
Arkadaşlar, başıma gelen olayı anlatayım ki kimse aynı mağduriyeti yaşamasın.
06 Şubat 2025’te İncehesap.com üzerinden MSI GeForce RTX 5090 32G GAMING TRIO OC ekran kartını satın aldım. 10 Şubat’ta elime ulaştı, kutuyu açtım ve güç giriş konnektör mandalının kırık olduğunu fark ettim! Hemen İncehesap ile iletişime geçip durumu bildirdim ve ürünü iade/değişim için geri gönderdim.



12 Şubat’ta kargom ellerine geçti ve bana “Ürün servise gönderilecek, servisin kararına göre işlem yapılacak” dediler. B
17 Şubat 2025 tarafıma ‘garanti dışı işlem ücreti 1.000 TL hesaplanmıştır’ diye mesaj geldi! Resmen hasarlı gönderdikleri ürün için benden ekstra para istiyorlar!


Hemen arayıp itiraz ettim, ürünün zaten kırık geldiğini ve bu ücretin kabul edilemez olduğunu söyledim. Beni MSI yetkili servisi olan ServisPoint’e yönlendirdiler. ServisPoint ile görüştüğümde iade ve değişim kararını kendilerinin değil, satıcı firmanın (İncehesap) verdiğini söyledi.
Bugün (18 Şubat 2025) yine aradım sözde kendileri geri dönüş yapacaktı. Üst birime iletiyoruz vs tarzında birşeyler anlatmaya başladılar geri arayacağız falan dediler. Her zaman aynısını söylüyorlar arayan soran yok. Müşteri temsilcisinden başka yere gittiği yok konunun. Topu ordan oraya atıyolar. 2 gün içinde 1000tl ödemeyi yapmazsam zaten kartı aynı şekil göndercekleri mesajı atmıştılar tahminim uğraşmadan aynı şekil geri göndercekler. Öyle bi hata yapmaları açıkça işime gelir kanıtın kanlı canlı elimde durması onların elinde durmasından iyidir. Elimde kanıtımla heryere herkese duyuracağım.
Son Güncelleme:
20 Şubat 2025 itibarıyla, 19 Şubat 2025 değişim kararı çıkan ürünüm bugün elime ulaştırılmak üzere kargoya verildi. Öncelikle, sorunu fark edip hızlı bir şekilde çözüm sunan ve ürünü erkenden gönderen İncehesap.com ekibine teşekkür ederim.
Özellikle müşteri hizmetlerindeki çalışanlara ayrıca minnettarım. Tek tek dinleyip sabırla yardımcı oldular. Bazı anlarda fevri davransam da, onlar her zaman çözüm odaklı yaklaştılar. Müşteri temsilcileri, sahip oldukları yetkiler çerçevesinde bana ellerinden gelenin daha fazlasıyla yardımcı oldular. Benim fevri başlattığım konuşmalar genellikle daha sakin bitiyordu. İnsan olarak doğru seçimler yapmışlar diyebilirim.
Yaşadığım aksaklık, ilk başta bir karışıklıktan kaynaklanmış olsa da, süreç en hızlı şekilde çözüme ulaştırıldı. 12 Şubat 2025’te ellerine ulaşan ve stok sıkıntısı yaşanan bir ürünün değişimi, 8 gün içinde tamamlanarak bugün (20 Şubat 2025) kargoya verildi.
Bu süreçte, konuyu gündemde tutan ve yorumlarıyla beni destekleyen veya desteklemeyen herkese teşekkür ederim. Aynı durumda olan başkaları için de benzer çabayı göstereceğim.
Batuhan Bozkan’a (Videoyun), benim için görüşme yaparak işleri hızlandırdığı için ayrıca teşekkür ederim.
Son olarak, ekran kartımdaki hasarlı parçanın ilk bakışta kullanıcı hatası gibi göründüğünün farkındayım. Ancak, sistemlerimi kendim toplayan biri olarak, o parçanın bu şekilde kırılmasının ne kadar zor olduğunu da biliyorum. Eğer hasara kendim sebep olsaydım, bu kadar uğraşıp kendimi strese sokmaz, doğrudan tamir ettirirdim. Maddi olarak bana yük getirecek bir durum da değil.
Bundan sonra, gelen yeni ürünün kargo açılım videosu ile bu serüvenin sonunu getirebiliriz 😂
Herkese sağlıklı, stresten uzak ve keyifli zamanlar dilerim.
Son Giriş: 5 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: 15 sa.
Mesaj Sayısı: 11
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 11
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 1.016 (Bu ay: 1.016)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 3 (Bu hafta: 3)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Ekran kartı

