Amazon müşteri hizmetleri memnuniyeti
Konuyu nereye açacağımı bilemedim, hep rezillik paylaşıyoruz; arada iyi şeyler olduğunda da paylaşmak istedim.
Şubat 2021 tarihinde amazon.com.tr den satıcı amazon olarak xiaomi 360 kamera aldım. Son zamanlarda kamera sürekli offline konuma geçmekte ve kendi kendine çalışmaya başlamaktaydı. Sonralarda kamera offline konuma geçmeye ve fiş tak-çıkar yapmadan çalışmamaya başladı.
Bu işlemi yapınca 4-5 saat çalışan kameranın çalışma süresi git gide azaldı ve en sonunda 10-15 sn sonra offline olmaya başladı. Yerli yabancı çoğu sitede güç adaptörü, kablo ve yazılım konularından bahsedilmiş çözüm için, hepsini denedim ama nafile cihaz sürekli offline oluyordu.
Amazon müşteri hizmetlerine bağlanıp cihazın arızalandığını ve garanti kapsamında onarım istediğimi söyledim. Amazon müşteri hizmetleri faturam ile Mi store veya distribütöre ulaşmamı söyledi. Tüm olay aslında burada başladı 2 Mi store ve ona bağlı 4 distribütörde cihazın kendilerinden alınmadığı için servis hizmeti veremeyeceklerini belirtti. Tabi bunu yazılı ve kaşeli olarak talep ettiğimde böyle bir belgede veremeyeceklerini söylediler.
Bu durumu tekrar amazon müşteri hizmetlerine ilettim, konu ile ilgili kendilerininde servis hizmeti veremediklerini ancak cihazı dışında darbe/kırık vs yok ise birebir değişime alabileceklerini belirttiler, 5-10 dk lık telefon görüşmesinden sonra cihaz için sistemin değişime onay vermediğini iade edebileceğimi söylediler.
Olayın güzelliği ise burada başlıyor, müşteri hizmetlerinde ki arkadaş cihazın şubat 21 de 256 tl ye alındığını bugün ise fiyatının 500 tl bandında olduğunu ve değişim olmadığı için mağdur olmamı istemediğini belirterek; cihazı iade kodu ile göndermemi, iade onayı sonrası hesabıma 256 tl iade ve o gün ki cihaz fiyat farkının hediye çeki olarak tanımlanacağını ve bu cihazı tekrar temin ederek bir nevi değişim gerçekleştirebileceğimi belirtmesi.
Bilirsiniz normalde inandırıcı gelmez , o gün geldiğinde en baştan yeniden müşteri hizmetlerine ulaş derdini anlat vs diye düşünürsünüz. Telefonu kapatmadan amazondan verdikleri söz için yazılı mail geldi.
Dediğim gibi Mi store un kendi ürününe sahip çıkmayıp , amazonun sattığı ürünün arkasında durması ve cihazı görmeden olumlu adım atması çok sevindirici.
Çoklu bluetooth bağlandığında ses çıkmıyor
Merhaba,
Samsung a32 telefonuma hem araç hemde akıllı saat bağlı eski cihazımda araçta iken arama yaptığımda otomatik ses arabadan veriyordu. tüm ayarları ve bağlantıyı aynı yapmama rağmen sesi telefon dışarı vermiyor ne arabaya ne saate bağlanıyor. Araçtan vermesi için ne yapabilirim ?
Kapalı otoparka motosiklet girişlerinin engellenmesi
|
|
|
|
Telefon kablosunu kablosuz yapma
|
6s akıllı saat 500 tl max
|
6s için powerbank
|
Dsmart Net sorunu çözemiyor
|
Son Giriş: 7 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 442
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 644
İkinci El Bölümü Mesajları: 57
Konularının görüntülenme sayısı: 71.183 (Bu ay: 810)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 309 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar