, zaten 3 yıl içinde bozuldu ama ben servis zamanını beklediğim için bu tarihte geldim dediğimde de ay farkı ile kaçırmış oluyorsun diyorlar. Yani ne toyota ne alj, benim dahlim dışında bozulan bir iç kablo için, üstelik 3 yıllık garanti içinde olmasına rağmen yapmak istemediler. Yani ne garanti bir işe yarıyor, boş yere ekstra para veriyoruz servislere ne de kendi kusurları için bir iyi niyet gösterdiler. Durumun düzeltilmesini talep ettim, alj toyotaya yazacağız dediler, talep kaydı oluşturacağız dediler ve beni geçiştirip gönderdiler. On gün sonra ben ulaştım tekrar, olumlu yanıt almadık dediler. Toyota ya bir güvenim kalmadı ama alj nin Byd yi de getirdiğini düşündüğümüzde yüksek fiyatla gelmesi daha anlaşılır oldu.
Son Giriş: 2 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.069 (Bu ay: 208)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Otomobil Genel

