Razer orochi 2013 marka model mouse um 2 ay sonra sebebi bilinmeyen nedenlerden ötürü arıza verdi garantiye gönderdim bana 23 gun sonra onarımı yapılarak size geri gonderilecek dendi bir mouse tamırı 23 gun surer mı? atomları mı çarpıştırıyorlar acaba...Telefonda beklemeye aldılar başka telefon gorusmelerın dede ınsanları surekli sallıyorlar gayet açık duyuluyor konusmalar...haklarında bir sayfa sikayet olan bir firma fakat hiçbir ilgi yok UZAK DURUN derim sadece bilgilendirme amaçlı yazıyorum razer almayın başınız ağrır ithalatçı firma Aral arkadaşlar........Birde fikirlerinize dayanmak istiyorum kanuni olarak onarımı tamamlanamama yada kaç kere tamır gordugunde bana yenı bir box vermek zorundalar??? Şu 15 tl lik logitech mouse kullanıyorum arada bir fark da yok boşuna bi tepe yok gaming mouse diye para dökmeyin bilginize......
ewwren
kullanıcısına yanıt
20 iş günü dolduysa yenisini vermek zorundalar, sorun Razer ike ilgili seğil sorun distribitörden kaynaklı , Aral Game biraz ciddiyetsiz. Ancak gaming mouse alacam diye de gitmiş orochi almışsın, hata yapmışsın. Razer bir çok ürününü kullandım Steelseries, Logitech in de fare ve klavyelerinide kullandım mousepadlerinide bu işin hakkını layıkıyla yapıyor Razer. Bir çok markanın Türkiye' ye sırf bu memnuniyetsizlikler yüzünden distribitörlük vermediğini biliyor musun? Bunalrın başında Evga var. Ayrıca Logitech teknik servisi sabırım Penta ya geçmiş şuan yığınla şikayet yağıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
bugun 23 gun sonra bana yenısı gonderdıler acılmamış kutu artık elimdeki logitech bozulana kadar kutusunda saklarım :)
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme