![er](/Static/forum/img/rozet/tegmen.png)
Bu yılbaşında apartmanımıza fiber geldi. 3 Ocakta Millenicom'a başvurup fiber internet kampanyasından yararlanmak istediğimi söyledim. Hali hazırda TTNET ile ADSL internet sözleşmesi olduğu için transfer işlemi olacak dendi, sözleşme buna göre yapıldı. 7 Ocakta bütün belgeler gönderildi ve ben, işlemlerin bittiğini sanıp, sözleşmenin yerine getirilmesini beklemeye başladım. Ayrıca belirtmek isterim ki, belgeler gönderildiği an hemen TTNET'e transfer işlemi için başvurulmuş çünkü evdeki internet sürekli kesilmeye başladı. Sorun değil, yakında yeni internete geçmiş olunur dedim. 1 hafta sonra aradılar ve eski sözleşmemin ADSL olduğunu ve altyapı kaydımı Fiber olarak değiştirmem gerektiğini söylediler. TTNET'i aradım, saatlerce, farklı farklı kişilerle konuştum ve sonucunda aldığım tek cevap artık onlara bağlı olmadığım ve kendilerinin işlem yapamayacağıydı. Bu durumu Millenicom'a bildirdim ve artık bu işlemleri kendilerinin halletmesi gerektiğini, benim bir işlem yapamadığımı söyledim. Tamam, biz halledeceğiz dediler. 1 hafta daha kurulum bekledim ancak aldığım tek sonuç 'Halledemiyoruz, hattınızı iptal edip yeni baştan üyelik işlemi yapabilir misiniz? ' oldu. Ona da tamam dedik, iptal ettik. Bu noktada zaten sürekli kesilen internet tamamen koptu. İptal işlemleri 1 haftada onaylandı. 27 Ocak günü aradım ve iptalin gerçekleştiğini, kurulum beklediğimi söyledim. Tamam dediler. Bugün 15 Şubat ve halen bir hizmet yok. İmzalanan sözleşmenin hayata geçirilmesi adına hiçbir adım atılmadı. WhatsApp, telefon hattı ve mobil uygulama üzerinden kurduğum iletişimlerde aldığım tek cevap 'Durumunuzu iletiyoruz.' Başka hiçbir bilgi paylaşımı mevcut değil. Tahmini bir tarih bile verilmiyor. 'Haklısınız, süreç fazla uzun sürmüş.' deniyor ama bu durumu daha iyi hale getirmek için hiçbir çaba sarf edilmiyor. Bu kuruma başvurmadan önce internet bağlantım vardı, madem üzgünsünüz, madem müşterilerinize karşı saygınız var, en azından bu süreç bitene kadar ADSL yoluyla internet verebilirsiniz. Kaldı ki ben sabretme sürecini çoktan geçmiş durumdayım. İstanbul'un ortasında, Çemberlitaş'ta yaşıyorum. Hizmet sağlanması zor bir yer olduğunu düşünmüyorum, ki zaten sağlanmıyor. Bir hata ettim, kendileriyle sözleşme imzaladım. 1 buçuk aydır internetim yok. Eğer geçici internet de sağlayamıyorsanız, en azından taahhüt ettiğiniz cayma bedelini ödeyin, bir de diğer firmalarla görüşelim, sorun sizden mi kaynaklanıyor görelim. Bugüne kadar pek çok kötü hizmet gördüm ama bu kadar uzun süren ilk oldu. Bu başlığı belki yetkili biri veya bu süreçleri yaşamış ve çözüm bulabilmiş biri görür de yardım eder umuduyla açtım. Kendileriyle sözleşme yapmak isteyenlere de ayrıyeten duyurulur. ‘X firmasının müşteri hizmetleri yokmuş, burada var.’ gibi düşünenlere duyurulur. ‘Müşteri hizmetleri’nden aldığım tek bilgi, durumumun iletildiği.
Son Giriş: 3 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 3 yıl
Mesaj Sayısı: 3
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 3
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 96 (Bu ay: 5)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: İnternet Servis Sağlayıcılar
![](/static/forum/img/yukleniyor.gif)
![](/static/forum/img/yukleniyor.gif)