DH'ye üye olduğumdan beri 15 yıl geçmiş
Insomniac Games Yeni IP | PS5 Ana Konu
Insomniac Games'in Proje Yönetmeni Erin Erin Eberhardt, yaptığı bir röportajda henüz duyurulmamış bir AAA proje üzerinde çalıştığını ama henüz detay veremeyeceğini paylaştı.
“So I’m working on an unannounced title.. I can’t really talk a lot about it”
Kaynak: Insomniac Games Is Working on Another AAA, Unannounced Game (mp1st.com)
CYBERPUNK 2077: Orion | ANA KONU
Cd Projekt Red bu gün resmi olarak Cyberpunk 2077'nin devam oyunun geleceğini açıkladı. Devam oyunun kod adı Orion. Cyberpunk 2077'nin karanlık gelecek evrenini daha da genişletip potansiyelini ortaya çıkaracak.
Yeni The Witcher oyunu ile açıklandığı gibi CDPR artık oyunlarında Unreal Engine 5 kullanacak ve bu sayede daha sorunsuz ve daha çabuk oyunlar göreceğiz.
Kaynak:
The Witcher | PS5 ANA KONU | NEW SAGA
Yapımcı CD PROJEKT RED, Yeni The Witcher Oyununun geliştirildiğini resmen duyurdu. Oyun artık RED Engine değil Unreal Engine 5'i kullanacak ve tamamen next-gen olacak.
thewitcher.com | A New Saga Begins
The Witcher Twitter'da: "https://thewitcher.com/en/news/42167/a-new-saga-begins https://t.co/eK6ZIbfLRa" / Twitter
Oyun Adı: The Witcher
Yapımcı ve Yayıncı: CD PROJEKT RED
Platform: PS5
Çıkış Tarihi: Duyurulmadı
SOCOM [PS5 ANA KONU]
SOCOM: U.S Navy Seal's in PS5 neslinde tekrar yapılacağı Colin Moriarty tarafından onaylandı. Colin Moriarty ise güvenilir bir Yazar.
SOCOM Coming Back : GamingLeaksAndRumours (reddit.com)
Bu onaylamadan önce de SONY'nin SOCOM'un isim haklarını tekrar yenilediği ortaya çıkmıştı
Wronged Us [PS ANA KONU]
|
Metal Gear Solid 4 PC'de Oynama/Emulator Ayarları ve Patch
Belki konusu vardır bilmiyorum ancak MGS4 RPCS3 de tam güncellenmediği için oyunu oynamak için belli ayarlara ve çökme yaşamamak için bir yamaya ihtiyacınız var. Bende bir konu açıp belki oyunu oynamak isteyen ancak bu hatalardan dolayı oynayamayan kişilere yardımcı olması için detaylı anlatıp paylaşacağım.
MGS4'ü PC'de oynamak için ilk önce oyunun .iso'sunu google aracılığıyla bulup indirmeniz lazım. Yasak olabilir link vermiyorum özel mesaj ile sorabilirsiniz.
İşlemler:
1.Oynanış için Ayarlar Dosyası:
Oyunu indirip RPCS3'e attıktan sonra sorunsuz oynayabilmeniz için aşağıdaki kodu metin belgesine yapıştırıp daha sonra kaydederken tüm dosyalar seçip "mgs4config.yml" olarak kaydedip, RPCS3 ana klasörüne atabilirsiniz. Daha sonra oyunu açmadan önce oyuna sağ tıklayıp "boot with manually selected configuartion" diyoruz ve kaydettiğimiz "mgs4config.yml" dosyasını seçiyoruz.
EN SON tüm işlemler bitince oyunu "Boot with custom configuration" yazısına tıklayarak açacağız.
Config dosyası için kod:
Core:
PPU Decoder: Recompiler (LLVM)
PPU Threads: 2
PPU Debug: false
Save LLVM logs: false
Use LLVM CPU: ""
Max LLVM Compile Threads: 0
Enable thread scheduler: true
Set DAZ and FTZ: false
SPU Decoder: Recompiler (LLVM)
Lower SPU thread priority: false
SPU GETLLAR polling detection: false
SPU Debug: false
Preferred SPU Threads: 0
SPU delay penalty: 3
SPU loop detection: true
Max SPURS Threads: 3
SPU Block Size: Safe
Accurate GETLLAR: false
Accurate SPU DMA: false
Accurate Cache Line Stores: false
Accurate RSX reservation access: false
SPU Verification: true
SPU Cache: true
SPU Profiler: false
Enable TSX: Disabled
Accurate xfloat: false
Approximate xfloat: true
LLVM Accurate DFMA: true
PPU LLVM Java Mode Handling: false
Accurate PPU 128-byte Reservation Op Max Length: 0
PPU LLVM Accurate Vector NaN values: false
Stub PPU Traps: 32
Debug Console Mode: false
Hook static functions: false
Libraries Control:
[]
HLE lwmutex: false
SPU LLVM Lower Bound: 0
SPU LLVM Upper Bound: 18446744073709551615
TSX Transaction First Limit: 800
TSX Transaction Second Limit: 2000
Clocks scale: 100
Sleep Timers Accuracy: Usleep Only
Performance Report Threshold: 500
Enable Performance Report: false
SPURS Urgent queue size: 2
FCGT accuracy: Approximate
FCMGT accuracy: Default
FM accuracy: Approximate
FNMS accuracy: Approximate
FMA accuracy: Default
FMS accuracy: Default
FREST accuracy: Default
FRSQEST accuracy: Default
FI accuracy: Default
FA accuracy: Default
FS accuracy: Default
FESD accuracy: Default
FRDS accuracy: Default
FCEQ accuracy: Default
FCMEQ accuracy: Default
CFLTS accuracy: Default
CFLTU accuracy: Default
CSFLT accuracy: Default
CUFLT accuracy: Default
Lib Loader: Load automatic and manual selection
Load libraries: []
Accurate PUTLLUC: false
Approx FCGT: true
Accurate FM: false
Approx FM: false
Approx FMA: false
Approx FS: false
MGS4 Stuff: false
Sleep timers accuracy: Host
Accurate PUTLLC: false
SPU Wake-Up Delay: 0
SPU Wake-Up Delay Thread Mask: 63
VFS:
$(EmulatorDir): ""
/dev_hdd0/: $(EmulatorDir)dev_hdd0/
/dev_hdd1/: $(EmulatorDir)dev_hdd1/
/dev_flash/: $(EmulatorDir)dev_flash/
/dev_usb000/: $(EmulatorDir)dev_usb000/
/dev_bdvd/: ""
/app_home/: ""
Enable /host_root/: false
Initialize Directories: true
Limit disk cache size: false
Disk cache maximum size (MB): 5120
/dev_flash2/: $(EmulatorDir)dev_flash2/
Video:
Renderer: Vulkan
Resolution: 1280x720
Aspect ratio: 16:9
Frame limit: 60
MSAA: Auto
Shader Mode: Async Shader Recompiler
Write Color Buffers: false
Write Depth Buffer: false
Read Color Buffers: false
Read Depth Buffer: false
Log shader programs: false
VSync: false
Debug output: false
Debug overlay: false
Use Legacy OpenGL Buffers: false
Use GPU texture scaling: false
Stretch To Display Area: false
Force High Precision Z buffer: false
Strict Rendering Mode: false
Disable ZCull Occlusion Queries: false
Disable Vertex Cache: false
Disable FIFO Reordering: false
Enable Frame Skip: false
Force CPU Blit: false
Disable On-Disk Shader Cache: false
Disable Vulkan Memory Allocator: false
Use full RGB output range: true
Strict Texture Flushing: false
Disable native float16 support: false
Multithreaded RSX: true
Relaxed ZCULL Sync: false
Enable 3D: false
Debug Program Analyser: false
Consecutive Frames To Draw: 1
Consecutive Frames To Skip: 1
Resolution Scale: 250
Anisotropic Filter Override: 0
Texture LOD Bias Addend: 0
Minimum Scalable Dimension: 16
Shader Compiler Threads: 0
Driver Recovery Timeout: 1000000
Driver Wake-Up Delay: 200
Vblank Rate: 240
DECR memory layout: false
Vulkan:
Adapter: GeForce RTX 2080
Force FIFO present mode: false
Force primitive restart flag: false
Performance Overlay:
Enabled: false
Enable Framerate Graph: false
Enable Frametime Graph: false
Detail level: Minimal
Metrics update interval (ms): 350
Font size (px): 10
Position: Top Right
Font: n023055ms.ttf
Horizontal Margin (px): 50
Vertical Margin (px): 50
Center Horizontally: false
Center Vertically: false
Opacity (%): 70
Body Color (hex): "#FFE138FF"
Body Background (hex): "#002339FF"
Title Color (hex): "#F26C24FF"
Title Background (hex): "#00000000"
Shader Compilation Hint:
Position X (px): 20
Position Y (px): 690
Shader Loading Dialog:
Allow custom background: false
Darkening effect strength: 30
Blur effect strength: 0
Reprotect Hack: false
Vulkan Event Hack: false
ZCull query default value: 1
Disable Asynchronous Shader Compiler: false
No Reprotect: false
VK Event hack: false
GoW3 hack: false
Gondemned hack: false
D3D12:
Adapter: ""
Audio:
Renderer: XAudio2
Dump to file: false
Convert to 16 bit: false
Audio Channels: Downmix to Stereo
Start Threshold: 1
Master Volume: 100
Enable Buffering: true
Desired Audio Buffer Duration: 50
Sampling Period Multiplier: 100
Enable Time Stretching: false
Time Stretching Threshold: 75
Microphone Type: "Null"
Microphone Devices: "@@@@@@@@@@@@"
Downmix to Stereo: true
Input/Output:
Keyboard: "Null"
Mouse: Basic
Camera: "Null"
Camera type: Unknown
Move: "Null"
Pad: Keyboard
System:
License Area: SCEA
Language: English (US)
Keyboard Type: English keyboard (US standard)
Enter button assignment: Enter with cross
Console time offset (s): 0
Net:
Internet enabled: Disconnected
IP address: 0.0.0.0
DNS address: 8.8.8.8
IP swap list: ""
PSN status: Disconnected
NPID: ""
Connection status: Disconnected
Miscellaneous:
Automatically start games after boot: true
Exit RPCS3 when process finishes: false
Start games in fullscreen mode: false
Prevent display sleep while running games: true
Show trophy popups: true
Show shader compilation hint: false
Use native user interface: true
GDB Server: 127.0.0.1:2345
Silence All Logs: false
Window Title Format: "%R | %V | %T [%t]"
Show FPS counter in window title: true
Port: 2345
Log: {}
2.Çökme için yama:
Oyunun Çökmesini engellemek için aşağıdaki kodu tekrar aynı şekilde boş bir metin belgesine yazıp, farklı kaydederken aşağıdaki tüm dosyalar ı seçip "imported_patch.yml" olarak kaydediyorsunuz. Bu kaydettiğiniz dosyayı ise RPCS3 emülatörünün klasöründeki "patches" klasörünün içine atıyorsunuz.
Daha sonra RPCS3'ü açıp üst menüden Manage>Game Patches e tıklıyorsunuz ve açılan pencerede listede Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots oyununu göreceksiniz. Daha sonra indirdiğiniz .iso nun sürümü neyse ona tıklayıp açıyorsunuz ve "cellSpurs urgent commands hack" yazan kutucuğu işaretliyorsunuz. Apply ve Save diyerek kapatıyorsunuz.
Patch kodu:
Version 1.2
PRX-rbYkgZMgx8Prd7WUAA39oYAdWcNo-0:
"cellSpurs urgent commands hack":
Games:
"Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots":
BLES00246: [ All ]
BLUS30109: [ All ]
BLJM67001: [ All ]
NPUB31633: [ All ]
NPEB02182: [ All ]
Author: elad335
Notes: "Workaround for freezes in Metal Gear Solid 4.\nThis patch applies to a firmware file for all games!\nUsage outside of Metal Gear Solid 4 is for debug purposes only.\nYou must have firmware version of exactly 4.87 in order to use it.\n\nKnown to affect:\nMetal Gear Solid 4"
Patch Version: 1.0
Patch:
- [ be32, 0x182B8, 0x38000002 ]
Önemli!: Oyunu ve RPCS3'ü SSD'ye kurmanız çok önemli, HDD'de oynarsanız oyunu baştan sona bitirirken sürekli oyununuz durur ve "compiling shaders" yazısını görürsünüz. SSD'de ise bu sorunu yaşamazsınız. Oyunu bir kere bitirdikten sonra da HDD olsa bu durum tekrar etmez. HDD'ye kurulan oyunların bir çözümü yoktur, shader yüklemesi ve sıklığı oyundan oyuna değişir.
METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER | PS5 ANA KONU
|
PlayStation 5 STOK TAKİP VE BİLDİRİM
|
THE LAST OF US: PART III [ANA KONU]
İlk olarak Oyunun Baş Müzisyeni Gustavo Santaolalla ve ardından Naughty Dog'un Başkanı ve Oyunun Yönetmeni Neil Druckmann'ın açıklamalarından sonra The Last of Us Part III'ün PS5 için geleceği kesinleşmiş oldu. Naughty Dog'un bir sonraki oyunları için Yeni bir seri mi yoksa The Last of Us Part III mü olacağı konusunda karar aşamasında ancak en nihayetinde The Last of Us Serisinin 3.Oyununu PS5 de göreceğiz.
Kaynak:
https://www.ign.com/articles/last-of-us-part-3-sequel-naughty-dog-new-ip
https://www.gamesradar.com/the-last-of-us-composer-says-part-2-is-just-the-beginning//
Yayıncı: Sony Interactive Entertainment
Geliştirici: Naughty Dog
Platform: PS5
Çıkış Tarihi: TBA
XBOX: Ghostlytr - PSN: Ghosty-tr - Steam: Ghostliving
Xbox Series X PlayStation 5 Digital Edition PC: Intel® i5-13400F - Zotac RTX 4060 Ti - Kingston Fury Beast (4x8) 32 Gb DDR4 RAM - 1TB M.2 SSD XPG Gammix S70 Blade - DeepCool Gammax L240 ARGB Sıvı Soğutma |
Son Giriş: 4 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 hafta
Mesaj Sayısı: 8.223
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 8.673
İkinci El Bölümü Mesajları: 204
Konularının görüntülenme sayısı: 1.192.913 (Bu ay: 3.697)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 14.925 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun