TRENDYOL PARAMI GASP ETTİ
öncelikle buradan alışveriş yapan aklımı seveyim. 26 temmuz tarihinden beri param onlarda ve kendi param için her gün müşteri hizmetlerini arayıp yalvarıyorum. kendi paramın dilencisi oldum.
26 temmuz tarihinde kendilerinden xiaomi mi band 5 bileklik aldım. (belki okuyorlarsa teslim no: 608541487)
üzerinden 3 gün geçmesine rağmen bilekliği kargoya vermediler. daha fazla beklemek istemediğimi, başka yerden alsam 1 gün sonra elimde olacağını, kendilerinin 3 günde daha zahmet edip kargoya gitmediklerini belirttim. iptal edemiyorum iptal seçeneği yok. iade seçeneği var ancak o da kargo için iade kodu veriyor. ortada ürün yok ki iade edelim? ürün daha ellerinde.
müşteri temsilcilerine 29 temmuz'da bu durumu yazdım. iade için kargo kodu veriyorsunuz ama ortada ürün yok dedim. "gelen ürünü almayın paranız iade olur" dediler.
ürün 4 ağustos'ta geldi. aliexpressten sipariş verdiğimde çin'den de hemen hemen aynı sürede geliyor. kargoyu hiç teslim almadan iade ettim. sonra kendilerini aradım.
rezalet bundan sonra başlıyor. 4 ağustos'tan beri kendilerini neredeyse her gün arıyorum. bana dedikleri tek şey "beklemem gerektiği" ne kadar diyorum, çok az diyorlar. ne kadar az diyorum cevap yok. bana gün verin diyorum, deyin ki 15 agustos'ta paranızı yatıracagız, söz bir daha aramayacagım. ona da hayır diyorlar.
yetkili birilerine baglanmak istediğimi söylüyorum, bağlamıyorlar. arıza çıkardıgımda "bir yetkili sizi bugün arayacak, söz veriyorum" deyip kapıyorlar arayan soran yok. (müşteri temsilcisi melike hanımın sözleri) ertesi gün arıyorum hani birisi arayacaktı diyorum diğer telefonu açan şahıs, yetkili ile görüşme talebim oldugu ancak acil olmadıgı bilgisi girilmiş, size bugün denmemiş diyerek beni yalancı çıkartıyor. üstüne bir de yalancı oluyorum.
dün isyan noktasına getirip tam 1 saat müşteri hizmetlerine kendi param için yalvardıktan sonra temsilci bana" söz veriyorum, yarın sabah ilk işim siz olacaksınız, 12 ye kadar bir yetkilime sizi bizzat arattıracagım" dedikten sonra saat 15.00a gelirken hala arayan soran yok.
her aradığımda aynı cevap: iade talebiniz inceleniyor. ulan neyi inceliyorsunuz? ürüne elimi bile sürmemişim. teslim bile almamışım. mesafeli satış söz. göre benim zaten 14 günde koşulsuz şartsız cayma hakkım var. normalde ürünü kendim iade etsem hasar var mı eksik var mı diye incelersiniz anlarım, ben ürünü teslim bile almamışım neyin incelemesi bu?
trendyol ne paramı veriyor ne de beni bir yetkiliye baglıyor. bekleyin inşallah bir ara yatar deyip kapatıyorlar. 26 temmuz'dan beri param onlarda. bunun adı gasptır artık.
110.000 tl civarı dolu astra mı boş a3 mü?
|
|
|
a3, a180, 116d kronik sorunu en az olan?
|
NOTE 4 LERDEKİ 64 BİT İŞLEMCİ HK.
|
64 bit telefonlar beklenmeli mi?
|
aylardır karar veremiyorum bütçe 350 tl.
|
|
Son Giriş: 2 sa. önce
Son Mesaj Zamanı: geçen hafta
Mesaj Sayısı: 1.531
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.617
İkinci El Bölümü Mesajları: 72
Konularının görüntülenme sayısı: 14.418 (Bu ay: 321)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 1.457 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Mobil Cihazlar