Kasa Tavsiyesi NZXT vs Corsair
|
Huawei Shop Sipariş iptal rezaleti
Merhaba arkadaşlar. Bugun sabah saatlerinde Huawei'nin kendi sitesinden Matepad 11 tablet+kalem +kılıf siparişi verdim. Ödeme sayfasında yoğunluk var deyip sayfa açılmayınca, tekrar sepete döndüm ve siparişimi göremedim. Bende daha sonra tekrardan sepete ekledim ve birkaç yenilemeden sonra ödemesini yapıp siparişimi geçebildim. Daha sonrasında siparişlerim sayfasında kontrol ettiğimde iki adet siparişimin olduğunu ve bunlardan birinin ücretinin ödendiğini diğerinin de ödemesinin beklediğini gördüm. Bunun üzerine müşteri hizmetlerine bağlanarak durumu anlattım ve ödemesi alınmamış siparişin iptalini istedim. Onlarda bunu siz yapabilirsiniz deyip beni yönlendirdiler ve ödemesi yapılmamış siparişin iptalini gerçekleştirdim. Sonrasında diğer siparişim mevcuttu ve işleme alınmıştı. Buraya kadar hiç bir sorun yoktur.
Daha sonrasında akşam saatlerinde bankam bana iadeniz yapılmıştır mesajı iletince Huawei den kontrol ettiğimde ücreti ödenmiş siparişimin de iptal edildiğini gördüm. Sonrasında ise tekrar almak için ürün sayfasına girdiğimde 5199'aldığım tablet ve ekipmanlarının 8999 olduğunu görünce müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim. Durumu aynı şekilde anlattığımda bana" iptali siz yaptıgınız için birşey yapamayız isteseniz şuanki fiyattan alabilirsiniz" diye dalga geçer gibi bir cevap verdiler. Konuşma uzun sürmesine rağmen bu işlemin benim tarafımdan yapılmadığını ben sadece ödemesi yapılmamış siparişi iptal ettiğimi bunun sistemsel yada başka bir sorundan dolayı iptal edildiğini söylesem de pek çare etmedi.
Sonuç olarak bana göre huawei fiyatı arttırarak mevcut siparişimi iptal yoluna gitti ve bunun sorumlusu olarak da beni tutmaktadır. Ben iptal etmediğime eminin fakat sipariş kısmında tarafınızdan iptal edildi yazısı da ayrıca yazmakta. Burada karşı tarafın iyi niyete sahip olduğunu düşünmek istesem de ısrarla siparişimde ki sorunu kabul etmediler ve bir çözüm sunmak yerine 3800 tl fazla vererek ürünü yeniden almamı tavsiye ettiler.
Çözüm olarak kendilerinden iptal olan siparişimi canlandırmalarını beklerdim fakat tutumlarından dolayı bunun zaten bilinçli yapıldığını düşünmekteyim. Bakalım ayrıntılı inceleme için dosya açmışlar ve bu konuda mağduriyeti giderecekler mi yoksa müşteri hizmetleri gibi şuanki fiyattan satın almaya mı itecekler göreceğiz.
Buradan olurda ilgili Huawei firmasında ilgili bir çalışan veyahut temsilci görürse diye şikayetimi iletmekteyim ve mağduriyetimin makul bir çözümle sonuçlandırmasını temenni ediyorum.
İzmir için servis önerisi
|
Değeri nedir ? Golf 5
|
Dolandırıcı olabilir mi ?
|
|
Son Giriş: 6 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 6 ay
Mesaj Sayısı: 1.041
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.449
İkinci El Bölümü Mesajları: 117
Konularının görüntülenme sayısı: 8.581 (Bu ay: 157)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 661 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Motorlu Araçlar Dünyası