Azami tamir süresi geçmiş ürünün değişimi
Merhabalar,
Bosch marka bir çamaşır kurutma makinesini 8-9 ay önce 10000TL'ye Bosch yetkili satıcısından satın almıştım. Bosch servisi gelip kurulumu yaptı, 8 ay makinayı kullandım, sorunsuz çalışıyor ancak sadece suyu otomatik boşaltmıyordu. Elle boşalttığım zaman çalıştığı için ve 2-3 seferde bir suyu boşaltmaması sorun yaşattığı için ilgilenemedim, 8 ay sonra yetkili servisi çağırdım. Birkaç bişey denediler, parça değiştirdiler, olmayınca makinayı servise götürdüler. Ara ara aradım parça siparişi verilmiş dediler, fabrikadan talimatlar gelmiş onu deniyolar dediler, bugün 32 gün geçti(yani 24 iş günü). Yönetmelikte bu makinanın azami tamir süresi 20 iş günü.
Yine aradım fabrikadan yeni talimatlar gelmiş, onlarıda deneyeceğiz 5 gün içinde çözmeyi bekliyoruz dediler, değişim talep ediyorsunuz ancak bu bizim için sıkıntı olacak çok parça değişimi olduğu için, 5 gün daha bekleyebilir misiniz dediler tamam dedim.
Ancak benim ürünüm şu anda Bosch'un kendi sitesinde stokta yok, Bosch yetkili satıcısı 1-2 yerde 28000-40000TL bandında satışta. Yani değişim talep ettiğimde stoğumuzda yok deyip bana ücret iadesi 10000TL mi yapacaklar? Yoksa ürünün fiyatının böyle artmasından dolayı ürünün getirmeleri mi gerekiyor?
Ürün zaten 2021-2022 çıkışlı yeni bir ürün ve markadaki en üst ürün, muadili veya mislini verme şansları da yok maalesef. Ne yapmam gerekir yardımcı olabilir misiniz?
Merhabalar,
Bosch marka bir çamaşır kurutma makinesini 8-9 ay önce 10000TL'ye Bosch yetkili satıcısından satın almıştım. Bosch servisi gelip kurulumu yaptı, 8 ay makinayı kullandım, sorunsuz çalışıyor ancak sadece suyu otomatik boşaltmıyordu. Elle boşalttığım zaman çalıştığı için ve 2-3 seferde bir suyu boşaltmaması sorun yaşattığı için ilgilenemedim, 8 ay sonra yetkili servisi çağırdım. Birkaç bişey denediler, parça değiştirdiler, olmayınca makinayı servise götürdüler. Ara ara aradım parça siparişi verilmiş dediler, fabrikadan talimatlar gelmiş onu deniyolar dediler, bugün 32 gün geçti(yani 24 iş günü). Yönetmelikte bu makinanın azami tamir süresi 20 iş günü.
Yine aradım fabrikadan yeni talimatlar gelmiş, onlarıda deneyeceğiz 5 gün içinde çözmeyi bekliyoruz dediler, değişim talep ediyorsunuz ancak bu bizim için sıkıntı olacak çok parça değişimi olduğu için, 5 gün daha bekleyebilir misiniz dediler tamam dedim.
Ancak benim ürünüm şu anda Bosch'un kendi sitesinde stokta yok, Bosch yetkili satıcısı 1-2 yerde 28000-40000TL bandında satışta. Yani değişim talep ettiğimde stoğumuzda yok deyip bana ücret iadesi 10000TL mi yapacaklar? Yoksa ürünün fiyatının böyle artmasından dolayı ürünün getirmeleri mi gerekiyor?
Ürün zaten 2021-2022 çıkışlı yeni bir ürün ve markadaki en üst ürün, muadili veya mislini verme şansları da yok maalesef. Ne yapmam gerekir yardımcı olabilir misiniz?
Kapıda ödeme veya güvenli havale işlemleri hakkında
Bireysel bir satıcıdan kargo yoluyla alacağım yüksek fiyatlı ürünün ödemesi ve gönderimi için nasıl bir yol izleyebilirim?
-Sahibinden param güvende %10 komisyon alıyor, bu çok yüksek. Bunun dışında bireysel ödemelerde kullanılabilecek güvenli ödeme sistemleri var mı?
-PTT Kargo veya diğerleri ürün kontrolü yapıp sonrasında kredi kartı ile ürün miktarını ödeme seçeneği sunuyorlar mı? Bu hizmetlerin ücretleri ne civarda?
Bilgisi olanlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.
|
|
AKN Hız Limiti "uygulanmaması" konusu?
|
|
|
Ankara'da lehim yaptırabileceğim yer
|
Laptop yeni WLAN kartı çalıştırmıyor
|
Son Giriş: dün
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 1.285
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.430
İkinci El Bölümü Mesajları: 50
Konularının görüntülenme sayısı: 8.496 (Bu ay: 163)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 129 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Donanım / Hardware