DIGITURK YASAL DOLANDIRICIDIR
23/12/2022 tarihinde aktivasyonunu tamamlayıp müşterisi olduğum digiturk firması dolandırıcıdır. Yaklaşık olarak bu 40 günlük süreç içerisinde yağmur yağdığında yayın gider. Bir bakarsın akşam sağlam olan sistem sabah kalktığında görüntü olur ses olmaz. Bu gibi sorunların giderilmesi için de teknik servis yönlendirip 200 TL'yi cebe atıyorlar. Kendileri taahhüt ettikleri hizmeti veremiyorlar üstüne hizmet verilebilmesi için gönderilen teknik servisten de 200 TL ücret istiyolar :) Allahtan 40 günde gerçek yüzlerini gördük, 200 TL teknik servis bedeli ödeyeceğime 450 TL cayma bedeli ödeyip THH'ye başvurup bunu da yasal faiziyle geri alırım :) Bizi bunlara muhtaç edenler ve bu dolandırıcılığa göz yumanlar utansın
800 TL'lik envanter 600 TL'ye satılır
İletişim için özel mesaj atabilirsiniz
Evimize beyaş eşya alırken pek çok üründe tercih ettiğimiz gibi buzdolabınında da Arçelik marka bir buzdolabı tercih ettik.Yangın gününe kadar hiç bir arıza vermemişti ve bir defa bile teknik servise gitmemişti. Hatta bu olay yaşanmadan önce yine aynı markadan bir klima siparişi vermiştim, kargoda onu bekliyordum. 21.07.2021 tarihinde sabah saat 06:30 civarında uykudan kalkıp lavaboya giderken mutfaktan cızırtılar geldiğini fark ettim, acaba annem kalkıp ocakta bir şey mi kızartıyor diye mutfağa baktığımda Arçelik buzdolabının alev alev yandığını gördüm. Bunun üzerine annemi hemen uyandırıp, sigortaları kapatıp evi tahliye ettik ve itfaiyeyi aradık. İtfaiye gelip yangını söndürürken, mutfağımız tamamen kullanılamaz hale geldi. İtfaiye raporuna göre "Buzdolabının motor kısmındaki kabloların kısa devre yapması sonucu yangın çıktığı değerlendirilmiştir" diye raporumuz da mevcut. İtfaiyeyi raporu elimizde geçtikten sonra, bu durumu Arçelik'e bildirdik. Kendileri buzdolabına hiç dokunmamız gerektiğini Arçelik yetkililerin gelip inceleyeceğini bildirdiler, yanmış buzdolabı evimizde 1 hafta boyunca mutfakta kaldı ve evimizi kullanamaz hale geldik. Zaten diğer odalar da dumandan zarar görerek evi yaşanılamaz hale getirdi, evinizde 1cm'lik kablo yandığındaki kokunun nasıl olduğunu düşünün ve kocaman buzdolabının yandığı zamanki durumu hayal edebilirsiniz. Bundan sonra 2 farklı günde Arçelik servisi gelerek buzdolabını inceledi ve yine buzdolabını çöpe atmayarak muhafaza etmemiz gerektiğini söylediler. Bundan sonra da bir sigorta eksperi gelerek evde hasar tespiti yaptı. Bu yaz günlerinde yaklaşık olarak 20 gündür evimizde mutfak eşyasına dair hiç bir şey bulunmuyor. Dışarıdan bir şey tüketmeyen(Ekmek bile dışarıdan yemeyen) ailemiz için, bizleri 20 gündür bu durumla yüz yüze bıraktılar. Yaşadığımız maddi zararı geçtim, manevi olarak da her gece uyurken insanın kafasında bir soru işareti bırakıyor, acaba yine böyle bir şey olur mu, en ufak sese irkilmeye başladık. Ayrıca yangın sırasında ben lavaboya kalkmasam ve yangın farklı yerlere sıçrasa durum ne olacaktı bunu düşünmek bile istemiyoruz. Yine bu süreç devam ederken şu yaz gününde tarafımıza bir ikame buzdolabı bile göndermediler. Normalde sürecin sonuçlanmasını bekleyerek olumsuz bir durumda hakkımı arayacaktım fakat bugün yine Arçelik marka çamaşır makinesinin çok sesli çalışmasından dolayı teknik servisten 16:00-18:00 arasında randevu almama rağmen gelmemeleri bardağı taşıran son damla oldu. Kendileri 16:00-18:00 arasına randevu veriyorlar, ben işten erken çıkıp başka bir ilçeden evime erkenden geliyorum fakat bunları 19:00'da aramama rağmen "Eve geldik yoktunuz" gibi bir yaklaşım sergiliyorlar ve telefon ile aramıyorlar bile. Sizlere bu markayı tercih edin veya etmeyin diye bir algı oluşturmak istemiyorum fakat tercih ettiğinizde bir sorun ile karşılaştığınızda yaşayabileceğiniz durumları az çok görmenize yardımcı olacaktır. Çıkan yangına ait itfaiye raporunu, yangın anındaki video'yu ve sonrasını sizlerle paylaşıyorum. Lütfen konuyu öne çıkararak destek olur musunuz?
https://www.youtube.com/watch?v=e8qFUM1jGoc Yangın anına ait video
https://www.youtube.com/watch?v=lhTdeuOuDhg Yangın sonrasına ait video
Satılık ESEA RANK G, FACEIT 10 LEVEL ACCOUNT
|
SATILIK 2 TANE ESEA A+ ACCOUNT
|
|
55PUS6412 hakkında yardım
|
SATILIK GLOBAL ELİTE HESAP 100TL
|
SATILIK GLOBAL ACCOUNT
|
Türkiye serverini dağıtan ikili
Son Giriş: 2 yıl önce
Son Mesaj Zamanı: 2 yıl
Mesaj Sayısı: 577
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 782
İkinci El Bölümü Mesajları: 86
Konularının görüntülenme sayısı: 10.587 (Bu ay: 32)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 361 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Free to Play - MMO