Şimdi Ara

Ps 3 ümde oyun oynayamıyorum!!(Ülkemizdeki Servis ve Garanti Anlayışı) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
75
Cevap
0
Favori
2.541
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Yuhh artık yuhhhhhhhhhhh kardeş mükemmel bir mail atmışsın eğer başarılı olmazsa sony international sitesine at mail.... adamlara bak ya istesek başkasını kakalardıkmış yuh artık kardeş sakın geri dönme, yeni makineni alsan dahi bu işin peşini bırakma ve bunları gereken her merciye şikayet et iyiki benim başıma gelmemiş az biraz sinirli insanım o kadın benle öyle konuşsaydı tutamazdım kendimi çok ağır konuşurdum. Gelişmeleri merakla bekliyoruz kardeşim bizi bilgilendirmeye devam et




  • Üstadım büyük geçmiş olsun,

    Hadi biz garantisiz aldık bi halt oldumu ne yapçağımız muallakta, ama bide garantili alınca da böyle problemler çıkıyor. Umarım kısa zamanda çözülür.

    Burayı mutlaka haberdar et gelişmelerden.

    Saygılar.
  • ohaaa be böle aptal saptal servisler sayesinde sony nin isminide karalıyorlar

    üçkağıtçıları toplayıp oraya koymuşlar herhalde
  • Çok geçmiş olsun.Bu işi bırakma,hatta ben senin kadar sabırlı olamayabilirdim bana böyle şeyler söylenseydi.Sen Allah'tan sakin davranmışsın.Bence hiç bekleme Tüketici Hakları ve mahkemeye başvur.Mağdur bırakanı mağdur bırakacaksın.Başka türlü olmuyor ne yazık ki...
  • Arkadaşlar teşekkürler cevaplarınıza, 3 gün oldu sony den bir haber gelmedi. Maili tekrar yolladım 30 servis gününün dolmasına 5 gün kaldı bakalım neler olacak. Yurtdışına da bir mail atmak istiyorum, bu tür şikayetleri yazabileceğimiz bir mail adresi varmı bildiğiniz sony nin.
  • zaten psn olayından benim gözümden baya düştü sony..
  • Hala Tuketici Hakları kanununun firmalar tarafından yerlerde süründürüldüğü bir ülkedeyiz....
    Tüketici Mahkemesine açılan davalar 1,5 sene sürüyorsa varın siz yapın hesabını...
    Teknoloji işi şans işi demeyen ve garantili bir ürün alan arkadaşın ağzı yanmış...Bizlere de şaşkınlıktan ağzımız açık kalmak kalmış.....

    Sayın Budd....

    3o güne az kalmış.31. işgünü gider Sony Servisine yeni cihazınızın teslimini ya da para iadesini istersiniz...
    Verecekleri cevap ya da itirazı antetli kagıda yazılı olarak tarafınıza vermelerini isteyin....

    Evde ki garantili bir ürünün (ütü,ekmek kızartma makinası vs.)garantisini önlerine dayasanız da olur,illa PS3'ün garantisine gerek yok.

    Kanun açıktır....Madde madde yazar.15.günde bile yerine idareten cihaz bile vermeleri gerekir.

    Olmadı mı?...Elinizde ki belgelerle direk kaymakamlığa gidip(tüketici derneğine gitmene gerek yok,onlarda tuketiciyi kazıklamaktadır)dilekçeyi doldurursun..en fazla 3 hafta sonrasında cevap gelecektir.
    (geçen sene 1.800ytl ye kadar olan anlaşmazlıklara kaymakamlık bakıyordu halen devamdır herhalde)

    Sonrasında kolay gelsin...Gelişmeleri aktarırsın....




  • ırısh setter arkadaşım teşekkür ederim,
    30 iş gününün dolmasını bekliyorum şu an sony müşteri hizmetlerine 3. mailim cevap yok yarın telefonla irtibata geçeceğim. Gelişmelerden haberdar ederim sizleri.
  • Arkadaşlar slm, 5 gündür uğraşıyorum aldığım cevaplar şöyle Sony eu müşteri hizmetlerinden ve servisten.

    Uzunca bir mail atmıştım biliyorsunuz, servis şikayeti ve garanti kapsamılı 30 iş günü sonrası ps3 yenilenmesi ile ilgili, 1 hafta oldu cevap gelmedi hergün aradım resmi cevap istiyorum dememe rağmen.
    Resmi yazıyı beklemeyi geçtim, telefon ile görüşmeye başladım, şöyle aradığım her müşteri sorumlusu farklı cevaplar verdi yani ps ünüz bozulursa ve 30 iş gününde onarılamazsa kimse ne olacağını bilmiyor.
    Denilenler şöyle;
    Eğer ps3 ünüzü beklemek isterseniz 30 iş gününü yani, serviste bununla ilgili kağıt imzalamamış olmanız size swap (doğru yazdım umarım) cihaz verme hakkı, yani sıfırlanmış dediklerine göre onarılmamış ps3 verme hakları oluyormuş. Yoksa ben cihazımı istiyorum diye yazarak imzalamamız gerekiyormuş.Servis bunun tam tersini söylüyor size bu arada. Ama imzadan falan bahsedilmiyor sadece servis kağıdı dolduruluyor cihazın arızası ileilgili.
    Devam edelim, imzalasınızda imzalamasanızda swap cihaz alıyorsunuz. Sony nin Fransadaki fabrikasından geliyor cihaz, dünyadaki uygulama bu yöndeymiş. Cihazın onarımı uzun sürdüğünden müşteriye nasıl olsa onarılacak beklemeyin diye bu türlü bir uygulama yapıılyormuş. (Tamamen biz kullanıcılar düşünülüyormuş) Mahkeme hakkımız varmış ama dedim ya yukarıda imzalamadığım için haklılarmış mahkemeye verebilirmişiz.
    Devam, 30 iş günü geçtiğinde yasal olarak sony cihaza servisten rapor verdirip fatura dahilinde aldığımız yerden yenisini alabiliyormuşuz. Çekilişten çıkmışsa eğer sony veriyormuş yenisini faturası onlarda heralde ondan. Doğrusu da bu aslında son görüşmemden bir önce aldığım cavaptı bu.
    Akabinde dün forumdan Sauron arkadaşımızla görüştükten sonra benimle aynı ps3 arızası ve aynı servis problemi yaşayan arkadaşımız konu da açmıştı bununla ilgili, kendisine artı birde 1 aylık aldığı cihazına onarım süresi 30 iş gününü geçebilir diyede imza attırmışlar oda sony yanlış yapmaz diyerek imzalamış, onada swap cihazı vereceklerini öğrediğimde hemen servisi aradım bana swap cihaz olarak vereceklerini, sonynin kendileri ile yazışmalarında böyle karar verdiklerini, cihazımın geldiğini ( 1 hafta sonra gelmişti halbuki, belki de orada hazırdı zaten) alabileceğimi ilettiler. Tekrar sony yi aradım cevap, swap cihazın zaten Fransadaki fabrikadan sıfır olarak geldiğini swap cihazın onarılmış değil tamamen kasası dahil yeni bir ps3 olduğunu bu yüzden istediğim kutulu ps3 ten farklı olmadığını anlamamı, zaten bu nedenle yeni olduğunu anlatılar falan filan....
    Yani arkadaşlar dedikleri swap ps3 veriliyor, kutusunda açılmamış bir ps3 hakkımız yok maalesef.
    Bana mail attın böyle bir uygulamayla ilgili resmi yazı istiyorum cihazım hakkında aldığınız karar ile ilgili dediğimde, bize mail atın problemle ilgili olarak demezlermi birde. ( 5 kere atmıştım halbuki, kendisi de evet atmışsınız demesine rağmen) Hala bana gelen mail, resmi cevap falan yok bu arada.
    Sauron arkadaşımız bugün aldı swap ps3 ünü 30 iş günü dolmuştu.
    Bende yarın alacağım, uğraşamayacağım artık 2 aydır ps3 üm yok, 2 ay daha bekleyemeceğim sabrım kalmadı. Forumdan bir arkadaşımızdan almıştım çekilişten çıkan sıfır garantili ps3 ü, arkadaşımız nickini de vereyim Kozyatağı, saolsun yardımcı oldu çok bana, problemleri beraber yaşadık nerdeyse, bana verilen ps3 ü o alacak kendisine ayırdığı açılmamış kutulu ps3 ünü bana verecek saolsun. Olay böyle, güya ne güzel SONY PS3 GARANTİLİ SATILIYORMUŞ ÜLKEMİZDE, SERVİS DESTEĞİDE VARMIŞ!!! GÜLDÜRMEYİN BENİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Budd -- 14 Eylül 2007; 23:00:01 >




  • Ülkemizde doğru olan birşey varmı?
  • bende de motorstorm da olmuştu.uzun bi süre oynadıktan sonra bi baktım mavi ışık yandı ama ne görüntü ne ses var bazı oyunlarda bozukluklar olabiliyo.başka bi oyunu daha dene.
  • İlgilenmeyen servis gördüm de insanı 30 gün hakkından mahrum etmek için tongaya düşüren servis ilk defa görüyorum.
  • İlker, servis değil sony eu tr yapıyor bunu maalesef serviste uyguluyor buna göre. 1 hafta beklamek ya da 45 gün beklemek sana kalıyor, o arada uğraşıyor didiniyorsun, asabın bozuluyor, gına geliyor, lanet ediyorsun ama sonuçta sonuç aynı bir şey değişmiyor maalesef burası kandırılacak ve de hakkını alamayacak, hakları elinden alınacak, bilmem kaçıncı sınıf ülkenin kaçıncı sınıf vatandaşları nede olsa.
  • Mantalite hep aynı büyük şirket küçük şirket fark etmiyo paranı alıyo gerisini umursamiyo
  • Şu saçmalığa bakın ya erken verirsek başkasınınkini veririz.Ne demek bu.Böyle şey mi olur.Tüketici hakları doğrultusunda yapmıyorlar hiç bir şeyi.

    Bence tüketici haklarına başvurun.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.