Yıllarca Türk Telekom pişmanlıktır diye alaya aldım lakin yine de sorunları halletme konusunda, en azından bulunduğum bölgede, daha başarılılarmış.
(Millenicom'a geçtikten sonraki değerlerim)
5 Şubatta, Telekom taahhütümün bitmiş olması ve önümüzdeki sene başka bir şehre taşınacak olmam hasebiyle Millenicom'a başvurdum.
Bulunduğum bölgede fiber yok. Millenicom websitesinden sorguladığımda hattımın maksimimum alabileceği değer 30 mbit gözüküyordu, modem arayüzümde de hakeza maksimum değerim buydu.
Not: Millenicom'a geçmeden evvel Telekom 24 mbit'lik pakete üyeydim ve sıfır paket kaybıyla 24 mbit'i sapına kadar alabiliyordum.
Millenicom müşteri hizmetleri tarafıma "Bulunduğunuz bölgede Telekom altyapısını kullanıyoruz, orada kaç alıyorsanız o hızı verebiliriz" şeklinde beyanda bulundu. Bu sebeple beni 35mbit'e kadar (ah bu "'e kadar" lar) paketine kaydettiler.
5 Şubattaki başvurumun ardından 8 Şubat pazartesi günü Telekom'dan arandım ve tarafıma "Başka bir hizmet sağlayıcıya başvurmuşsunuz anladığımız kadarıyla, portu değiştireceğiz, internetiniz hizmet sağlayıcı kurulum yapana kadar gidecek haberiniz olsun" dendi.
9 Şubat Salı günü Millenicom kurulumu tamamladı. Buraya kadar sorun yok. İşlemler oldukça hızlı tamamlanmış gözüküyor.
Lakin internete bağlandığımda aldığım hizmetin resmen 8 mbit download / 0,5 mbit upload olduğuna şahit oldum. Belki kurulum yeni tamamlandığı için böyledir deyip işlerimi halletmek adına şehir dışına çıktım.
Gece eve geldiğimde internetin hala aynı durumda olduğunu ve herhangi bir gelişme olmadığına şahit oldum. Modem arayüzünde de ulaşılabilir hız 9900 kb/s şeklinde gözüküyordu.
Gecikme sürelerimin rezalet olmasına değinmiyorum bile.
Millenicom müşteri hizmetlerini arayıp arıza kaydı oluşturdum ve bugün 11 Şubat perşembe itibariyle bana dönüşleri "çalışmalar sonuçlanmış ve iç tesisatınızda sorun olduğu saptanmıştır"
Yıllardır Türk Telekom'dan hizmet alırken hiçbir sorun yaşamadığımız, 4 gün önce Millenicom'a geçene kadar çatır çatır çalışan iç tesisat nedense Millenicom'a geçince bozulmuş! Bak bak bak, sorunlu internetin kaynağı da buymuş.
Şimdi arayıp, randevu alıp bozuk olmayan şeyi tamire geleceklermiş güya.(Ha aradılar da müşteri hizmetlerinin sesi kesildi, bir daha da aramadılar)
Millenicom'dan aldığım hizmet hususunda olumlu konuşabileceğim yegane yönler kurulumun hızlı olması ve, ulaşabildiğimde, müşteri hizmetlerinin oldukça ilgili ve kibar davranması.
Dipnot: Aşağıya gelebilecek sorulara binaen; Evet modemim VDSL destekli, evet daha önce Millenicomun vaadettiği ama veremediği hızları stabil bir şekilde Türk Telekomla kullandım, hayır bölgemde fiber altyapısı mevcut değil.
TTNET sık sık kopma sorunu
|
|
|
|
|
Kasayı Kaloriferin önüne koymak???
|
CLOCK_WATCHDOG_TIMEOUT mavi ekran sürekli
|
Pos Cihazı Şifre
|
Uygulama otelleri ve alkol
|
Tavsiye etmiyorum: ahmetcodek - (Hredius) - (sözünde durma yetisine sahip değil, anlaşma yapmadan önce 2 kere düşünün) |
923316a0deecdde710cc922c406a7c01.jpg http://myanimelist.net/animelist/hyuuganeiji İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız. |
Son Giriş: 6 gün önce
Son Mesaj Zamanı: 2 ay
Mesaj Sayısı: 3.756
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 4.798
İkinci El Bölümü Mesajları: 776
Konularının görüntülenme sayısı: 18.323 (Bu ay: 178)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 2.391 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Sıcak Fırsatlar