Şimdi Ara

RaceRoom Racing Experience (2013) [ANA KONU] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
904
Cevap
15
Favori
39.958
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Araç fiyatları ne kadar? İndirmeyi düşünüyorum oyunu.
  • Individual car model prices range from 199 vRP to 329 vRP which is approximately 2 – 3,5 EUR. Tracks will generally be running from 349 vRP to 549 vRP or about 3,5 – 5,5 EUR. Tracks and cars will also be available from time to time in bundles. New game modes such as the Get Real package and Apex Hunt will be available for 99 vRP equaling 1 EUR.

    Araçlar 2- 3.5 euro arası değişiyor, pistler ise 3.5-5.5 arası. Sim seviyorsan ve direksiyon varsa bi dene, bu şartlarda denersen zaten alacaksındır birkaç araç. Leadorbard modunu tavsiye ederim ( zaten birde single var o kadar) çok rekabetçi oluyor sürekli kendinizi geliştirmek istiyorsunuz. Elinizdeki pist ve araç sayısı arttıkça da bu kombinasyon oldukça artıyor.
  • Bathurst da E30 ile get real modunda 1.13 yapanlar var,doğru mu bu zamanlar veya yardımcı sistemler falan mı kullanıyorlar acaba?
  • Eğer get real modunu seçtiysen yardımcı kullanamazlar, araç ayarları etkilidir muhtemelen. Ben e30 ile suzuka da 25.yim şu an.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ninapersson

    Individual car model prices range from 199 vRP to 329 vRP which is approximately 2 – 3,5 EUR. Tracks will generally be running from 349 vRP to 549 vRP or about 3,5 – 5,5 EUR. Tracks and cars will also be available from time to time in bundles. New game modes such as the Get Real package and Apex Hunt will be available for 99 vRP equaling 1 EUR.

    Araçlar 2- 3.5 euro arası değişiyor, pistler ise 3.5-5.5 arası. Sim seviyorsan ve direksiyon varsa bi dene, bu şartlarda denersen zaten alacaksındır birkaç araç. Leadorbard modunu tavsiye ederim ( zaten birde single var o kadar) çok rekabetçi oluyor sürekli kendinizi geliştirmek istiyorsunuz. Elinizdeki pist ve araç sayısı arttıkça da bu kombinasyon oldukça artıyor.

    Teşekkür. Direksiyon da var, deneyeceğim.




  • 1.13 değil 2.13 ve doğru evet.Benim klavye+mouse la yapabildiğim en iyi derece 2.23 , Direksiyon la baya aşağı çekilebilir.
  • get real satınmı alınıyor arkadaşlar o kısmı pek çözemedim?
  • Pardon yanlış yazmışım,2.13 olacaktı.

    E30 un lastik fizikleri Ferrari ve Mini den daha kötü gibi geldi,direksiyon hareketlerine daha zayıf tepki veriyor,ff ayarlarını ve setupı bayağı kurcaladım ama tam istediğim gibi olmadı,araç sanki havada gidiyor gibi özellikle frenaj esnasında,yere tam bastığını hissettirmiyor,belki eski model olduğundan böyle yapmışlardır.Bir de kokpit içinden oynarken cam üzerindeki bannerlar görüşü çok kısıtlıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: banditnew5

    get real satınmı alınıyor arkadaşlar o kısmı pek çözemedim?

    Get real zorluk derecesi.hard gibi.
  • 3 günde indirip 10 dakikada sildim. grafikler pek iyi değil. handling de zor geldi. hard core yarışçı olmadığım için herhalde.
  • Bu oyunun turnuvalarını RaceDepartment gibi sitelerde nasıl düzenleyecekler bilgisi olan var mı? Bu Free2Play olayı saçma oldu ya, yeri gelecek sadece online oynayabilmek için sevmesekte o pisti almak zorunda kalacağız. Online'cılar için eski düzen daha iyiydi sanki.
  • araç ayarları ile ilgili ne ne işe yarar diye bir açıklama getirebilecek olan var mı? Yaptıklarınızı ve fayda gördüklerinizi de yazsanız makbule geçer.
  • Setup ayarları işe yarıyor.Mesela E30 default setuptayken önden kayma yapıyor,ben biraz azalttım kaymayı,daha stabil oldu araç fakat lastik basınç ayarlarını göremedim,lastik ısısını nasıl ayarlayacağız bilmiyorum.Şimdi şirketteyim,daha sonra ayarlarla ilgili döküman veririm.
  • Lastik basınç ayarları yok henüz, ileride gelir muhtemelen. Öyle bir dosya birçok kişiye faydalı olur kanısındayım.
  • Engine Brake Map
     
    Motor freni anlamına gelir. Ne kadar yüksek olursa motor freni o kadar azalır. Yani değer 0’da iken motor freni en güçlü halindedir. 8’de iken hiç yoktur. Motor freni ne kadar fazla olursa araçta arkadan kayma o kadar artar. Ne kadar az olursa o kadar da arkadan kayma azalır. 0’da iken fren meseafesi kısalır. Arkadan kayma artar. 8’de iken fren mesafesi artar. Önden kayma artar.
     
    Kanat Açıları
     
    Ön Kanat Ayarı: Açı artınca tutunma artar. Oversteer yani arkadan kayma artar. Lastik aşınması artar. Düşürülünce tutunma azalır. Önden kayma başlar. Lastik aşınması azalır.
     
    Arka Kanat Ayarı: Açı artınca tutunma artar. Oversteer azalır. Önden kayma artar. Lastik aşınması artar. Düşürülünce tutunma azalır. Oversteer artar. Önden kayma azalır. Lastik aşınması azalır.
     
    Steering Lock
     
    Artınca önden kayma artar. Azalınca arkadan kayma artar.
     
    Frenler
     
    Fren dengesi öne doğru artarsa yani F’yi arttırsak Underster artar yani önden kayma yaşanır. Dengeyi arkaya doğru kaydırılınca. Arkadan kayma artar. Fren meseafesi kısalır. Fren basıncı arttırılınca arkadan kayma yani oversteer artar. Fren mesafesi kısalır.
     
    Differential Lock Power Coast Preload
     
    Bunların değerleri azalınca oversteer arkadan kayma artar. Arttırılırsa önden kayma understeer artar. Araç ağırlık hissi kazanır.

    Ön Anti Roll Bar
     
    Yüksek Değer: Önden kayma artar. Lastik aşınması artar. Yol tutuş azalır. Direksiyon çabuk tepki verir. 
    Düşük Değer: Arkadan kayma artar. Lastik aşınması azalır. Yol tutuş artar. Direksiyon tepkisi azalır.
     
    Arka Anti Roll Bar
     
    Yüksek Değer: Önden kayma azalır. Arkadan kayma artar. Lastik aşınması artar. Araç çok patinaj çeker.
    Düşük Değer: Önden kayma artar. Arkadan kayma azalır. Lastik aşınması azalır. Patinaj azalır.
     
    Ön Lastiklerin Basınçları
     
    Değerleri arttırınca ön lastiklerin aşınması azalır. Önde tutunma azalır. Araç önden kayma yaşar. Virajları ağır döner.
     
    Değerler azaltılınca ön lastiklerin aşınması artar. Önde tutunma artar. Araç arkadan kaymaya meğillenir. Virajlarda hız artar.
     
    Ön Springs
     
    Değerler arttırınca ön lastiklerin aşınması artar. Yol tutuş azalır. Araç önden kayma yaşar. Virajları dönme meğili azalır. Araç ağırlaşır.
     
    Değerler azaltılınca ön lastiklerin aşınması azalır. Yol tutuş artar. Arkadan kayma yaşanır. Virajlarda dönme meğili artar.
     
    Slow Bump, Slow Rebound, Fast Bump, Fast Rebound Ayarları
     
    Değerler arttırınca ön lastiklerin aşınması artar. Araç önden kayma yaşar.
     
    Değerler azaltılınca lastik aşınması azalır. Arkadan kayma artar.
     
    Ön Packers Ride Height
     
    Değerler artınca understeer artar. Önde tutunma azalır. Araç virajları dönmek istemez. Değerler azalınca oversteer artar. Önde tutunma artar. Araç virajlarda seri olur. Fakat kontrol zorlaşır. "Packers" genelde yol çok tümsekli ise yükseltilir. Yayların ucundaki plastik parçalardır.
      
    Ön Cambers
     
    Eksiye doğru değer arttıkça önde tutunma artar. Ön lastik aşınması da bu yönde artar.

    Arka Lastiklerin Basınçları
     
    Değerler arttırınca arka lastiklerin aşınması azalır. Arkada tutunma azalır. Araç arkadan kayma yaşar. Önden kayma azalır. Yol tutuş azalır.
     
    Değerler azaltılınca lastiklerin aşınması artar. Arkada tutunma artar. Araç önden kaymaya meğillenir. Arkadan kayma azalır.
     
    Arka Springs
     
    Değerler arttırınca arka lastiklerin aşınması artar. Arkada yol tutuş azalır. Araç arkadan kayma yaşar. Önden kayma azalır. Değerler azaltılınca arka lastiklerin aşınması azalır. Yol tutuş artar. Önden kayma yaşanır. Arkadan kayma azalır. Arka lastiklerde patinaj azalır.
     
    Slow Bump, Slow Rebound, Fast Bump, Fast Rebound
     
    Değerler arttırınca arka lastiklerin aşınması artar. Araç arkadan kayma yaşar. Arkadaki tutuş azalır.
     
    Değerler azaltılınca lastik aşınması azalır. Önden kayma artar. Arkadan kayma azalır. Arkadaki tutuş artar.
     
    Arka Packers Ride Height
     
    Değerler artınca oversteer artar. Arkada tutunma azalır. Değerler azalınca understeer artar. Arkada tutunma artar. "Packers" genelde yol çok tümsekli ise yükseltilir. Yayların ucundaki plastik parçalardır.
     
    Arka Cambers
     
    Eksiye doğru gittikçe arkada yol tutuş azalır. Ne kadar eksi değer az ise arka tekerler zeminle o kadar çok temas eder ve patinaj azalır.
     
    Caster Ayarı
     
    Artınca oversteer artar. Azalınca araçta understeer artar.




  • Araç Viraj Girişinde Önden Kayıyorsa:

    ön bump -

    arka rebound -

    caster +

    ön antirol -

    arka antirol +

    Araç Viraj Girişinde Arkadan Kayıyorsa:

    ön bump +

    arka rebound +

    caster -

    ön antirol +

    arka antirol -

    Araç Viraj İçinde Önden Kayıyorsa:

    ön antirol -

    arka antirol +

    camber +

    ön kanat +

    arka kanat -

    Araç Viraj İçinde Arkadan Kayıyorsa:

    ön antirol +

    arka antirol -

    camber -

    ön kanat -

    arka kanat +

    Araç Viraj Çıkışında Önden Kayıyorsa:

    ön rebound +

    arka bump +

    caster -

    ön antirol -

    arka antirol +

    Araç Viraj Çıkışında Arkadan Kayıyorsa:

    ön rebound -

    arka bump -

    caster +

    ön antirol +

    arka antirol -




  • Yukarıdaki bilgiler başka kişilerin yazdıklarından alıntıdır ama nereden alıntı olduklarını açıkçası bilmiyorum.

    Tüm bu ayarlar piste ve kişinin sürüş şekline gore değişir yani benim yaptığım setup başkasına uymaz,kendinize uyan temel bir setup kullanıp piste gore ufak tefek değişiklikler yapmak gerekir,sürekli denemek lazım.Ayrıca önden kayan bir aracı kontrol etmek arkadan kayan bir aracı kontrol etmekten daha zordur.

    Bu linkte de çok ayrıntılı 4-5 tane PDF formatında setup dosyaları var,yalnız hepsi İngilizce.

    http://www.media.fire.com/?r636jsp4zbwwyda

    Ayrıca Gtr2 ve rf konularında da setup ile ilgili bir sürü yazı mevcut.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi galganus12 -- 28 Nisan 2013; 20:17:35 >




  • @galganus12 Eline sağlık döktürmüşsün Bu oyuna merakı olan herkese faydası dokunucağına eminim, aferim.
  • galganus12 arkadaşımızın yazdığı bilgiler içindeki motor kısmı sadece arkadan itiş araçlar için geçerli, önden çekiş araçlarda - fren mesafesi hariç, o aynı - tam tersi etkisi olur ben de katkı sunmuş olayım.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.