internetten alınan ürünü satıcı iptal edebilir mi?
Merhaba üstadlarım,
internet üzerinden 2 adet tava aldım. fiyat hatası yok normal fiyattan aldım. tavanın birisi paket hasarlı outlet ürün diğeri normal ürün. her iki üründe de stoktan gönderi ibaresi mevcut.
şimdi firma beni arayıp tedarikçi firmadan kaynaklı yaşadığımız sorun nedeniyle iptal ediyoruz diyor. hani stoktan gönderiydi nasıl tedarikçi sıkıntısı diyorum cevap veremiyorlar. 100tl alt limitli 15tl teklif ediyorlar şaka gibi.
konuya daha hakim olmak için siz değerli üstadlarıma sorularım var:
1-stoktan gönderide tedarikçi sıkıntısı olabilir mi?
2-paket hasarlı ürünün paketinin hasarlı olduğunu bildiğinize göre elinizde olması gerekmez mi?
3-bu işlemden çıkar elde edebilirler mi?(kötü niyet var mı?)
4-indirim istemiyorum ürünleri istiyorum, ürünleri almamın bir yolu var mı?
önemli olduğunu düşündüğüm not: trendyol, hepsiburada, n11, amazon siteleri üzerinde satıcıyım(petshop). bazen stok güncellemekte sıkıntı yaşıyoruz elimizde olmayan ürünü satılıyor ancak bu gibi durumlarda ben gidip başka petshoptan alıp gönderiyorum hiç ürün iptali yapmadık.
ekleme: 99tlye aldığım ürün 129tl olarak satılmaya başlanmış. demekki tedarik sıkıntısı yok.
hakem heyetine başvuru yapıldı gelişmeleri yazarım
Bakıcı giderleri gelir vergisinden düşülebilir mi?
|
Iphone 4s gevey yardim
saphire x800gto benzeri ekran karti
|
ucuz kablosuz lazer mouse
|
Meslek: elektrik elektronik muh.
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 81
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 151
İkinci El Bölümü Mesajları: 4
Konularının görüntülenme sayısı: 4.942 (Bu ay: 36)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 30 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası