Herkese merhabalar,
85 inç Samsung Q70A modeli güzel özellikleri olan bir Tv satın aldım fakat premium bir ürün aldığımı düşünürken tv nin satın alma sonrası süreçten itibaren çok can sıkıcı ve yorucu bir süreç yaşadım. Ürünü 13.06.2022 de Teknosa Ankara Optimum mağazasından satın aldım fakat 85 inç boyutunda bir tv yi Aras kargo ile bir tane görevli personelle evime göndermişler (15.06.2022). Pek tabi çalışan beyefendi ürünü çıkaramayacağını ve 7. katta oturduğum ve dikkatsizce asansöre sokmaya çalıştığı tv yi bina girişinde teslim almamı istedi. Ondan fazla telefon trafiği ve 1.5 saatlik çabadan sonra tv yi tekrar dikkatsiz bir şekilde araca koyup götürdü (tvyi dik veya yatay koyması için ısrar etmeme rağmen tvyi araca nasıl yerleştirdiği ekte). Magaza sorumluluğun aras kargoda olduğunu ve ürünü mecbur getireceklerini iletti. Bende böyle bir taşımanın kargo şirketinin iş tanımı içinde olmadığını daha dikkatli ve düzgün bir taşıma olmazsa ürünün hasar göreceği vebunun banada teknosaya da samsunga da ülke ekonomisine de zarar olacağını ulaşabildiğim her kaynakla paylaştım ve bir çözüm üretmelerini bekledim. Fakat ne teknosa nede samsung tarafında dikkat çekemedim ve çeşitli şikayet platformlarında müşteri hizmetlerinden ürünün düzgün taşınması ve kimsenin böyle kötü bir iş sonucu zarar görmemesi için 5 gün boyunca bütün işi gücü bırakıp tvmin düzgün bir şekilde teslimi için uğraştım. Sonuç olarak Aras kargo ürünü teslim edemeyeceğini söyledi ve tekrar mağazaya götürdü mağaza da tezeller adında profesyonel olduklarını mağazanın iddia ettiği nakliye firması ile ürünü evime teslim etti (2.5 cm kalınlığında 200 cm lik tv nin nasıl taşınmaya çalıştığı ile ilgi resimde ekte 20.06.2022.) Kutuda bir hasar olmadığı için ürünü teslim aldım bu arada da samsung kurulum servisi ile irtibattayım ve onlardan da refakat etme sözü aldım taşımaya fakat onlarda ne yazıkkı sözünü tutmadı ve ürün servis tarafından kurulumu yapıldı. Kurulum sonrası Panel testi yaptırdım ve gündüz 7-8 metre camla cevrili evimde tüm renkler çok güzel gözüküyordu. Kurulumdaki arkadaşlara ışık sızması testi de rica ettim fakat gündüz anlaşılmayacağını akşam bakıp sorun olursa servisi arayıp destek alabileceğimi ilettiler ve formu imzaladım teslim aldığıma dair. Sonrasında akşam netflix açtığımızda ise tam bir hayalkırıklığı oldu çünkü inanılmaz bir bulutlanma vardı üründe. Sonrası Servis aradım hemen 2 gün sonra geldi bir beyefendi ve gelmeden dahi karanlık ortamlarda böyle olmasının teknolojik olarak normal olduğu ile ilgili ön bilgi paylaşıp benim can sıkıntımın bir sonucu olmayacağının sinyallerini verdi. Beyefendi gelmeden evdeki bütün perdeleri salona takarak maksimum karanlığa ulaşmaya çalıştım ve beyefendi de bariz bir şekilde bulutlanmayı gördü fakat biz servis menüsündeki testlerle işlem yapabiliriz diyerek kırmızıda mavide sorun yoksa siyah ekranda bu durum normal ama ben yurtdışındaki mühendislere konuyu aktaracağım onlar karar veriyor diyerek geçiştirdi. Çünkü 1 saat boyunca yaptığı tüm açıklamanın mantıksız olduğu ürünün bir tarafında siyahın düzgünken diğer tarafında gri olmasını ve daha nicelerini açıklayamadı hatta panelin üstünde arka taraftaki plastiğin yerinden çıkıp ışık sızmasını gösterdiğimde, taşımadan olmuştur normal diyerek eliyle bastırarak yerine oturttu. Sonuç olarak tüketici hakem heyetine başvurun ama size olacakları söyleyeyim o bilirkişi gelip bu benim yaptığım testi dahi yapmayacak açacak kanald yi gösteriyormu gösteriyor sorun yok diyip gidecek bilginiz olsun dedi.Çok uzun anlatmak durumunda kaldım kısaca sizden destek almak istediğim konuya geleyim. Teknosanın 1 ay içinde memnuniyet değişim garantisi var ve eğer aldığımdan daha pahalı bir tv almayı kabul edersem ürünü teknosa koşulsuz iade alıp yeni ürünü getirecek. Tabi bu sürec 85 tv için zor ve yorucu olacak ürün evimden tekrar teslim alınıp mağazaya gidip kontrol edilip okaylenince tekrar başka bir ürünün sorunsuz ve düzgün teslim kavgası başlayacak ama 85 inç gibi büyük bir televizyonu işten sonra 1 tane düzgün filim seyretmek için almışken resimdeki durum 35-40 bin tl bandındaki bir samsun marka ürün için kabul edilebilir değil diye düşünüyorum. Teknosada bu boyutta değişimini yapabileceğim tek makul ürün olarak lg 86nano916pa full array tv bulabildim ve 7 bin tl fazla verip değiştirmeyi düşünüyorum. 7 bin tl fazla vermek problem olmaz ama hem değişim için bir sürü uğraşıp tekrar benzer sorunlar yaşamayı göze alamıyorum uniform bir siyah verse bu tv ile ilgili hiçbir sorunum olmazdı. Karanlık ortam incelemelerinde altyazıda full array kaynaklı çok fazla blooming var gibi de gözüküyor zaten samsung q70a almadan önce de lg ile arasında kalıp rtings incelemelerinde samsung'un çok daha başarılı olduğu için samsungu tercih etmiştim. Ama şuan tüketici heyet servis vs uğraşmadan ürünümü sorunsuz hale getirme şansım olduğu için onu değerlendirmek ve tüketici heyetinin olumsuz olması durumunda bu tv deki sorun ile 10 yıl bu tv yi kullanmak zorunda kalmak istemiyorum. Bu konuyu Büyük ekran tv düşünenler varsa veya bahsettim lg tv kullanıp siyah ile ilgili veya genel yorum yapabilecek kişiler için açıyorum.Satın alma öncesi ne kadar fazla çalışırsanız sonrası o kadar az iş çıkıyor. Inan artık işi gücü bıraktık bu tv ile uğraşmaktan ve gerçekten yorulduk. Teşekkürler
Video Linki : Samsung q70a Clouding 85q70a - YouTube
Bitexen güvenilir mi?
|
|
ZTV lys eğitim .
|
BANLI X360 DA AVİ YARDIM!!!
|
BUNİMO 2010 cevap anahtarı
|
sorunsuz alışverişlerim.CERRAHPAŞALI89--arthurexcalibur--stafilokok--Howard88--cartok--rasmus61--evaraks--sg83- |
Son Giriş: 3 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 58
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 339
İkinci El Bölümü Mesajları: 88
Konularının görüntülenme sayısı: 24.739 (Bu ay: 116)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 14 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar