Instagram'da markalar artık Keşfet akışına reklam yerleştirebilir. Ancak profil akışı reklamları hala test aşamasında. Şirket ayrıca bazı içerik oluşturuculara profil özet akışlarında gösterilen reklamlardan gelir elde etme şansı da sunacak.
Yeni reklam stratejisi arasında hem Ana sayfa akışınızda hem de Hikayelerde artırılmış gerçeklik reklamları yer almakta. Meta, markaların, insanların evlerinde sanal mobilyaları test etmelerine veya bir arabaya daha yakından bakmalarına izin vermek için bunu kullanabilir.
Peki madem içeriklere reklam alıp para kazanacak içerik üreticileri de etkileşimleri karşılığı para kazansa ya. Abonelik sistemi getirilse ve paralı abonelerine özel yayın yapsalar.
Güzel bir özellik olacak gibi örneğin benim Instagram'da domain satışı ile ilgili bir marka sayfam var ve domain satın almak isteyen kullanıcılar benim hazırladığım artırılmış gerçeklik reklamımı hikayelerine bir efekt gibi ekleyebilecek firma ve kullanıcılar açısından çok iyi olur.
Her yer reklam çok fazla sıkıyorlar. Aç gözlülük çünkü zaten iyi kazanıyorlar
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme