Herkese merhaba. Geçen hafta Cumartesi günü Omoda 5 teslim alırken İstanbul Atmo bayisinde yaşadıklarımı yazmak istedim. Bir gün önceden randevu alarak Konya'dan İstanbul'a gittim. Yaklaşık 2 saat bekledikten sonra aracınız hazır dediler. Aracı incelemeye başladım. Arka C sütünundaki piano black kısım çizikti. Davlumbazların içi, kapı contaları motor kaputunun, bagaj kapağının etrafı çamur içindeydi. İç kısımda tavanda üç noktada siyah izler vardı.(ilginçtir birileri yağlı elleriyle tavanı ellemiş) Kapıda ve camda etiket izleri vardı. Aracın tabanı çamur içindeydi. Sahte egzoslar falan da toz toprak içindeydi. Kapılardan o meşhur tıkırtı sesi geliyordu. Aracı sözde 2 kere yeniden yıkamaya götürdüler. Çok ufak tefek değişikliklerle geri getirdiler. Yetkili birisi yok mu dedim. En sonunda yetkili olarak servis müdürü Caner isimli şahıs geldi. Bunları yıkamaya gerek olmadığını oradan çıkınca yine çamur olacagını, ambalajlı Volvo almadığımı, araçların tarlada depolandığını falan söyledi. Bu şekilde kabul etmeyeceğimi insanların 2. el araçları bile böyle satmayacağını, bunun 3. defa yeni araç alışım olduğunu ve boyle bir rezillik görmediğimi söyledim. O zaman salı günü gelmem gerektiğini, yapacak bişeyleri olmadığını söyledi ve çekti gitti. Aynı şahıs 10 dakika önce aracı uzaktan görüp ben yanına gidince oraya girmemin yasak olduğunu söyleyip beni araçtan uzaklaştırmıştı. Ancak benden 5 dakika sonra muhtemelen bir çalışanın 7-8 yaşındaki çocuğu servis içinde gezinerek benim aracımın içine girdi çıktı. En sonunda baktım olmayacak aracı aldım bayinin önüne çıktım. Eşyalarımı bagaja koymak için açtığımda bagajdaki plastiğin ciddi şekilde çizik olduğunu gördüm. Caner isimli şahısla sonuç alamayacagımı bildiğim ve akşam yaklaştığı için araca binerek konyaya geldim. Bagajın resmini satış temsilcisine gönderdim.(Kadir Bey- o gün izinliymiş) Ancak 3 gündür ölü taklidi yapıyorlar. Ayrıca yolda gelirken bluetooth' a kayıtlı tanımadığım bir cihaz gördüm. Daha neler çıkacak bilmiyorum. Ancak daha önce böyle bir rezil araç satışı, ilgisizlik görmedim. Aracı aldığıma alacağıma pişman oldum. kendimi çok kötü hissettim. İnsanın bir şeyi aldığına bu kadar canı sıkılır mı, sıkıldı. tescil edilmemiş olsa bırakır çıkardım. Sözün özü bu Atmo isimli bayiden uzak durun. Bagaj kapağındaki çizik plastikle ilgili Ayıplı mal ihbarında bulundum.(Şimdilik hiçbir ses yok) Bundan sonra da göreceğiz bakalım Chery ve Atmo isimli şirket ne kadar kanunlara saygı gösterip, tüketicinin hakkını teslim ediyor. Sattığı malın ne kadar arkasında durup hatasını telafi ediyor. Olmadı devletimiz sağolsun, tüketici kanununu uygulayacak birini buluruz elbette.
Ekim 2007 Otomobil Fiyatları
|
ÖTV Zammı sonrası fiyatlar
|
Yeni Qashqai
BEn Q DAN UZAK DURUN
|
Son Giriş: 11 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 12 ay
Mesaj Sayısı: 90
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 99
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 9.319 (Bu ay: 126)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 73 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası