Arkadaşlar r 19 ların modellerinin beymenclub alize rne rte 1,6 1,4 vs.. bunların motor özelliklerini beygir güçlerini ve torklarını yazabilirmisiniz yada internetten aradım bulamadım fazla bişi linkte olabilir kafam iyice çorba oldu ne çokta farklı modeli varmış...
quote:
Orjinalden alıntı: kartalaraz
arkadaşlar marş dinamosu bozulursa benim gibi tamir yaptırmayın.. bir ay sonra yine sorun veriyor... yenisini alın... orjinal morş motoru:410ytl taiwan yapımı dwm marş motoru :100 ytl...(bu parçayı aldım orjinal çok pahalı) boşuna 50 ytl verdim tamirciye benim düştüğüm hataya siz düşmeyin.....
bu arada: iç kapı kollarının sahtesini almayın kapılar tam kapanmıyor.. kapı kolu sahtesi:1,1,5 ytl orjinali:4 ytl
kesinlikle güvenliğiniz için iç kapı kollarını orjinal alın.....
benimde marş motorumda sorun var kontağı çevirince tık tık yapıpı çalışmıyor bazen ilk seferde bazen 6. 7. seferde çalışıyor marş motorunun bobini varmış o çekmiyormuş sanırsam tam 1 senedir böyle kullanıyorum hiçte bana rahatsızlık vermiyor alıştım artık kafaya takmıyorum
Hocam ilan kalkmış heralde, göremedim. Bu arada arkadaslar, bizim canavarla ilgili son durumlari vereyim, arabaya bahsettim mi bilmiyorum ama baya bir masraf yaptik, baski balata degisti, sonra aks korukleri toplam 6 tane, ici camur dolmus cok rezil bi haldeymis, onlar degisti. ufak tefek birsuru temizlik yapildi ve araba inanilmaz guzel oldu. Direksyon cok rahatladi. Gercekten araba kendine geldi, baski balata yakiti cok farkettirir derlerdi hakkaten dogruymus, araba 17.2 kurus yaktı kmde, 19-20 arasi yakiyordu. LPG. 1.71den alindiginda. Simdi size son birsey sormak istiyorum, bu aralar lastik alan var mi kaca aldiniz ne marka aldiniz bir bridgestone alalim diyoruz ama bilmiyorum siz ne dersiniz. Sevgiler.
kardeş yanaktan yardım lastiğin birini o yüzden benim europaya goodyear gt2 takmak zorunda kaldım lastikçim bunu takalım dedi pek araştırmadım ama eskilerinden sonra en azından frene basınca duruyor patenaja kalmıyor arkalarıda değiştirsem iyi olur kavşakları dönerken arkayı savurmaktan kurtulurum en azından lastiklerim çok eskidi izmir 6. sanayide sordum 75 ytl dediler ama ben 90a aldım zorunluluktan
arkadslar r19 1.6 hb ıcın cıkma klıma bulabılır mıyız ben aractan memnunum fakat yazın zor oluyor gordugum ve kurcaladıgım kadarıyla aracta klıma tesısatı var zaten bazı modellerındede aynı kasada klıma mevcut sımdıden paylasımlarınız ıcın tesekurler...
quote:
Orjinalden alıntı: serdar_85
Arkadaşlar r 19 ların modellerinin beymenclub alize rne rte 1,6 1,4 vs.. bunların motor özelliklerini beygir güçlerini ve torklarını yazabilirmisiniz yada internetten aradım bulamadım fazla bişi linkte olabilir kafam iyice çorba oldu ne çokta farklı modeli varmış...
beymenclub gibi modellerde pek değişiklik yok sanırım bizimkinin arkasında da nuber1 fm yazıyor ama ruhsatta sadece rne diye yazıyor
arkadaşlar 99-2000 model eoropa almayı düşünüyorum. hangi özeliklerine dikkat etmem gerekir. (enjeksiyon lu varmı bu modellerde)
quote:
Orjinalden alıntı: erhanbaba62
arkadaşlar 99-2000 model eoropa almayı düşünüyorum. hangi özeliklerine dikkat etmem gerekir. (enjeksiyon lu varmı bu modellerde)
1600cc ve enjeksiyon mutlaka olsun bunların dışında almışken klimalı al derim gerisi senin bileceğin iş bi sürü model var rte ler güzel bence. kasa olarakta sedanların tipi daha güzel ama hb daha çok tutuluyor heralde. bizde hb var virajlarda kolay kolay savurmuyor
önceki sayfaları okursanız bu konularla ilgili çok konuşulduğunu görürsünüz arkadaşlar
quote:
Orjinalden alıntı: kartalaraz
arkadaşlar marş dinamosu bozulursa benim gibi tamir yaptırmayın.. bir ay sonra yine sorun veriyor... yenisini alın... orjinal morş motoru:410ytl taiwan yapımı dwm marş motoru :100 ytl...(bu parçayı aldım orjinal çok pahalı) boşuna 50 ytl verdim tamirciye benim düştüğüm hataya siz düşmeyin.....
bu arada: iç kapı kollarının sahtesini almayın kapılar tam kapanmıyor.. kapı kolu sahtesi:1,1,5 ytl orjinali:4 ytl
kesinlikle güvenliğiniz için iç kapı kollarını orjinal alın.....
arkadsım bende benzer sorun oldu senınkıne yakın bır fıyata yaptırdım her hangı bır sorun yok calısıyor. bence ustayla ılgılı de olabılır, komple temızlıgınıde yaptılar komurlerını ve burcları degıstırdıler
slm arkadaşlar.. 97 model 1.4 energy motor reno19 aracım var. araç benzinli lpg yok. rolantide çalışırken gaz verdigimde elektronik beyinden çıtırtı şeklide ses geliyor.. bu neden kaynaklanıyor ciddi bişeymi.. yardimcı olursanız sevinirim
quote:
Orjinalden alıntı: burak7777
quote:
Orjinalden alıntı: nacar08
İşte budur abi, modifiye dediğin böyle olur, sade ve mükemmel... alttaki resimler bozuldu kendi sitesinden daha hoş açın bakın... Buradan...
kaç inç jant kullandın???
Benim olsa daha ne isterim. almanyada reno kulüpte yılın arabası seçilmiş... jant 17
Aracım 98 Model R 19 1,6E Aracın problemi Direksiyon hidroliğinden sızdırma var. 2-3 ayda bir dolduruyorum onu. o parça değişse falan kaça patlar bu konuda bilgisi olan arkadaş varmı
quote:
Orjinalden alıntı: hoschchakal
Aracım 98 Model R 19 1,6E Aracın problemi Direksiyon hidroliğinden sızdırma var. 2-3 ayda bir dolduruyorum onu. o parça değişse falan kaça patlar bu konuda bilgisi olan arkadaş varmı
kaçırdığı yer önemli. pompadan kaçırıyorsa pahallıya mal olabilir. teker bağlantılarından kaçırıyorsa lastik aksamı falan değişiyorlar. o da 80-100 ü bulur...
POMPA tamiri 200-250 civarı
clio symbol doğru demiş benim arabada da aynı sorun vardı ve sürekli ilave ediyordum bi gün öyle bir olduku hydrolik olmayan direksiyodan bile daha ağırlaştı özellikle park ederken kanter içinde kalıyordum şahin doğan express reno9 direksiyonlarının bilmem kaç katı kadar ağırlaştı bende anlayan bi oto elektirikçisine götürdüm fırça ya da kömür diye tabir ettiğimiz akımın sürekliliğini sağlayan hydrolik pompalayan elektrik motorunun içinde 4 adet parça var 4 adet karşılıklı duran bu kömürler de kopukluk olabilir şahsen bende öyleydi elektirik motorunu söktük içini dağıttık benzer parçaları alıp kesip doğratarak bu kömürleri gümüş kaynağıyla yaptırdım 50 ytl den biraz daha aza mal oldu o da işçiliğine aldı adam başta pazarlık yapsaydım o kadar bile vermezdim oldu olan olsun şuan sorunsuz çalışıyor hiç yağ falan ilave ettirmedim 6 aydan fazla oldu seviye hep aynı çok memnun kaldım kesin sonuç verirmi yapabilirlermi bilmem ama yaptırmayı dene herkes uğraşmıyor yalnız artık bölye şeylerle adam yapabilcek bile olsa yenisini takması kolay geliyor benim bulduğum usta da baya yaşlıydı işi yoktu öyle yaptı yoksa insanlar uğraşmıyorlar tak çıkardan anlıyorlar bilen birini bul derim
merhaba arkadaşlar.1,4 r 19 almayı düşünüyorum.araç lpg li 97 model.sizce bu aracın lpg utumu nasıldır.performansı nedir.uzun yol kullanması nasıldır.görüşlerinize saygılarımı sunarım.
Renault 19 1.6 klimalı 1997 model fransız olan araca sahibim,araç gazlı sorunuma gelince aracın fan muşiri arızalandı değiştirdim,fakat şimdi de fan sürekli devreye giriyor yani aracı stop ettikten sonra bile fan epey bir çalışıyor sonra kapanıyor,gazcı arkadaşa sordum bir sorun teşkil etmez dedi yaz günlerinde daha iyi falan gibi laflar etti,elektrikçide buna benzer şeyler söyledi,ama ben yine huylandım R19 gazlı arabalarda motor ısısı çok yüksek gibi kaportaya el değmiyor sizce bu sorunmu arkadaşlar?
quote:
Orjinalden alıntı: vorb
Renault 19 1.6 klimalı 1997 model fransız olan araca sahibim,araç gazlı sorunuma gelince aracın fan muşiri arızalandı değiştirdim,fakat şimdi de fan sürekli devreye giriyor yani aracı stop ettikten sonra bile fan epey bir çalışıyor sonra kapanıyor,gazcı arkadaşa sordum bir sorun teşkil etmez dedi yaz günlerinde daha iyi falan gibi laflar etti,elektrikçide buna benzer şeyler söyledi,ama ben yine huylandım R19 gazlı arabalarda motor ısısı çok yüksek gibi kaportaya el değmiyor sizce bu sorunmu arkadaşlar?
motorun bu kadar sıcak olması bana çok normal gelmedi açıkçası fanın sürekli çalışması da motorun ısısının çok yüksek olduğunu gösterir şahsi önerim devirdaim hortumlarını elinle sık çok basınç varmı daha sonra suyunu kontrol et hava yapmış olabilir hava yaptıysa havasını al suyu eksikse ilave et yinede hava yapmışmı diye kontrol etmeni öneririm hortumlar çok şiş olmasa bile
3 defa silindir kapak çontası yakmışbiri olarak ki şuanda hafiften yanık olabilir ya da hafiften sızdırıyor benimkisinin yaptırmadım daha haftada bir havasını alıyorum suyunu ilave ediyorum aylardır maşşalah arabamın sıcaklığı yükselmedi hep normal seviyede hatta fan bile çok sık devreye girmiyor
yaz günü arabanın suyu yağı harareti yerinde olduğu sürece korkma yoluna devam et ama yine de bi ustaya göster derim ben