Merhaba 7 eylül 2020 tarihinde hepsiburada.com üzerinden satıcısı da hepsiburada olan Anker Eufy RoboVac L70 Hybrid Akıllı Robot Süpürge satın aldım ,
ürünü satın aldıktan 1 hafta sonra zeminde belirli noktalarda sebepsiz takılmalardan dolayı hepsiburada ya geri gönderdim ,2-3 hafta bekledikten sonra üründe sorun yoktur şeklinde tarafıma geri gönderildi.
Bir süre sorunsuz kullandıktan sonra haznesinde su olmasına rağmen su ekleyiniz uyarısı ile paspas yapamaz hale geldi bu sefer direk Anker ile iletişime geçerek ürünü servise yolladım ,servis pompası değiştirilerek tarafıma tekrar geri gönderildi.
Aradan bir süre daha geçtikten sonra tekrar paspas modu aynı arızayı verdi ancak uzun bekleyişlerden dolayı servise göndermek istemedim, sadece süpürge modunda kullanmaya devam ettim.
Gel zaman git zaman süpürge 135 metrekare bürüt ,temizleme alanı ortalama 82 metrekare ve 2 saat ortalamasını tamamlayamamaya başladı,ilk zamanlar low battary diyerek sarj ünitesine gidip kaldığı yerden temizliğe devam ederken ,bir süre geçtikten sonra sarjı full olsa bile uyarı verip ardından pili dejarj olmuş halde orada burada kalmaya başladı ve bu sebeple tekrar Anker e geri gönderdim.
Neredeyse 2 haftadır ürün Anker de ,ankere ulaşıp ulaşmadığını teyit etmek için baya çaba gösterdik ,her aramamızda farklı cevaplar aldık, en son aradığımızda ürünün ankerde olduğunu ancak hala servis kaydının açılmadığını tarafımıza ilettiler, zaten forumda uyarmışlardı ama ben o dönem göz ardı edip üründe ısrar ettim ancak haklı çıktılar ve pişmanım.
1 yıl içinde 3 arıza ve farklı sorunlar çıkarması sebebiyle ,ayrıca bulması çok zor ve ya pahalı yedek parçalarından dolayı üründen nefret etmiş durumdayım hepsiburada dan bu alışverişimde yaşadığım sorunlardan ve defalarca iade talebi yapmama rağmen umursamadıkları için alışverişi kestim, biraz bAşka firmaları örnek almalarını tavsiye ederim.
23 eylül den beri Türk telekom fiber internetimde arıza var ,yaşadığım sitede tek servis sağlayıcı maalesef Türk Telekom olduğu için resmen dünya ile iletişimim kesilmiş durumda 2 tane ilk öğretim çağında çocuğum derslerine giremiyorlar, ben evden çalışıyorum şuan sayelerinde işimi kaybetmek üzereyim çünkü firma arıza olmadığını iddia ediyor ve arıza kaydımı kapatmış durumdalar,
ancak arızayı gidermek için sadece bir kereye mahsus fiber teknik elemanı(05/09/2020) geldi ölçüm yaptı sitenin bloğuna gelen dbs ve ya adı her neyse 75 ve üzeri olduğunu bu durumu istemediklerini ana dağıtıcıda ki bir parçanın değişmesi gerektiğini cuma gününe kadar sorunu çözeceklerini söyledi ,inanmadım ama fakirin ekmeği umuttur deyip beklemeye başladım tabi malumunuz gelen giden olmadı,aynı teknik eleman arkadaşa madem genel bir sorun var neden diğer komşularda sorun yok dediğimde onu inanın bende anlamadım şeklinde tuhaf bir cevap verdi ,buna istinaden modemimi, fiber kutucuğunu ,fiber kablo ucunu, kutucuk dan modeme giden lan kablosunu ,ayrıca portumu vs hepsini değiştirmesine rağmen sorun aynen devam etti ,evde bir sürü cihaz var lan ile ve ya wifi la test ettiğimizde hız hep 0,10 mbit ancak garip olan ping 3 ms upload 6 mbit ,kısacası belli ki spesifik bir sorun ama hala ısrarla genel bir sorun diyorlar. Daha tuhafı Türktelekom web sitesinden bölgesel arızaları sorguladım da bir arıza gözükmüyor anlayacağınız tüm işler off the record ilerliyor.
Bu firmayı cimer e Btk ya vs şikayet ettim o sebeple arıza kaydımı kapattıklarını düşünüyorum ,devlet kurumlarına karşı arıza sürelerinde tahammül edilir zamanı baya bir aştıkları için kendilerince küçük kurnazlıklar yapıyorlar sanırım.Ama unuttukları durum şu ki benim tek derdim her ay faturasını çatır çatır ödediğim internet hizmetini alabilmek. İş yerime arıza var diyorum o sebeple sisteme bağlanamıyorum , hadi göster diyorlar arıza kayıtları kapalı ,yeni arıza kaydı açtırmak istiyorum 45 dakika derdimi anlatmaya çalıştığım bana tarayıcının ön belleğini sildiren 444 0 375 de ki teknik destekten sorumlu hanım efendi arıza kaydımı açmaya tenezzül bile etmemiş kısaca 23 eylül den beri hiç değişmeden devam eden arızam Türk Telekom sistemlerinde şuan giderildi olarak duruyor yani çaresizliğimi varın siz anlayın. Ancak aşağıda video ve sslerini paylaştığım sms lerle günde 5 kere filan arızanız için çalışmalar devam ediyor şeklinde bilgi gönderiyorlar. An itibariyle 444 0 375 de ki çağrı merkezindekiler telefonlarımı açmıyor sürekli IVR da müzik dinliyorum düne kadar prime müşteri temsilcileri telefonlarımı 10 sn de filan açarlardı düşmeye görün kardeşlerim.
Resimlerde görüldüğü üzere arıza kaydım kapatılmış durumda
muhtelif günlerde aldığım speed testler
Telekom müşterisi olup memnun olanlar elbette vardır ancak unutmayınız ki bu firma spesifik sorunlarda sizi yalnız bırakacaktır ,merkezi yerlerde oturuyorsanız ammen nah biraz merkezden uzaktaysanız lütfen diğer firmaları tercih edin..
editler :An itibariyle TTnet müşteri temsilcileri telefonlarımı açmıyorlar ,ki asla çalışanlara ne küfür ne hakaret etmişliğim var müşteri temsilcileri emekçilerdir asla onların şahsıyla bir problemim olamaz ,derdim üzüm yemek bağcıyı dövmek değil tek derdim arızamı resmi yoldan kabul etmeleri ve kaydını açmalarıdır , ancak maalesef telefonla ulaşamıyorum.
ARIZA DEVAM EDİYOR
arıza giderildi
Msi Z170 A gaming pro carbon a işlemci önerisi
|
|
Lg tablet oyun oynarken patladı
|
|
|
Fotograf cekilmek mi?cekinmek mi?
|
|
|
Son Giriş: 4 ay önce
Son Mesaj Zamanı: geçen yıl
Mesaj Sayısı: 878
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1.458
İkinci El Bölümü Mesajları: 127
Konularının görüntülenme sayısı: 13.860 (Bu ay: 378)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 244 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Konu Dışı / Off Topic