Şimdi Ara

Qashqai yakıt tüketimi içerir !! Tatil dönüşü yakıt verilerimde güncellendi.. (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
2
Favori
48.511
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    Sizde gayet güzel degerler yakalamışsınız.Düz ve eğimsiz yollarda 3 litreyi çok rahat görebiliyorum.Belki bunu okuyanlar inanmayacaklardır ama sürekli gittiğim bir güzergah var bursada merkezden mudanya yolu bademli girişine kadar 2.8 litreyi görebiliyorum yaklaşık 13 14 kmlik bir yol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texaas16

    quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    Sizde gayet güzel degerler yakalamışsınız.Düz ve eğimsiz yollarda 3 litreyi çok rahat görebiliyorum.Belki bunu okuyanlar inanmayacaklardır ama sürekli gittiğim bir güzergah var bursada merkezden mudanya yolu bademli girişine kadar 2.8 litreyi görebiliyorum yaklaşık 13 14 kmlik bir yol.

    Yarın test sürüşü için randevu aldım Baykoçlar'dan. QQ+2 yokmuş test aracı, artık QQ (dizel) ile test yapacagim.

    Sanırım +2 ile aralarında ciddi performans farkı yoktur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: texaas16

    quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    Sizde gayet güzel degerler yakalamışsınız.Düz ve eğimsiz yollarda 3 litreyi çok rahat görebiliyorum.Belki bunu okuyanlar inanmayacaklardır ama sürekli gittiğim bir güzergah var bursada merkezden mudanya yolu bademli girişine kadar 2.8 litreyi görebiliyorum yaklaşık 13 14 kmlik bir yol.

    Yarın test sürüşü için randevu aldım Baykoçlar'dan. QQ+2 yokmuş test aracı, artık QQ (dizel) ile test yapacagim.

    Sanırım +2 ile aralarında ciddi performans farkı yoktur.

    Arada hissedilir bir fark olacağını düşünmüyorum 0-100 verilerinde yarım saniye civarı bir fark var.Şunu söyleyebilirim 1.5 240 tork 110 hp dci motor bana gayet yeterli geliyor.Yarın bi sınırları zorlayın bakalım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    hız sabitleyici olmadan zor olmuştur ya bu değeri elde etmek ayakla sabitleyerek, yakın bir arkadaşım 1,5 ay evvel corolla aldı dizel onda da hız sabitleyici yok, tasarruf için konfor için olmassa olmaz bi opsiyon cruıse control
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    hız sabitleyici olmadan zor olmuştur ya bu değeri elde etmek ayakla sabitleyerek, yakın bir arkadaşım 1,5 ay evvel corolla aldı dizel onda da hız sabitleyici yok, tasarruf için konfor için olmassa olmaz bi opsiyon cruıse control

    Kesinlikle doğru, çok sık uzun yol yaptığım için eksikliğini çekiyorum. Gerçekten ayak yoruluyor. Ama tasarruf için eldeki malzemeyle en iyisini çıkarmaya da çalışıyorum bir yandan. E arada 88'inip 93'e çıktığım da oluyor.

    Düz ve kesintisiz yol olması çok önemli. Bir de gereksiz ağırlık olmayacak, klima kapalı olacak. Ben baharda bu ortalamayı yaptım, şimdilerde 4 civarında oluyor, klimanın etkisi ile.

    Yarın QQ testini merakla bekliyorum bakalım. Konya Yolu'na vuracağım. Gerçi 70 radarları performans testini kısıtlayacak.




  • Benim aracım laguna 1.9 dci Çerkezköy ve Edirne ortalamam 5.0 5.5 civarında hız 110 - 130 ( yokus asagi bastin tabi) arası gayet makul 1.9 motor için reno motor işinde gayet iyi bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: arabasevdasi

    Ben de Konya'dan Ankara'ya door-to-door 3.7 ile gelmiştim, ama 90'ı geçmeyerek (hız sabitleyici yok, ayakla sabitleme :)), 6. viteste, klima ve camlar kapalı ve araçta tek kişiydim. Stepne de yok, kit taşıyorum :)

    Çok rahat QQ da 3'lü rakamları görür bu şartlarda. Çünkü Konya-Ankara yolu bilindiği üzere çok düz, tamamen duble, toplam 4-5 trafik ışığı var, ki Kulu içinde 50 ile giderseniz yeşil dalga var.

    hız sabitleyici olmadan zor olmuştur ya bu değeri elde etmek ayakla sabitleyerek, yakın bir arkadaşım 1,5 ay evvel corolla aldı dizel onda da hız sabitleyici yok, tasarruf için konfor için olmassa olmaz bi opsiyon cruıse control

    Kesinlikle doğru, çok sık uzun yol yaptığım için eksikliğini çekiyorum. Gerçekten ayak yoruluyor. Ama tasarruf için eldeki malzemeyle en iyisini çıkarmaya da çalışıyorum bir yandan. E arada 88'inip 93'e çıktığım da oluyor.

    Düz ve kesintisiz yol olması çok önemli. Bir de gereksiz ağırlık olmayacak, klima kapalı olacak. Ben baharda bu ortalamayı yaptım, şimdilerde 4 civarında oluyor, klimanın etkisi ile.

    Yarın QQ testini merakla bekliyorum bakalım. Konya Yolu'na vuracağım. Gerçi 70 radarları performans testini kısıtlayacak.

    camların kapalı olması, havadaki rüzgar bile etkileyebiliyor tüketimi, bahsi geçen qq yakın dostum serhatın arabasıdır bende onun 2,8 litre yaktığı parkuru benzinli asx ve cruıse controlle 3,4 ile tamamlıyorum, bagajımda asla gereksiz eşya taşımam arka camlarımı çok gerekmedikçe acmam direnç oluşturmaması için tasarruf odaklı kullandığım zamanlarda. yakıt olsun donanım olsun iç mekan genişliği olsun qq sizi mutlu edecektir ama pahalı bir araç cam tavanlı nissan connct li 17 alaşım jantlı bir qq+2 dizel 73 000 tl liste fiyatıyla sunuluyor 2 bin tl indirim aldığınızı varsayalım 71 000 tl gerçekten uçuk bir rakam. Piyasada ucuz araç varmı derseniz yok, b sınıfı dizeller için bile 45 bin li rakamlar telaffuz edilir oldu.




  • Tüketim değerleri güzel, gidilen güzergah burnumda tütüyor, en kısa zamanda inşallah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DemirAtlı -- 11 Temmuz 2012; 17:48:17 >
  • güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

    ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
    yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

    ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
    yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz

    valla süper, biraz sabırlı olmak lazım bu değerleri tuturmak için demekki,valla tsi golf e sempatim bir kat daha arttı şuan :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

    ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
    yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz

    valla süper, biraz sabırlı olmak lazım bu değerleri tuturmak için demekki,valla tsi golf e sempatim bir kat daha arttı şuan :)

    twin sarj tsi yeri geldimi atmosferik 1.6 1.4 ten az yakar,yeri geldimi atmosferik v6 olur hatta bazı v6 dan bile daha güzel yürür
    mesela bir arada denizliye gitmiştim o zaman hava sıcak olduğu için klima açıktı ve yeri geldi 200 ile bir arabayı geçtim karışık bi sürüş oldu o zaman bile 25-27 kuruş arası bir değer elde etmiştim




  • renault tasarım konusunda başarılı olamasa da
    dizel motor konusunda epey başarılı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

    ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
    yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz

    valla süper, biraz sabırlı olmak lazım bu değerleri tuturmak için demekki,valla tsi golf e sempatim bir kat daha arttı şuan :)

    tsi golf suanki fiyatıyla çok cazip.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: texaas16

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    quote:

    Orijinalden alıntı: enrique.xs

    quote:

    Orijinalden alıntı: extrem_015

    güzel değer bende geçen gün TSI çift şarj ile 4.7 litre tuturabildim

    4,7 iyi değermiş hakikaten bende 1,4 tsi şeker beyazı trendline golf düşünüyorum, hangi koşullarda elde ettiniz bu değeri yolun durumu neydi, güzergah kaç km idi.

    ayrıntılı açıklayayım burdur ile gölhisar arası gittim aşağı yukarı 120-130 km civarı yolun bazı yerlerinde yol çalışması vardı buralarda durup kalmak zorunda kaldım ayrıca kamyon falan denk geldi onlardada dur kalk yaptım,yolda yokuşta vardı düzlükte,karışıktı yani hepsi bu kadar
    yanlız 4.7 litreyi yakalamak için tsi motorda yapılmaması sabır isteyen hatta çok zor olan gaza yüklenme olayına girmedim sakin sakin gittim,hız sabitleyiciyi açtım 2.000 devir çevirerek yoluma devam ettim yalnız şuda var benim araç 122 beygir tek turbo olandan değil,twinşarj olan modeli yani hem turbo hem kompresör var siz 122 ile belki 4.5 litreleri yakalabilirsiniz

    valla süper, biraz sabırlı olmak lazım bu değerleri tuturmak için demekki,valla tsi golf e sempatim bir kat daha arttı şuan :)

    tsi golf suanki fiyatıyla çok cazip.

    39 500 süper fiyat, cruise control de ekletilse ve seker beyazı olsa müthiş yani.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: glf26

    Çok güzel değer,maşallah diyelim.
    Fakat dönüş yolunda daha fazla yakacaktır rakımdan dolayı.

    arkadaşa katılıyorum. aynı yolu bir de geri gidin bakalım ne kadar yakacak?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebel

    quote:

    Orijinalden alıntı: glf26

    Çok güzel değer,maşallah diyelim.
    Fakat dönüş yolunda daha fazla yakacaktır rakımdan dolayı.

    arkadaşa katılıyorum. aynı yolu bir de geri gidin bakalım ne kadar yakacak?

    4.7 ile Bursaya ulaştım :)
  • Edremit Ayvalik yolunun son durumunu bilen var mi arkadaslar en son gittigimdeki yol yapim calismalari baya sikintiliydi onumuzdeki ay sonu gitmeyi planliyorum bilgi paylasirsak sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.