Şimdi Ara

PS5 Dualsense Kıralan Tetik Yayı Değisimi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
3
Favori
7.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
17 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: byvolcan

    tercih meselesi tabi ama 3liralık yay için garantiye gönder 15-20 gün bekle vs.. daha uğraştırıci geldi banada kendim değiştirdim bende.

    Yay 3 liralık alabilir ama firmalar garantiden kaçmak için zaten bahane arıyor, bu şekilde de altın tepside sunmuş oluyoruz bence.


    DS4'lerimin tümü kendim tamir ettim. Kimisinde r2 tuşu kırıldı, kimisinde analog drift vardı analog'u komple değiştirmek durumunda kaldım, kimisinde yırtık analog'u yırtıldı dolayısıyla epey açıp kapattım zaman içerisinde. Fakat bu ürünler hassas ve daha önce deneyimlememiş kişiler açma esnasında dış iskeletteki plastik tırnakları kırabilir. Dahası değiştirdiğiniz parça ne kadar önemsiz olursa olsun otomatikman garanti kapsamı dışında kalır.


    Bunu söyleme sebebim de bu cihazlarda DS4'lerdekinden bile daha sık görülen Drift problemi olması. Eğer havya kullanmayı bilmiyorsanız bilmiyorsanız cihazı garantiye göndermek ya da lehimin düzgün yapılması için işini bilen bir tamirciye vermekten başka seçenekleriniz yok. Aynı zamanda triggerlarda haptic feedback gibi yeni bir teknoloji kullandığı için kimi kumandalarda hassassiyet kaybı görüldüğü ile ilgili birkaç haber de var. Dolayısıyla Dualsense zaman içerisinde sorun çıkarmaya çok müsait bir cihaz, dolayısıyla 900 lira vermektense 15-20 gün beklemek bence daha mantıklı. Tercih meselesi tabii, o açıdan doğru söylüyorsunuz. Ben tercihimi cihaz garanti altındayken bu seçenekten yana kullanmazdım sadece





  • Teemo Erdoğan kullanıcısına yanıt

    yay değişiminin garantiyi bozacağını düşünmüyorum. siz söylemezseniz içinin açıldığı anlayacakları bir şey yok.


    değim gibi tercih meselesi istiyen değiştirsin istiyen garantiye göndersin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Band olmasına gerek yok garantinin bozuldugunu vidanin torkundan dahi anlarlar. Her vidanin bir tork( Sıkma değeri) vardır. Yaylarında ufacık çentiginden kalınlığından dahi degiştini çok barız anlarlar. Yeni nesil ürünlerde garanti bandı genel olmaz. Vida torku,Köşe centiklerinin oturuşundan gibi küçük şeylerden anlıyorlar. Tecrübeme dayalı ve sabit. Yayları degiştiren arkadaşlar gönderip bakabilirler garanti dışı cihazlari. 900liralik bir kol neredeyse riske gerek yok. 15 20 gün bekleyiniz ne olacak. Eski ds4ü baglayın yoksa emanet felan alın devam edin. Bir ps kafeden de kol kiralayabilirsiniz. 900liranın çöp olmasından iyidir. Yarın bir gün daha farklı arıza olur cözemezsiniz garantinizde bitmiştir. Piyasada isimi cismi belli olmayan kafasına göre yapan firmalara verir daha çok berbat edersiniz.
  • TahsinS68 kullanıcısına yanıt

    yukarda belirttiğim gibi tercih meselesi hocam istiyen garantiye gönderir istiyen kendi değiştirir ben sadece kolun nasıl kolay bir şekilde açıldığı göstermek istedim.


    benim için zaman daha çok değerli 2 dualsense sahibi olmama ramen kargoya ver 20 gün bekle vs.. uğraşmak istemedim 10 dk da kendim değiştirdim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • r2 tuşundan kaynaklı garanti işlemi yaptıran oldumu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 👍 Mesajım bulunsun, teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nereden alabilirim?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayni durum malesef basima geldi. L1 tusunun yayi kirildi. Pazartesi gunu uskudardaki burcu elektronige biraktik. Persembe gunu yenisini teslim ettiler (3 gun bekledigimden de azdi)
    Tonlarca para verip boyle bir sey yasamak insani uzuyor. Umarim bir daha basimiza gelmez.

    Bu arada video icin cok tesekkurler ilk basta sizin videonuzu izleyip kendimiz yapacaktik sonra garantisi oldugu icin servise biraktik :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Enemyofthestate E kullanıcısına yanıt

    büyük şehirde yaşamanın avantajları direk elden teslim etmişsiniz ne güzel kargo vs uğraşmadan. 15-20 gün bekliyen arkadaşlar vardı sanırım süreç hızlanmış baya ilk zamanlar gibi değil. sonyde kabul ediyor zaten hatali üretim olduğunu direk değişim yapıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • byvolcan kullanıcısına yanıt

    Aynen zaten servise gittigimizde arka tarafta 10-15 tane bekleyen kol vardi. Sanirim hepsi ayni durumdan degismek icin bekliyordu. Tekrardan tesekkurler konu ve video icin :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bugün oyun oynarken r2 tuşunun yayı kırık şekilde parmağıma geldi, böyle saçmalık olur mu ya. Konsolun kontrolcünün denekleri gibiyiz, sol analog yavaş sıkıntı çıkartıyordu şimdi de r2 yayı gitti.


    Hiç bir oyunda yeni geliştirilen titreşim olayını bile kullanmıyorum, online rekabetçi bir oyunda pek oynamıyorum. Ayrıca xbox olduğu için ortalama bir kullanıcıya göre az bile kullanıyorum. Ona rağmen arıza vermesi üzücü, bari yeni versiyonunu çıkarıp kronik mevzuları ortadan kaldırsalar keşke...

  • Güzel konu ellerinize sağlık. Bende de iki kol var birinin r2 yayı gitti garantisi var süresinin dolmasına yakın göndermeyi planlıyorum. Ayrıca diğer kolda yay problemi yok ama analoglar diğerine göre bariz şekilde sert bunun bir çözümü var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • oyuncu11790 kullanıcısına yanıt
    adaptive trigger kullanma ile ilgili bir durum değil zaten bazı yaylar hatali üretilmiş sanırım benim ilk ay kırıldı değiştirdim bir daha sorun olmadı 1yıldır. Her ilk seri çıkan kolda olacak diye bir şeyde yok şans işi biraz bende iki kol var 1tanesinde hiçbir sorun olmadı mesala. Dediği gibi sanırım bir parti yay hatalı üretilmiş şans kime denk geldiyse onun kırılıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elinize sağlık hocam güzel bir paylaşım

  • byvolcan kullanıcısına yanıt

    Katılıyorum hocam adaptive trigger kullanmıyorum dediğiniz gibi ama bende de oldu. Muhtemelen üretim hatası, v2 çıkar çoğu sorun çözülür. Şimdi elimde bir alternatif vardı, gittim bir tane daha kırmızı aldım. Bunu da servise yollayacağım. Sony servisleri sıkıntılı değil o yüzden içim rahat...

  • Ps1 den bu yana ps serisini kullanırım ps5 kullanıyorum şimdi bu zamana kadar hiçbirzaman yay kırılmadı yada bir sorunla karşılaşmadım her zamanda ilk çıkan serileri aldım ne mavi ışık uyarisi aldım nede kırmızı ışık ps4 u 2014 de almistim halen sapasaglam ps5 de tr ye geldigi hafta aldım cocuklarımında akıllari ermiyor bazen unutuyorum bir oraya bir buraya atiyorlar dualsenseyi suyun içine sokup geri çıkarmışlıkları dahi var garip geliyor bu tür durumlar bana mı sağlam geliyor aceba

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Video için teşekkürler, bende de r2 tetik yayı kırıldı, sizin videonuz ve YouTube' daki videolara bakarak yeni yayı taktım . Yapılması gereken cihazı sökerken dikkatli olmak, telin takıldığı yer dar bir alan olduğu için takarken biraz zorlanıyor insan ama sorun olmadan taktım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar benim sağ tetik inanılmaz yumuşak yani dokunmamla güç bile uygulamadan hemen aşağı iniyor soldakinin ise sertliği gayet iyi ama sağ tetik aşırı yumuşak böyle değildi yayla alakalı sanırım dimi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlphaKnight -- 6 Nisan 2022; 0:55:36 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • AlphaKnight kullanıcısına yanıt

    Aynen öyle , yay kırılmış. Değişimi basit sayılır gözünüzü korkutmasın.

  • Aynısı bugün başıma geldi kolu açtım baktım tek bacaklı yay vardı içinde aynı bu şekilde yerinden de çıkmış doğal olarak. Sipariş ettim 2-3 tane gelince artık takıp kapatırım kolu. Olacak iş değil yaptıkları gerçekten. Tek üzüldüğüm nokta kolda kontrolfreek grip vardı çöp oldu. Çıplak kullanacam artık yine para veremem ona

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.