Şimdi Ara

Ralli pilotu/pist pilotu nasıl olunur? Detaylı anlatım (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
11
Favori
42.288
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nasıl yani bune saçmalık. benim pilotluğa yeteneğim varsa bir hocadanda ek olarak ders alırsam taktik açısından benim gerekli mercilere başvurup (hocayla birlikte) beni onaylarlarsa yarışa sokmaları gerekir sponsor araç hepsini türkiye karşılaması lazım. nasıl ki popçu veya topçu olmak için zengin olmak şart değilse yetenek işiyse buda böyle olmalı. benim sürüş yeteneğim varsa pilotta olmak isterim. zengin olma şartı hiç hoşuma gitmedi. zengin olan adam zaten altına çeker bi ferrari porsche gider otobana basar hevesini alır
  • Araç fiyatları cidden pahalı daha alt seviye duzeyde palio clio gibi olsa ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu hort... Cidden çoçukluğumdan beri aklımdayken şimdi kafama dank etti. Yaş 20 Bu işe girebilmek için illa zengin mi olmak gerekiyor? Sponsor nasıl bulunur? Sponsorlara kendimizi nasıl kanıtlayabiliriz?
  • Teşekkürler artık bir ralli pilotuyum

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu işe 12 - 13 yaşında karting ile başlanır. Kendini geliştirdikçe daha üst turnuvalara yükselinsiniz. Yarışlarda dereceler aldıkça da sponsor da bulmanız kolaylaşır. 20 yaşında nasıl profesyonel futbolculuğa başlanamaz ise bu da aynen böyledir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Konu hort... Cidden çoçukluğumdan beri aklımdayken şimdi kafama dank etti. Yaş 20 Bu işe girebilmek için illa zengin mi olmak gerekiyor? Sponsor nasıl bulunur? Sponsorlara kendimizi nasıl kanıtlayabiliriz?

    benimde cevabını beklediğim bi soru. konu sahibi nerede acaba
  • türkiye'de pilot olmak paraya bakar. oysa yirminci yüzyılın başlarında avrupada yarış pilotu olmak, ülkemizde yarış pilotu olmaktan çok farklıydı. referans için enzo ferrari'nin filmini izleyin. günümüzdeki birçok süperspor otomobil şirketinin doğumu yirmici yüzyılın başlarına denk gelir. marka savaşlarının en ateşli zamanları; o zamanlarda pilot olmak, yarışılan takımın paralı askeri olmak gibiydi. can güvenliği hak getire, ölüm riski maksimum düzeyde olan bir işti yarış pilotluğu. üretici arabasını yapar, gerisi pilota kalır. pilot ne kadar yetenekliyse araç kendini gösterir. dolayısıyla bu da markanın gücünü ortaya koyar bir nevi reklam gibi olurdu. tüm bu rekabet içerisinde efsane pilotlar ortaya çıkmış, can güvenliği olmadığı için bir çoğu da hayatını kaybetmiş, markaların çoğu bu ölümlerin neticesince ölümsüzleşmiştir




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.