Şimdi Ara

### ► QASHQAİ KULÜBÜ ◄ ### (763. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
16.117
Cevap
299
Favori
1.843.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İrfan 3448

    Herkese Selam,
    2015 Model J11 kasada kısa far ampulleri H7'mi H11'mi ?
    +
    Led Xenon'da tavsiye edeceğiniz ürün var mı ?
    J11 makyajlı kasada uzun ve kısa far ampülleri aynı H11.
  • Ege.. kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KaytunAlp

    Cevabınız için teşekkür ederim. İstanbul'dayım. (Ayrıca özel mesajınızı gördüm ama forum yönetimi özel mesajları cevaplayabilmem için sms onayı yapmam gerektiğini belirten bir uyarı gösteriyor. )

    Biraz araştırmalarım sonucu kararımı verdim, sizin de önerinizde belirttiğiniz gibi Nissan ile ilgilenen bir Özel Servise gittim.( İstanbul'da.)

    Genel bakımı ( Hava,Polen,Yağ ve Mazot Filtreleri ve Yağ değişimi) ile birlikte 60 Ay süresi dolduğu için Triger setinin de değişmesinin sağlıklı olacağını söyledi usta. (Bilgilere göre Triger değişim dönemi 90.000 km veya 60 ay olarak ifade edilmiş. 60 ay dolduğu için değişim önerildi.)

    Özetlemem gerekirse;


    Genel Bakım (Hava,Polen,Yağ ve Mazot Filtreleri ve Yağ değişimi)
    Karter Tapa Pulu
    Genel Kontroller
    Buraya kadar 700 TL

    Triger Seti
    V Kayışı
    Devir Daim
    Antifiriz
    Cam Suyu Kontrol
    Motor Suyu Kontrol
    Kapı Kilitlerinin Yağlanması
    Motor koruma yapılması
    Genel Kontrollerin Yapılması
    Viraj Demir Lastikleri Değişimi

    Buraya kadar ise toplam 900 TL talep edildi. Yekün olarak 1600 TL maliyet ile işlemler yaptırıldı.
    Bujilerin değişimi ile ilgili bir işlem yapılmadı, değişmesi gerektiği yönünde bir bilgi de açıkçası verilmedi. Muhtemelen gerek duyulmamıştır diye düşünüyorum.
    iyi bir fiyata yaptırmışsınız. bujilerin değişme süresi 60 bin km. bir sonraki bakımında kontrol ettirirsiniz. triger zinciri nissanlar da sıkıntılı biraz değiştirtmeniz iyi olmuş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: malahit

    Arkadaşlar merhabalar,2011 model nissan qaşqai tekna araç aldım.Araçta bozuk yollarda direksiyonada hissettiren bir tıkırtı ve içeride de ses oluyor ama sadece bozuk zeminde.Sorun ne olabilir başına gelen varmı bu arada z rotlar değişti.
    Arkadaşlar yokmu bu direksiyonda bozuk zeminde ses gelme sorunu yaşayan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: son_mektup

    iyi bir fiyata yaptırmışsınız. bujilerin değişme süresi 60 bin km. bir sonraki bakımında kontrol ettirirsiniz. triger zinciri nissanlar da sıkıntılı biraz değiştirtmeniz iyi olmuş.

    Alıntıları Göster
    Dizellerde zincir yok kayış var zaten ömürleri kitapçıkta belirtilmiştir kısadır 5 ya da 6 yıl ya da sanırım 90 bin de bir benzinli motorlarda zincir var aslında life-time belttir yani ömürlük ama sağolsun bizim nissan benzinli motorlardaki 2014-2015 lerdeki kronik yağ kaçırma veya yakma,sızıntı vs.. gibi sorunlardan erken zincir değiştiren çok oldu esasında zincir ses yapmadıkça değişmez Birde dizellerdeki buji sistemi kızdırma buji benzinli iridyum şeklinde motora entegre değil o da kolay kolay değişmez zaten değiştirilnesi de biraz meşakkatlidir kaynama yapma durumu söz konusu .Arada araç kitapçığına bakmakta fayda var diye düşünüyorum.Benzinli ve dizel araçlardaki parça bakım ve değişim süreleri farklı olup yağ spesifikasyonlarına( özellikle benzinli) riayet ederek yağ seçimi yapılmalı.Bo konuda taner beyin videoları aydınlatıcı diye düşünüyorum.İzlemenizi tavsiye ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi defiant82 -- 13 Temmuz 2020; 11:19:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 2014 Qaskai aracımın km göstergesinde bu var. Nasıl düzeltirim.Bu neden geldi,yorumlarınızı alabilir miyim.
    ### ► QASHQAİ KULÜBÜ ◄ ###

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cepni85

    2014 Qaskai aracımın km göstergesinde bu var. Nasıl düzeltirim.Bu neden geldi,yorumlarınızı alabilir miyim.
    ### ► QASHQAİ KULÜBÜ ◄ ###
    A ve B yaptığınız km'yi göstermek için kullanılıyor. Ölçüm yapmışsınız sanırım. ekran ışık değerini ayarladığınız yerin yanında trip reset diye bir tuş var ona basarsanız düzelir.




  • Herkese selam,
    2012 model 250.000 km de 1.5 dci qq sahibiyim. İlk sahibiyim.
    190.000 de iken motor ışığı yandı.
    götürüp okuttum enjektör arızası dediler. kaputu bile açmadan para istediler güvenmedim yaptırmadım.
    Makina mühendisiyim az çok motorda yolunda gitmeyen bir şey varsa anlarım.
    hiç bir arıza emaresi yok.
    sarsıntı yok. çalışma zorluğu yok. çekiş problemi yok. duman atma yok. çok yakma yok.
    Hatta bir gün denedim 3.2 lt/100 km ile otobana girmeden izniğe gittim. 1 depo ile 1400 km yol yaptığım oldu.
    yine denedim 180 i rahat görüyor. üzeri için sabır gerekiyor ama aldığımda da böyleydi.
    Neyse biraz gitsin arıza artınca kendini belli eder dedim.
    o gün bu gün 60.000 km oldu araba 250.000 km yi devirdi. Ancak hala bir enjektör arızası belirtisi görmüyorum.
    Bana kalsa araçta hata kusur yok ancak lambanın yanıyor olması sinirimi bozuyor.
    sizce ne olabilir. istanbul'da gidecek bir usta önerir misiniz?




  • btongun B kullanıcısına yanıt
    Servisler hatayı silebiliyorlar, siz hiç sildirmediniz mi. Bazen anlık bir durumdan dolayı göstergede hata görünüyor ama silindikten sonra bir daha tekrar olmayabiliyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: malahit

    Arkadaşlar yokmu bu direksiyonda bozuk zeminde ses gelme sorunu yaşayan

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar değerli yorumlarınıza ihtiyacım var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son_mektup kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam 2013 1.6 benzinli otomatik şehir içi şehir dışı ne yakar? Kullananlardan bir bilgi rica etsem? Bir de bu modelin kronik bir sıkıntısı var mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi salsalonia -- 16 Temmuz 2020; 13:39:59 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: btongun

    Herkese selam,
    2012 model 250.000 km de 1.5 dci qq sahibiyim. İlk sahibiyim.
    190.000 de iken motor ışığı yandı.
    götürüp okuttum enjektör arızası dediler. kaputu bile açmadan para istediler güvenmedim yaptırmadım.
    Makina mühendisiyim az çok motorda yolunda gitmeyen bir şey varsa anlarım.
    hiç bir arıza emaresi yok.
    sarsıntı yok. çalışma zorluğu yok. çekiş problemi yok. duman atma yok. çok yakma yok.
    Hatta bir gün denedim 3.2 lt/100 km ile otobana girmeden izniğe gittim. 1 depo ile 1400 km yol yaptığım oldu.
    yine denedim 180 i rahat görüyor. üzeri için sabır gerekiyor ama aldığımda da böyleydi.
    Neyse biraz gitsin arıza artınca kendini belli eder dedim.
    o gün bu gün 60.000 km oldu araba 250.000 km yi devirdi. Ancak hala bir enjektör arızası belirtisi görmüyorum.
    Bana kalsa araçta hata kusur yok ancak lambanın yanıyor olması sinirimi bozuyor.
    sizce ne olabilir. istanbul'da gidecek bir usta önerir misiniz?
    Hocam benim akrabada da 2012 1.5 dci tekna var suan 90 binlerde 80 bin kö lerdeyken aynı arıza gelmis servisinde 3 numaralı yakıt enjektöründen geldigini söylemişler aldıgın yakıtı degistir demiş önceden uugun diyatlı apet bpet vs atıyorum 1 lira daha ucuza satanlardan dizeli alıyormus şimdi bp dem şaşmıyorum diyor bi sorun da cıkmamıs daha sonrasında kendi servisinde belkide ücret almadan arıza ışıgını söndürebilirler, sizinde yakıtla ilgili olabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi günler arkadaşlar. J10 kasa qashqai Aracımın direksiyon tuşlaarı çalışmamaya başladı. Hız sabitleyici tuşlar çalışıyor ama sol taraftaki radyo kontrol tuşlaarı çalışmıyor. Nedeni ne olabilir acaba. Yada çözümü nedir acaba.

    Edit..
    Aracı akşam üzeri çalıştırdığımda sol taraftaki bütün tuşlar tekrar çalışmaya başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulut_1903 -- 23 Temmuz 2020; 21:7:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ayrıca bugün yağ değişimi yaptırdım. 4.5lt yağ koydu usta. Ama şuan yağ seviyesi az uyarısı alıyorum.usta yarın sabah çalıştırınca aynı uyarıyı verirse gel dedi ama yarına kadar düzelir o dedi. Yağ değişimi sonrası bu hatayı alan vaarmı acaba.
    Araç 2012 j10 kaasa 1.6 117 hp cvt. Brc tüplü..

    Edit..
    Bugün aracı çalıştırdığımda yağ seviyesi normal dedii yani az uyarısı gitmişti. Yağını ölçtüğümde H yazısının tammüstüdeydi yani yağ biraz fazla. Bi sıkıntı olurmu. Ayrıca yağ filtresi filtron op575 takmış. Filtron sitesinde op595 takılmalı diye gösteriyor. Bu sıkıntı yaratır mı bilen arkadaşlar yardımcı olur umarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulut_1903 -- 24 Temmuz 2020; 22:51:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eynipa E kullanıcısına yanıt
    Benim şansıma mı denk geldi emin değilim ama aracın garanti bitmesine bir ay kala Egr valfi arızalandı.Serviste ücretsiz değişim yapıldı.

    Olaydan sonra hemen garanti uzattım. Tabi 3300 tl ödedim yanlış hatırlamıyorsam.

    2-3 ay sonra el fren beyni arızalandı, garantiden değiştirildi. Servise sorduğumda 3 bin tl demişlerdi.

    Yani kafam şuara biraz rahat en azından. Büyük arıza çıkarsa yardımcı oluyorlar.

    Ayrıca 60 bin bakımı için servis 800 tl fiyat vermişti ( 3 yaş üzeri ), istanbulda başka bir özel servise sordum 700 tl dedi.

    100 tl içinde sanayiye götürmeye gerek yok bence.

    Özet olarak Garanti uzatmanın faydasını gördüm ve tavsiye ederim.

    Bu arada araç 2016 skypack 1,5 dci 83.000 km



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yilka26 -- 26 Temmuz 2020; 0:59:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yilka26

    Benim şansıma mı denk geldi emin değilim ama aracın garanti bitmesine bir ay kala Egr valfi arızalandı.Serviste ücretsiz değişim yapıldı.

    Olaydan sonra hemen garanti uzattım. Tabi 3300 tl ödedim yanlış hatırlamıyorsam.

    2-3 ay sonra el fren beyni arızalandı, garantiden değiştirildi. Servise sorduğumda 3 bin tl demişlerdi.

    Yani kafam şuara biraz rahat en azından. Büyük arıza çıkarsa yardımcı oluyorlar.

    Ayrıca 60 bin bakımı için servis 800 tl fiyat vermişti ( 3 yaş üzeri ), istanbulda başka bir özel servise sordum 700 tl dedi.

    100 tl içinde sanayiye götürmeye gerek yok bence.

    Özet olarak Garanti uzatmanın faydasını gördüm ve tavsiye ederim.

    Bu arada araç 2016 skypack 1,5 dci 83.000 km
    Sanurım j11de el fren beyni de kronik arıza maşallah kroniklerin sayısı artıyo ben de beyni garanti bitmeden değiştirmiştim ama sonra düğme yanmamaya başlayınca 1300 lira girdi bana garanti uzatmanız hayırlı olmuş zira nissanda iyi niyet diye bişi yok garantin bitince sefilsin maalesef 2 yıla mı 3300 verdin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba, 2017 Black Edition aracımın tavan çıtasının arka tarafının vidaları düşmüş. Bu nasıl oldu bilmiyorum ama bütün bakım ve kontrollerini serviste yaptırıyor olmama rağmen bunun nasıl olduğu ve servis kontrollerinde bunun nasıl fark edilmediğini anlamıyorum. Servise sorsan bilmem kaç tane noktasını kontrol ediyoruz derler. Bu model bir araçta bu sorun nasıl oluştu onu da anlamış değilim. Servis ile görüştüğümde vidaların takılması için araç içi tavanının bir tarafının sökülmesi gerekiyormuş. Bu şekilde bir sorun ile karşılaşan var mı?
  • Üstadlar, aracı her stop ettiğimde km verisi sıfırlanıyor. Bu şekilde olduğunda da uzun seyahatlerde kaç km yapıldığı belli olmuyor. Bunun bir ayarı var mı? Yoksa her stop edildiğinde km verisi sıfırlanıyor mu?
  • malahit M kullanıcısına yanıt
    Alt takıma baktır bir istersen Z rotlarin kötü olmuş olabilir buna benzer sorun bende de vardı bozuk yollarda tıkırtı yapıyordu Z rotları değiştirince düzeldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 761762763764765
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.