Şimdi Ara

Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
15.394
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • tasarım güzel, fiyat çirkin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bluerdem

    tasarım güzel, fiyat çirkin..

    Euro kurundaki yükseliş üzerine distribütörlerin aç gözlülüğü sonuç yüksek fiyat. En ac gözlü distribütör VW yani Doğuş Oto.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ülkemizde şu an olan 1.2 turbo edc 0-100 ü 9,4 sn burda neden aynı motor 9,9 sn deniyor ? şu anki 1.2 edc 45000 fiyat etiketi yüksek derken 50 küsür bin tl olcaksa benzinli b segmenti araba wayy halimize gerçekten
  • Tek veya iki kişilik bir araba.Aileler ve şirketler için uygun olmadığı için pek satmaz bu fiyatıyla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beantragen

    Tek veya iki kişilik bir araba.Aileler ve şirketler için uygun olmadığı için pek satmaz bu fiyatıyla.

    Şirketler zaten spor bir araba almaz standart clio nun 1.2 75bg veya 0.9 90bg versiyonlarını alırlar. Aileler için uygun bence cünkü ST versiyonu var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YoutubeR -- 29 Ağustos 2013; 11:28:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat__90

    ülkemizde şu an olan 1.2 turbo edc 0-100 ü 9,4 sn burda neden aynı motor 9,9 sn deniyor ? şu anki 1.2 edc 45000 fiyat etiketi yüksek derken 50 küsür bin tl olcaksa benzinli b segmenti araba wayy halimize gerçekten

    Standart versiyon ile GT-Line arasındaki agırlık farkından büyük ihtimalle mobilden girdigim için bakamıyorum pc den girince ögrenir yazarım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YoutubeR kullanıcısına yanıt
    quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat__90

    ülkemizde şu an olan 1.2 turbo edc 0-100 ü 9,4 sn burda neden aynı motor 9,9 sn deniyor ? şu anki 1.2 edc 45000 fiyat etiketi yüksek derken 50 küsür bin tl olcaksa benzinli b segmenti araba wayy halimize gerçekten

    Standart versiyon ile GT-Line arasındaki agırlık farkından büyük ihtimalle mobilden girdigim için bakamıyorum pc den girince ögrenir yazarım.


    Az önce baktım Standart Clio 120 EDC nin agırlığı 1090kg. GT-Line versiyonun ise 1186kg. 0-100 degerinin 0,5sn daha yüksek olmasının sebebi bu. GT-Line 96kg daha agır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi YoutubeR -- 29 Ağustos 2013; 14:47:51 >
  • Araba Türkiye' de üretiliyor ama, Avrupa' dan daha geç geliyor bize Birde 58.000 TL fiyat etiketi olacaksa ona da
  • 65 bin lira mı ? taşşak mı geçiyo bunlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 207m

    Araba Türkiye' de üretiliyor ama, Avrupa' dan daha geç geliyor bize Birde 58.000 TL fiyat etiketi olacaksa ona da

    Rs versiyonu Fransada üretiliyır ve fiyatı 58.000TL. Türkiye de üretilen ise GT-Line HB ve standart HB Cliolar. ST versiyonlarda Fransada üretiliyor. Avrupadan daha gec gelmesi konusuna bende sinir oluyorum.

    Not: GT-Line versiyonun fiyatı 54.000TL olması öngörülüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat__90

    ülkemizde şu an olan 1.2 turbo edc 0-100 ü 9,4 sn burda neden aynı motor 9,9 sn deniyor ? şu anki 1.2 edc 45000 fiyat etiketi yüksek derken 50 küsür bin tl olcaksa benzinli b segmenti araba wayy halimize gerçekten

    Standart versiyon ile GT-Line arasındaki agırlık farkından büyük ihtimalle mobilden girdigim için bakamıyorum pc den girince ögrenir yazarım.


    Az önce baktım Standart Clio 120 EDC nin agırlığı 1090kg. GT-Line versiyonun ise 1186kg. 0-100 degerinin 0,5sn daha yüksek olmasının sebebi bu. GT-Line 96kg daha agır.

    bilgilendirmen için teşekkür ederim. Bu ağırlık farkı nerden geliyo acaba motor aynı motor?? içerde kullanılan malzeme kalitesi iyileştirildi mi acaba az da olsa umarım daha yumuşak plastik malzeme kullanmışlardır en azından kapı içlerinde filan...




  • Arac ve yakit fiyatlarindaki artisi gorunce insanin arac alasi gelmiyor.Yilbasinda vergiye yapilacak zam,sigorta masraflari vs
  • Bence bunun yerine Clıo RS 200 gelmeli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ferrari -- 30 Ağustos 2013; 16:02:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat__90

    quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR

    quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR


    quote:

    Orijinalden alıntı: murat__90

    ülkemizde şu an olan 1.2 turbo edc 0-100 ü 9,4 sn burda neden aynı motor 9,9 sn deniyor ? şu anki 1.2 edc 45000 fiyat etiketi yüksek derken 50 küsür bin tl olcaksa benzinli b segmenti araba wayy halimize gerçekten

    Standart versiyon ile GT-Line arasındaki agırlık farkından büyük ihtimalle mobilden girdigim için bakamıyorum pc den girince ögrenir yazarım.


    Az önce baktım Standart Clio 120 EDC nin agırlığı 1090kg. GT-Line versiyonun ise 1186kg. 0-100 degerinin 0,5sn daha yüksek olmasının sebebi bu. GT-Line 96kg daha agır.

    bilgilendirmen için teşekkür ederim. Bu ağırlık farkı nerden geliyo acaba motor aynı motor?? içerde kullanılan malzeme kalitesi iyileştirildi mi acaba az da olsa umarım daha yumuşak plastik malzeme kullanmışlardır en azından kapı içlerinde filan...

    Agırlık farkı daha cok sportif body kit ve jantlardan kaynaklanıyor tahminimce. Malzeme kalitesi olarak standart versiyondan tabiki daha iyi bildiğim kadarıyla deri döşeme var ama opsiyonel olabilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HyperXCrossfire

    Arac ve yakit fiyatlarindaki artisi gorunce insanin arac alasi gelmiyor.Yilbasinda vergiye yapilacak zam,sigorta masraflari vs

    Benzindeki fiyat artışı ve otomobil fiyatlarındaki artış sayesinde Şahin ve Doğana kalıcaz. Allah sonumuzu hayıretsin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • clio 4 1.2 turbo edc 47900 tl olmuş bu nedir böle ilk çıktığında 44500 dü sonra 45600 şimdi de 47900 way way fahiş fiyatlar hakkaten sonra gt line a 53 54 isterler hiç şaşırmam...
  • İbiza cupra parasına 1.2 120 bg satıyorlar şaka gibi.
    Renault'daki cesaret ve özgüvene hayranım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fordmustanggt2005

    İbiza cupra parasına 1.2 120 bg satıyorlar şaka gibi.
    Renault'daki cesaret ve özgüvene hayranım.


    Mutlaka düşürmeleri lazım bu fiyatları yoksa satamaz. Reno büyük ihtimalle şirketlere güveniyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YoutubeR

    Fransada satışta olan Renault'un 1.2 Tce 120bg'lik motoruna sahip ve EDC şanzımanlı Clio 4 GT-Line modeli 2014 satışa sunulması planlanıyor.

    Renault müşteri hizmetleri 3 hafta önce attığım mesaja sonunda bugun cevap verdiler bende hemen paylaşmak istedim Clio 4 120 EDC'yi bekleyen bir çok insan var. Dizel konusunda birşey belirtmemişler ama sanırım dizel de benzinliyle beraber gelecek öyle umuyorum.

    Atılan mesaj bu:

    "Sayın Oguzhan ..... ,

    Clio 4 Gt Line versiyon araçlarımızın gelecek yıl satışa sunulması planlanmaktadır."

     Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu)


    Not: Forumda Clio 4 GT-Line ana konusunu bulamadım eger yoksa ana konu bu olabilir...

    Clio 4 GT-Line Hakkında Genel Bilgi :

    Clio 4 GT Renault'un standart Clio 4 modeli ile Clio 4 RS modeli arasında olan bir modeldir. Modelin amacı yakıt ekonomisi ve aynı zamanda sportiflik sunmaktır. Modelin HB modelinin yanında Estate yani Türkiye'deki adıyla Sport Tourer modelide var. Gençlerin ilgisini daha cok HB modeli cekicektir ama Estate (ST) versiyonunda HB versiyonu kadar sportif görünmeyi başarmış. Estate (ST) modelini daha cok sportiflik arayan cocuklu aileler tercih edicektir. Bir genç olarak benim tercihim Estate (ST) versiyonu olurdu. Ülkemizde SW ve ST modeller pek tutulmasada avrupada insanlar SW ve ST modellerini daha cok tercih ediyor. Umarım ülkemizdeki insanlar ST ve SW modellerinin avantajlarını ve degeri anlarlar...

     Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu)


    Clio 4 GT-Line Hakkında Teknik Bilgi :

    Clio 4 GT-Line Renault'un F1 mühendisleriyle beraber geliştirdiği 1.2lt (1197cc) hacminde turbo sarjlı motarla ve EDC sanzımanla beraber geliyor. Bu motor 4900 dvr/dk'da 120BG güç sunuyor. Motorun torkuda gayet ideal 1750 dvr/dk'dan itibaren 190nm torka sahip. CO2 salınımına bakıcak olursak 120g/km CO2 salınımı gayet iyi. Fabrika verilerine göre 195 KM son süratı bulunan modelin 0-10'üde 9.9 saniye ya düz hesap yaparsak 10 saniye. İdeal bir sonuc zaten pek fazla birşey beklemek yanlış sonucda bu model Clio 4 RS modeli degil. Yakıt konusuna gelirsek daha öncede bahsettiğim gibi arack sportifliğin yanında yakıt ekonomiside sunuyor. Fabrika verilerine göre karma tüketim 5.2lt ama bu deger fabrika verileri cogu zaman bunu hep üstünde cıkıyor. Gercek yol koşullarına uyarlarsak tabi sürüşde önemli performanlı bir sürüşde 7lt gibi bir deger olabilir. Aracın ağırlığı 1186 kg...

     Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu)


    Clio 4 GT-Line Hakkında Sürüş Bilgisi :

    Henuz Türkiye'ye gelmemiş olsada Clio 4 GT-Line'nın sürüş dinamikleri için teknik bilgiye bakarak bir kac yorum yapılabilir. Öncelikle motordan bahsedelim motor 1.2lt bu deger birçok insana göre yetersiz gelebilir. Fakat 1.2lt lik bu motor turbo sarjlı ve 1.6 atmosferik motorlardan daha iyi performans verebiliyor ve daha fazla yakıt ekonomisi saglayabiliyor. 120BG bu motor 1186kg agırlığındaki bir araba için gayet ideal. Simdi sıra EDC de Volkswagen'in DSG'si kadar iyi olmasada gayet iyi bir şanzıman. Sürüş sırasında ve geçişlerde bir problem olucagını sanmıyorum. Sonucda Renault'un 1.5Dci motoru gibi kendisini kanıtlamış bir şanzıman. Ayrıca Renault bir çok modelinde 1.5Dci modeliyle beraber EDC şanzımanıda sunuyor. Aracda bulunan en önemli özelliklerden biriside vites topuzunun hemen yanında bulunan R.S. düğmesi. Bu düğmeye bastığınız anda EDC şanzıman motoru devamlı yüksek devirde tutuyor ve gaz tepkileri mükemmelleşiyor. Ayrıca opsiyonel olarak sunulan R-Link RS ekranında performansa yönelik bilgileri görebiliyorsunuz. En son olarak GT-Line versiyonunda RS verisiyonu gibi direksiyon üzerinde kulacıklar var yani direksiyon üzerinden vites değiştirme özelliği var. Bu kulacıklar gayet uzun direksiyon ne konumda olursa olsun vites değiştire biliyorsunuz. Uzun lafın kısası Clio 4 GT-Line her yönüyle 4-4'lük sportif bir araç...

     Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu)


    Clio 4 GT-Line Hakkında Fiyat Bilgisi :

    İlk olarak Fransa'da sonrada Avrupa'da satışa sunulan Clio 4 GT-Line 2014 de ülkemizde satışa sunulması planlanıyor. İngiltere'deki satış fiyatı 17,395£ (54.000TL) RS modelinden 1600£ (5.000TL) daha ucuz yani buda yaklasık olarak 54,000 TL demek oluyor. Bu değerlere bakarsak 54.000TL B sınıfı bir araç için cok fazla gibi gözüküyor ama C sınıfı olan otomatik olan aynı zamanda da bu kadar cok özelliği olan bir araç yok bence. C sınıfından VW Golf e bakıcak olursak en ucuz otomatik versiyonu 53.000TL bomboş bir araç en dolusunu istersekde 65.000TL (1.4 122PS DSG Highline) gibi bir fiyatı var. Sonuca gelirsek suanda alınabilecek en ideal benzinli araba Clio 4 GT-Line'dır. Bu benim kişisel yorumum...

     Renault Clio 4 GT-Line 2014'de Türkiye'de (Clio 4 GT-Line Ana Konu)


    Clio baya bi geliştirdi.




  • Backstreet kullanıcısına yanıt
    Renault olacagını hic sanmıyorum. Gray marketten ithal etmistir o arac türkiyede iki elin parmağı kadar...
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.