a1389 anakart tamiri.
bu seride biliyorsunuz U7400 isimli chip soğuk lehim nedeniyle sorun çıkarıyor ve harici ekran kartı çalışmıyor. reballing işlemi yapan bir yer var mı bildiğiniz istanbul'da?
windows 11 görev çubuğunda simgeler arası geçiş yok
windows 10'dan yükseltme yaptığım için mi bilmiyorum ama görev çubuğunda windows'un tek seferde gösterebileceğinden daha fazla simge olunca normalde diğer simgeleri görmek için yukarı aşağı ok işaretine tıklayıp görev çubuğuna sığmayan simgeler arasında geçiş yapardık ama windows 11'de son simgeyle diğerleri arasında düz bir çizgi var sadece ve hiçbir ayar yok. anlaşılmadıysa şöyle ifade edeyim diyelim ki full hd monitörünüz var ve ölçeklendirme %100'de ama sizin 30 tane simgeniz var görev çubuğunda haliyle 10 tanesi falan sığmıyor ve görev çubuğunda çıkan oklara tıklayıp geçiş yaptıktan sonra görüyorsunuz ya işte o windows 11'de yok. bunun çözümü nedir bilen var mı?
ilginc bir camasir makinesi arizasi
oyle bir sorun ki artik arizayi cozmekten cok neden kaynaklandigi merak etme durumundayim. regal practica 510 t model bir makine var. makineyi baslatinca yikamaya geciyor bazen yikiyor bazen duruyordu. kontrol ettiginde su aldigini, pompanin da calisip suyu attigini gorunce motor komurunden suphelenip motor komulerini degistirdim. tabi ki sorun cozulmedi zaten cozulmesini de beklemiyordum cunku her na kadar azalmis olsa da motor komuru idare eder vaziyette gibi gorunuyordu. benim gozden kacirdigim nokta suyu on yikama bolumunden almasi. o dikkatimi cekti yani on yikama programi olmamasina ragmen suyu oradan aliyordu. bu sefer su seviyesini tespit eden parcayi da eledim ve ventilden suphe etmeye basladim. ventile gelen 4 tane kablo var. bunlar nedir hicbir fikrim yok yalnizca onlari degistiridim yani normal yikama ventilindekini on yikamaya taktim ve tam tersini yaparak normal yikamanin hortumunu on yikama ventiline taktim. makine sinyal gonderince saglam olan ventil acilacak ve suyu normal yerden alacakti. ilginc bir sekilde bozul oldugunu sandigim ventil calisti ve yine on yikama bolumunden su aldi. bu sefer sadece hortumlari degistirdim ve nihayet normal yikama yerinden su aliyordu ama makine yine durdu. simdi acaba diyorum ki su seviyesini tespit eden parca mi arizali? zaten calissa biraz garip olurdu cunku makine on yikamaya su gonderip duruyor yine normal yere su gitmeyince ariza verecekti beyinden ya da belki de su seviyesini tespit edip normal buldugunda calismaya baslayabilirdi. bu ventil ne kadar 2 uca sahip olsa da tek bir parca oldugu icin icindeki elektriksel arizadan dolayi sinyal gelince her kosulda yalnizca on yikama tarafini mi aciyor? hepsi duzgun de anakart mi bozuk? ben sorunu cozemedim. fikri olan var mi?
turknet ve 10 gundur suren rezilligi
buyuk bir hata yaparak kuzenime turknet'i tavsiye ettim ve kullandigi superonline hizmetini iptal ettirerek turknet'e basvuruda bulundu. maalesef hizmet iptali sonrasi hat degerleri cok iyi olan vdsl portunu kaybetmis oldu ve turknet hizmeti adsl portundan acildi. daha sonra musteri hizmetlerinden talep ederek vdsl'e gecis yapti ve her sey cozulmus gibiydi. sonra 75 mbps hiz alabilecegimizi gorup 10 tl farkla ust tarifeye gectik ancak ayni gun icinde hiz 50 megabit civarina dustu. ertesi gun ise 15 mbps civarina dustu. ariza kaydi actigimizda kontrol edip hizi tekrar 50 megabit'e cektiler sonrasinda kopmalar basladi ve hiz tekrar 15 megabit'lere dustu. yine ariza kaydi actik ve alabildigimiz hiz 30 megabit'te kaldi. artik buna da razi olmustuk ama lanet olasi hiz tekrar 15 megabit'e dusunce ariza kaydina istinaden ttnet saha ekipleri gelip portu kontrol etti ve 35 megabit tarifesine donmeyi onerdiler. biz de oyle yaptik ancak 2 gun once antalya genelini kapsayan bir kesinti sonrasi internet gitti ve bir daha gelmedi. ariza kaydindan sonra ttnet ekibi gelip bir seyler yapti ama hala internet yoktu. turknet ise sorunun cozuldugunu ve durumun modem ayarlarindan kaynaklandigini iddia ediyordu. ozetle hiz ve profil sorununda en son 35 megabit hiza ve bu hizin verildigi tarifeye razi olmustuk fakat internet baglantisi tamamen kesilmisti ve turknet internet baglantisinda sorun olmadigi konusunda israrciydi. aslinda iddia ettikleri gibi teknik verilerde santral ve bir modem bulusmus gibi gorunuyordu fakat aciga cikan su ki saha ekibi muhtemelen yanlislikla asagidaki kabloyu baska daireye baglamis ve baska bir sahsa ait modemin bilgileri gorunuyor. bunu musteri hizmetleri yetkilisinin verdigi ozturk(cesitli numaralar)@ttnet kullanici adi bilgisinden fark ettik. bizim kullanici adi ve sifremiz tabi ki boyle degil ve modemde boyle bir kullanici adi kayitli degil. kaldi ki elimizde birden fazla modem var ve bir tanesine seri kablo baglayip openwrt yazilimi kurmustum yani modemin icindeki firmware'i tamamen silip baska bir yazilim kurdum ve bunu yapabildigime gore bir modeme kullanici adi giremeyecek kadar ya da modemdeki bilgilere hakim olamayacak kadar bilgisiz degilim. musteri hizmetleri ise inatla verdigim bu bilgiyi gormezden gelip modeme reset atin diyerek isi cozumsuzluge surukluyor. kaldi ki internet hizmeti alan kisi hicbir teknik bilgiye sahip olmak degil misal rahmetli teyzem turksat kablonet abonesiydi ve nadiren hizmetin kendi kendine gidip gelmesi disinda sorun yasamadan yillarca internetten faydalanabildi. biz musteri olarak gorevimizi yaptik, abonelik belgelerimizi gonderip uye olduk ve faturamizi odemek disinda turknet'e karsi bir yukumlulugumuz yok, turknet ise buna karsilik internet hizmetini saglamakla yukumlu ancak cozum uretmekten cok uzaklar. her neyse su an bizde fiziksel olarak bir dsl sinyali yok. taaaa 2003 yilinda adsl'in turkiye'ye gelmesiyle baslayan surecten beri o link isigi nedir, dsl sinayli nedir gayet iyi biliyoruz. modeme herhangi bir sinyal gelmiyor. telefon hattinda kontrol kalemini yakacak bir akim dahi yok. onlar ise bir modeme ve o modemdeki bizimle alakasiz baska birinin bilgilerine erisiyorlar ve muhtemelen o sahsin da interneti kesik durumda bu hata nedeniyle. bu anlattiklarimi forumda anlayamayacak biri oldugunu sanmiyorum ama bu forumdaki rastgele biri dahi o teknik hizmetlerde otursa sorumuzu yarim saat icinde cozup bize baglanti saglayabilirdi. bugun bu sorunlari hem online islemlerde hem dh'deki turknet destek hesabiyla paylastik ve anlastigimizi dusunuyordum ama bu saatte yine otomatik bir mesaj geldi sorunun bizden oldugu iddia ediliyor. su an sinirlerim iyice ziplamis vaziyette. lutfen binamiza gelip adam gibi kabloyu olmasi gereken porta baglayin ve isguzarlik yapmak yerine sorunu cozun.
r22 gazi ile ilgili bir soru.
|
motor kapagi uzerinde yag izleri.
motor kapagi uzerinde yag izleri. (çözüldü)
turkcell ve 235 bin tl borc
|
30.4 mm sele borusu
|
Son Giriş: geçen hafta
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 4.728
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 5.822
İkinci El Bölümü Mesajları: 27
Konularının görüntülenme sayısı: 50.183 (Bu ay: 670)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.010 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar