Şimdi Ara

Qashqai, Sportage, IX35, ASX, Yeti, Captiva vs.Başka suv önerileriz? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
68
Cevap
0
Favori
4.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ERG81 E kullanıcısına yanıt
    Ben de Suvlarla ilgili düşüncelerimi yazayım.

    Qashqai: Yeni kasası gerçekten güzel özellikle içi. Ancak 2 sene yasli arabalarla aralarında 25.000 tl gibi bi fark var. bence değmez. Dizel motorlu olanlar çok ekonomik. Mercedes A ve B serisi araçlarla sanırım aynı motor. Sınıfın öncüsü ve lideri bana göre.
    Tiguan: İç mekanı çok sıkıcı. Dıştan qashqaiden güzel. Benzinli olması çok kötü,
    Yeti: Yeni tipi biraz daha suva benziyor ancak hala ticari gibi.
    ASX: Zayıf ikinci eli var. Az yakıyor diye çok yorum yapılıyor ancak dizel qashqainin eline su dökemez.
    Sportage: Önden çok güzel ancak arkadan bence çok kötü. benzinli olması çok büyük dezavantaj.
    iX35:Sportage e göre bence tasarımı daha iyi. Garantisi de güzel ancak yakıt problem. sıvı lpg vs. hem pahalı hem de bu değerdeki araçlarla oynamaya değmez.
    Captiva: Bence büyük ve hantal, Türkiyeden çekiliyor olması trafikde dahi yaklaşmamak gerek diye düşündürüyorum.
    XV: Beğenilip de alınmayan araçlardan. Benzinli olması dezavantaj ama İX35 ve sportage e göre daha iyi gibi fakat Suv gibi durmaması dezavantaj.

    Bence dizelse Qashqai, benzinli ise XV diyorum.




  • bu türkiyedeki dergilerinin biri adam olsa da bunların hepsinin karşılaştırmalı arazi dahil testini yapsa.

    hatta ileri gitse 50 bin km deki araçları bulup hangi araç tıkırdıyor hangi aracın hangi arızaları olmuş mesela balata değiştiren hangileri vs gibi bi araştırma yapsa.

    tek bildikleri yabancı dergilerdeki verileri alıp yazmak .köşe yazarlığı yerine muhabirlik yapsalar.
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    Olmazsa olmaz kriterlerden birisi en az 6 vites olması idi. Dolayısı ile 140 gibi yüksek hızlarda az yakar. Hızlı araç kullanmam 100 - 110 arası hızla yarım depo ile 650 km yaktım. 550 km daha gider diye gösteriyor.

    650 km nin 550 km kadarı uzun yol.

    Ben 2. el 2012 aldım. 3 senede TL bazında 5-10 bin tl değer kaybetmez. Aynı paralara bile satılabilir.

    1 km. de kuruş hesabı yapılıyor ancak senelik masraf olaran bin TL ler tutuyor. 15000 km yapan birisi benzinli ise 6.000 tl civarı yakıt masrafı olur.
  • sonerso S kullanıcısına yanıt
    Nasi ya ayni paraya satsan bile zaten her sene %10 enflasyon var. Sen 2. El almişsin o yuzden daha az zarar edersin tabi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • INTRUDERTR kullanıcısına yanıt
    Araba keyif işidir, para kazanmak için alınmaz.

    Yakıt masrafı az olan arabalardan ben daha çok keyif alırım.

    Satarken de daha az zararla satılan arabalardan keyif alırım.



    her sene 15.000 km benzinli ise yapsam. 6.000 tl x 5 sene = 30.000 tl yakıt masrafı
    dizel ile 4.000 tl x 5 sene = 20.000 tl.

    sadece yakıttan en az 10.000 tl kardayım. dizelin tork keyfi cabası. Kuruş hesabı değil milyar hesabı yapıyoruz. Az yakıp çok kaçınca daha çok keyfini sürüyorum.
  • bu hesapla yılda 15000km yapan biri sıfır aracı eger ortalama 4-5 yıl kullanacaksa benzinli alsa pek bi kaybı olmuyor galiba cunku dizel benzinli farkı zaten 10bine yakın. (ikinci elde de benzinlinin artısı olacağına sanıyorum)

    yani fikir olarak yazdım karsıt bir cevap değil.
  • spoiler4all kullanıcısına yanıt
    satarken dizelin fiyatı daha yüksek fiyatla satılıyor
  • fiyat değil de tercih olarak düsünmüstüm
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.