Herkese merhaba arçelik 10120M model çamaşır makinesi ile yaşadığımız sorunlar sonucunda firma ürünü değiştirmeye yanaşmıyor. Buraya bakan okuyan arkadaşlara tavsiye olması amacıyla yaşadığımız sorunları yazacağım.
2021 haziran ayında evleneceğim için beyaz eşya markası arayışına girdik. Araştırmalarımız ve maddi imkanlarımızın el verdiği ölçüde Arçelik firmasına karar verdik. Etrafımızda ve kendi ailelerimizde en çok kullanılan ve en az sorun yaşanan marka arçelikti. Bunun üzerine 2021 Mart ayında buzdolabı, bulaşık makinesi, set üstü fırın, set üstü ocak ve çamaşır makinesi aldık. Bu ürünlerin hepsi geldi kuruldu ve şu ana kadar hiç bir problem yaşamadık sadece çamaşır makinesi dışında.
Çamaşır makinesini kullanmaya başladıktan yaklaşık 3-4 ay sonra sarsıntılı sıkma problemi için servis çağırdık, gelindi bakıldı ve bir problem olmadığını sadece beyaz, renkli ve siyah çamaşırları yıkarken ne kadar koymamız gerektiği söylendi. Sonra onların söylediği gibi çamaşır yıkamaya çalıştık ama aynı ses devam ediyordu. Onların bize söylediği beyaz çamaşırı en üste kadar siyah çamaşırları ise çok doldurmadan atmamız. Bununla beraber de çamaşırları tek tek açarak koymamız gerekiyormuş. Sonra yaklaşık 3-4 ay sonra biz tekrar servis çağırdık ancak gene bir şey yok dediler gittiler. Sonra makine sıkmaya başlamadan önce bir parçanın makineye vurma sesi gelmeye başladı. Servisi çağırdık amörtisörde sıkıntı var ama bilyada da olabilir amörtisörü değiştirelim geçmezse servise alıp bilyayı değiştirelim dediler. Sorun geçmedi bilya değişti makine gitti geldi vurma sesi gitti ancak makine hala 10 yıllık makine gibi çalışmaya devam etti. Son olarak değişim talebi ile tekrar servis çağırdık ancak bir problem yok denildi ve gitti.
Şimdi buraya kadar olanlar bizim için yeterince can sıkıcı çünkü yeni makine alıyorsun ancak 10 yıllık makine gibi gürültülü çalışıyor. Ancak bunların yanında gelen servis elemanlarının da yanlış işler var. Makinenin su almasında da sorun vardı musluğa bağlı hortumun ucu kum dolmuş temizlendi ancak sonra yine sorun olmaya başladı. En son değişim talebi için servis istediğimizde gelen servis elemanı orayı tekrar temizledi ve servis fişine '' Yeni işlem görmüş evin tesisatında kum geliyor bilgi verildi '' yazılmış. Bize böyle bir şey söylenmediği gibi evimiz 30 yıllık bina ve yeni işlem görmüş bir tesisatda doğal olarak bulunmuyor.
Sonuç olarak ısrarla üzerine fark vererek bile değiştirmek istediğim makineyi arçelik değiştirmiyor. Makinenin yüksek sesle çalışması sebebiyle saat 22:00 den sonra indirimli olan elektrik tarifesinden de yararlanamıyorum. Aşağıya bana en son gelince yalan söylenerek kesilen servis fişini ve normal olarak çalıştığı iddia edilen makinenin videosunu da yüklüyorum.
Merhaba, pil durumuna servis yazan telefonumun bataryasını yaklaşık 2 ay önce değiştirdim. Değiştirirken ana kartımda problem olabileceği söylendi. Bunun sebebi ise yeni batarya takıldığı zaman %20 olan şarjının şarja takıldığında birden %35e çıkmasıydı. Bana 6 kere 0-100 şarjı yapılması problem devam ederse tekrar gelmem söylendi.
Şimdilerde ise önce %9dayken sonrada %19da telefon kapanıyor. Tekrar açmak istediğimde açılıyor hemen geri kapanıyor ve şarja takmam gerektiği gösteren simge çıkıyor ekranda.
Problem gerçekten ana kartta mıdır ? Yoksa yeni takılan bataryada mı problem vardır ? ( batarya orjinal bu arada )
Telefonu temiz kullandığıma inanıyorum. Yapmış olabileceğim tek hata şarjdayken kullanmak olmuştur onun dışında aklıma gelen bir durum yok.
|
Normal oynadığım oyunlar takılmaya başladı
|
|
samsung note 2 muzik atma
|
|
|
|
|
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 3 hafta
Mesaj Sayısı: 141
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 197
İkinci El Bölümü Mesajları: 20
Konularının görüntülenme sayısı: 6.303 (Bu ay: 102)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 20 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar