Şimdi Ara

Ps3 İkinci günde açılmıyor,ama neden? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
0
Favori
1.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kmerdal

    baş belası bi site orası...
    inşallah geri iade kabul ederler..
    geçmiş olsun..
    bu arada friz de ne ola ki?
    priz


    Teşekkür ederim,umarım alırlar bakalım,merakla bekliyorum ben de ne diyeceklerini.

    Evet hakikaten o 'friz' de neyin nesi orada öyle Friz,tiyatrolarda sahnenin üstüne asılan perdeye diyoruz,'priz'olacak bizimkisi.

    quote:


    Orjinalden alıntı: rds
    Sonucu merakla bekliyorum, bizimle paylaşırsan çok sevinirim. İnşallah sorun çıkmaz.


    Yarın öbürgün bir cevap verirler,netice aldığım gibi paylaşırım burada da hemen.

    quote:

    Orjinalden alıntı: ßold_Mg

    Geçmiş Olsun


    Çok teşekkür ederim,allah kimsenin başına vermesin böyle bir aksiliği.




  • Geçmiş olsun üzücü bir durum
  • Evet Sonuc? :)
  • Bugün alet ellerine geçmiş olmalı ama hala bir dönüş yapmadılar.Sabah bir mail attım ona da cevap vermemişler henüz.Heyecanla bekliyoruz gelişmeleri
  • İademin ikinci günündeyiz..Halen bir cevap yok.
  • Şaka gibi ya,adamlar resmen dalga geçiyorlar,işin raconunu cinliğini yalamış yutmuşlar bunlar Olaya bakar mısınız aldığım ürünü iade edemeyeyim diye müthiş bir senaryo,kapalı gişelik bir oyun çevirdiler.Makinamı satın almışım,kargodan aldığım gibi denemişim;baktım cihaz bozuk,derhal firmaya durumu ve makinayı iade etmem için izlemem gereken yolu danışmış,yapmam gereken prosodürleri tamamlayarak söyledikleri gibi cihazı eksiksiz aksaksız hemen geri yollamışım;ertesi gün ürünü teslim almalarına rağmen üç gündür ne bana bir geri dönüş yapmış ne de sorularıma cevap vermişlerdir.Bugün bir baktım makina geri geldi,açtım hiç bir şeyine dokunmamışlar aynen ben nasıl paketleyip koymuşsam öyle kutudakiler,içinde de bir not:'Bozuk ürünü yolladığınızı söylemişsiniz,bize yollamadan önce ürününüzü yetkile servise götürüp arızalı olduğunu onaylatmanız gerekmektedir yoksa iadenizi kabul edemeyiz'

    Makinayı yollamadan önce çok açık ve net ifadelerle gerekli prosodürlerin hepsini danıştım ve aldığım cevaba göre herşeyi eksiksiz yazdım çizdim ettim toparladım ve yolladım;madem böyle bir şey isteyeceksiniz niye söylemediniz yollamadan evvel

    Cihaz elinize geçtiği zaman neden maillerime hiç cevap vermediniz de üç gün beklettiniz makinemi;zaten sitede çok açık ifadelerle iade prosedürlerinin belirtildiği alanda iade için ürünü teslim aldıklarında servis denetimine ihtiyacı var ise kendileri ürünü servise gösterip incelettiklerini söylemişler;peki neden servise göstermek için tutup bana yolluyorlar tekrar.

    İade edebilmem için gerekli olan evrakları tamamlayamamam için bana kasten eksik bilgi verilmiştir.

    Ürünü teslim aldıklarında iade edemeyeyim diye sekiz günlük yasal süremin zaman aşımına uğrayabilmesi için cihazı üç gün ellerinde tutup geri yolladılar şöyle bir eksik var onsuz iade olmaz diye

    DURUM:

    Bugün sabah kargodan makinayı aldığımda durumu gördüğüm gibi hemen fırlayıp cihazı sony servisine götürdüm,allahtan servisle eski zamandan beri onca münasebetim sayesinde tanıdık,haşır neşir,samimiyiz de mağdur olmamam için tek şansımın bügün istenen incelemenin yapılıp,servis evrağıyla birlikte cihazı yine hemen bugün kargolamam gerektiğini ve malum durumu anlattığımda ürünü incelemek üzere hemen etrafına sarıldılar ve bir kaç saat sonra telefon açarız gelip alır yetiştirirsin dediler sağ olsunlar.

    NETİCE:

    Servisden haber geldiği gibi kutuya istedikleri evrağı ekleyip makinayı hemen geri kargolayacağım.Bugün iade için yasal hakkım olan sekiz iş günü süresinin son günü,eğer bir aksilik olmadan evraklı kargo benden çıkarsa bakalım bundan sonra hangi cinliğe başvuracaklar.Merak ve sinir haliyle bekliyorum...




  • 8 günlük süre içinde bir kargo durumu var ama. Bu şekilde kendi lehlerine kullanamazlar çünkü kargo süresi ve orada bekleme süresi var. Eğer yine sorun çıkarsa, tüketici haklarına, elindeki ilk kargo gönderme ve alma belgeleri ile başvur. Böyle bir durumda sonuç senin lehine çıkar. Bu konuda bir deneyim yaşamadım ama tüketici hakkı olarak düşündüğümüzde senin lehine olması lazım sonucun.
  • Zaten ps3'ünü iade etsen de,sen ödemeyi nasıl yaptı isen;o şekilde sana iade olunur.Yani 8 taksitle alıysanız 1300 küsür lira 8 ayda size geri döner,yani taksitle aldı iseniz;bence iade etme,sağlam ürünle değiştittir.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: faho

    Zaten ps3'ünü iade etsen de,sen ödemeyi nasıl yaptı isen;o şekilde sana iade olunur.Yani 8 taksitle alıysanız 1300 küsür lira 8 ayda size geri döner,yani taksitle aldı iseniz;bence iade etme,sağlam ürünle değiştittir.



    Evet dediğiniz doğru,çoğu yerde iadeleri bu şekilde parça parça geri ödemeyle kabul ediyorlar.Geçen yıl bir yapı markette aynı şeyi yapmaya kalktılar bana, kabul etmeyip ihtiyacım olan başka şeyler aldım oradan.Bu olayda da ilkin yeni makineyle değiştirmeyi düşünmüştüm ama bu sebepten dolayı değil;makineye hayli fazlaca bir para verilmiş olduğu için iade etmeye karar verdim sonra.

    Alışveriş yaptığım yerde iadem onaylandığı aşamada,ödeme nakit alınmış ise benden parayı yatırmaları için bir hesap numarası tanımlamamı isteyecekler;yok eğer ödeme kredi kartından tek çekim ya da taksitlendirilerek yapılmışsa bana ürün bedelinin tutarı kadar bir sanal çek hazırlayıp gönderiyorlar.Ben,bana yollanan bu çekle istersem siteden çek tutarı kadar alışveriş yapabiliyorum,çeki kullanmak istemiyorsam da sisteme çekin iptali için talimat veriyorum ve bu talimatla ürünümün tutarının tamamı kredi kartıma aktarılıyor.Sitenin sistemi bu.Ben de kredi kartıyla taksitli aldım ürünü.

    Günlük cironun hayli yüksek olduğu bu yerde adamlar milletin peşin ödediği paraları gıdım gıdım geri ödemeye bir kalkışsınlar manzaralarının sonrasını hayal edebilmek zor değil;hadi ben istanbul dışındayım bir sabır iki sabır üç sabır...Sabır seviyeleri alçak seviyelerde olan,mekanlarına yakın koca bir müşteri ordusu var İstanbul'da,tozunu dumanını attırırlar,perişan ederler adamı;gerek yasal gerek antiyasal yollardan




  • Hepsiburadan aldın ise sanki babandan almış gibi geri yollayıp iade edebilirsin.Bu konuda aklında hiç bişey kalmasın.Geçmiş olsun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _DefeatMe_

    Hepsiburadan aldın ise sanki babandan almış gibi geri yollayıp iade edebilirsin.Bu konuda aklında hiç bişey kalmasın.Geçmiş olsun


    Valla hiç babamdan bişe almışım gibi davranmadılar şimdiye kadar;kaldı ki babam çok sert ve inatçı bir adamdır ama bunlar babamı ona katlar

    Bu kadar zahmete gebe ettikten sonra,bu kadar zaman,iş,para kaybıma sebep olduktan sonra sonuç ne olursa olsun neticeyi olumsuz değerlendiririm,ki başıma gelen ilk problem de değil;bu kaçıncı,her defasında bir pürüz mutlaka çıkıyor,ya var diye satıp olmayan ürünü satın aldıttırırlar ya başka ürün gönderirler ya da bir başka bilmem ne...Hep sıkıntı hep sorun,kendilerine yeni bir isim tavsiyem bile var artık:'Hep sorun burada.'

    Tabiki boyun eğmeyip hakkımı sonuna kadar kovalayacağım dostum,söylediğin gibi sonuçlandırmayı umuyorum,sağ olasın.




  • SON DURUM

    Bugün işimi gücümü bıraktım;sabahtan beri koştruyorum;iadeyi kabul etmeyip bana geri yolladıkları cihaz için gittim sony servisine,önlerinde bir sürü işleri olmasına rağmen sağ olsunlar geri çevirmediler beni,acelem yüzünden oradaki arkadaşların da ellerini ayaklarını birbirine dolaştırdım.Nihayet aleti yetiştirdiler;hazırladıkları arıza incelemesi ve tutanağı da alarak istenen diğer evraklara ekledim ve kutuyu tekrar toparlayıp son anda kargoya yetiştirebildim.
  • Geçtiğimiz hafta aleti nihayet iade ettim ve paramı kuruşuna kadar geri aldım;bir daha da olsa ne bu siteden bir şey alırım ne de davosa giderim.

    One minutes;

    Başka bir yerden aldığım PS3'ümle an itibariyle mutlu mesut ve bahtiyarım.Sıkıntılı sürecimde destek olan herkese teşekkürler...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cihan_gir


    Geçtiğimiz hafta aleti nihayet iade ettim ve paramı kuruşuna kadar geri aldım;bir daha da olsa ne bu siteden bir şey alırım ne de davosa giderim.

    One minutes;

    Başka bir yerden aldığım PS3'ümle an itibariyle mutlu mesut ve bahtiyarım.Sıkıntılı sürecimde destek olan herkese teşekkürler...

    Hayırlı olsun kardeşim.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.