Merhabalar,
Ford C-MAX araştırmaya başladım. Kullanıcı yorumlarını ve önerilerinizi yazabilir misiniz?
2010 sonrasındaki makyajlı kasayı düşünüyorum, bütçe konusunda max 130 k lar olabilir. Dizel modelinde otomatik bulunmuyor sanırım. Benzinli de varmıdır bilmiyorum otomatiği de nasıldır bir fikrim yok açıkçası yeni araştırmaya başladğıımdan yönlendirilmeye ihtiyacım var.
//
//
Mk 2 (2010-2019)
Ford C-Max Mk2
Gövde ve ŞasiGövde tipi5 kapılı MPVPlatformFord C1 platformuTeknik ÖzelliklerMotor1.6 L Duratec Ti-VCT I4
1.6 L EcoBoost I4
1.6 L Duratorq TDCi I4
2.0 L Duratorq TDCi I4Şanzıman5 ileri manuel şanzıman
6 ileri manuel şanzıman
6 ileri otomatikDingil mesafesi2.648 mm (104,3 in)Uzunluk4.380 mm (172,4 in)Genişlik1.828 mm (72,0 in)Yükseklik1.626 mm (64,0 in)Curb ağırlık1.374-1.550 kg (3.029-3.417 lb)Ford Grand C-Max
Gövde ve ŞasiGövde tipi5 kapılı minivanPlatformFord C1 platformuBenzerleriFord Focus Mk3
Mazda5Teknik ÖzelliklerMotor1.6 L Duratec Ti-VCT I4
1.6 L EcoBoost I4
1.6 L Duratorq TDCi I4
2.0 L Duratorq TDCi I4
2.5 L iVCT (Sadece Kuzey Amerika)Şanzıman6 ileri otomatikDingil mesafesi2.788 mm (109,8 in)Uzunluk4.520 mm (178,0 in)Genişlik1.828 mm (72,0 in)Yükseklik1.684 mm (66,3 in)Curb ağırlık1.477-1.697 kg (3.256-3.741 lb)
Üçüncü nesil Focus ile aynı dönemde, ikinci nesil C-MAX (C344) geliştirildi. Ford'un yeni global C1 platformu üzerine geliştirilen araç, 2009 Cenevre Otomobil Fuarı'nda gösterilen Iosis Max konseptiyle önemli benzerlikler taşımaktaydı. Ford, yeni C-MAX'e ek olarak daha uzun bir aks aralığına sahip, yedi koltuklu minivan olan Ford Grand C-MAX modelini geliştirdi.[3]
Yeni C-MAX 2009 Frankfurt Otomobil Fuarı'nda tanıtıldı.[4] İlk Avrupa modelleri 2010 sonunda 5 ve 7 koltuklu versiyonlar olarak satışa sunuldu. Rusya pazarında sadece 7 koltuklu model satıldı. 2011 Kuzey Amerika Uluslararası Otomobil Fuarı'nda Ford, 7 koltuklu yeni C-MAX'in Kuzey Amerika tanıtımını yaptı,[5] ancak bu model satışa sunulmadan önce iptal edildi.[6]Haziran 2019'da üretimi durdurulmuştur.
Özellikler[değiştir | kaynağı değiştir]
Yeni Mk2 platformu, sınıfında Tork Vektör Kontrolü (TVC) desteği sunan ilk model oldu.[7] Yeniden tasarlanan C-MAX'te düz katlanan üçüncü koltuk sırası, elektrik motoru destekli arka bagaj kapağı, arka park kamerası, park desteği ve panoramik sunroof yer aldı. HD Radio, Sirius XM, Sync, çift bölgeli klima sistemi ve navigasyon sistemi farklı donanım seviyelerinde standart veya opsiyonel olarak satışa sunuldu.
Aracın aerodinamiği geliştirilerek, sürtünme katsayısı (cw) 5 koltuklu modelde 0,30'a, grand C-MAX'te ise 0,32'ye düşürüldü.[7]
Motor ve şanzıman[değiştir | kaynağı değiştir]
Önceki C-MAX gibi ikinci nesil de Focus ile aynı sıralı dört silindir benzinli ve dizel motor seçenekleriyle satışa sunuldu.
1.6 L Duratec Ti-VCT 85 PS, 105 PS ve 125 PS'lik üç farklı versiyonla üretildi.
1.6 L EcoBoost motoru 150 ve 182 PS'lik iki farklı versiyonda üretildi.
1.6/2.0 L Duratorq Ford/PSA yapımı dizel motorlar yenilendi, Ford'un 1.8 L Endura motoru üretimden kaldırıldı.
MPV Araç tavsiyelerinizi alabilir miyim?
|
|
|
Yatak Önerisi - 2020
|
Windows İşletim Sistemi önerisi
|
|
OPPO Reno 2Z önerir misiniz?
|
Bireysel Kredi 2019
|
Meslek: www.facebook.com/AutomobiliLamborghiniIstanbul
İlgi Alanları: www.facebook.com/AutomobiliLamborghiniIstanbul
https://www.facebook.com/AutomobiliLamborghiniIstanbul LAMBORGHİNİ İSTANBULhttps://www.facebook.com/AutomobiliLamborghiniIstanbulWeb de LamborghinistanbuLhttp://lamborghinistanbul.com/https://www.facebook.com/AutomobiliLamborghiniIstanbulhttp://lamborghinistanbul.wordpress.com/http://www.youtube.com/user/Lamborgihinistanbulhttps://www.facebook.com/trLamborghini |
Son Giriş: geçen ay
Son Mesaj Zamanı: 3 ay
Mesaj Sayısı: 2.075
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 2.998
İkinci El Bölümü Mesajları: 14
Konularının görüntülenme sayısı: 294.760 (Bu ay: 5.013)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 84 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası