daha önce turbolu araç kullandı iseniz atmosferik yavaş kalmış olabilir |
*** Renault FLUENCE Sevenleri ve Kullanıcıları Grubu *** (665. sayfa)
-
-
evet hep turboluydu ama aynı beygir ve tork gücünde suzuki vitara kullandım (atmosferik) çok çok büyük fark vardı kalkış ve yokuşlarda. (ikisini de aynı zamanda test ettim)
-
Aracım 2025 touch plus edc 110hp modeli 160 binde uzun yola çıkmadan önce aracımın ağır bakımları yapıldı bu arada.
En son 4 yıl önce akü değiştirdim.
Araç ilk çalışmadan kısa süre sonra (1dk) motorda hasar riski hatası veriyor ama herşey normal çalışıyor. Tuhaf bir ses yok.
Yola çıkınca kendiliğinden siliniyor. Bu hata bir kaç defa babam kullanırken ilk çalışma sonrası gerçekleşiyor. Sonra kendiliğinden sonra siliniyor hata.
Bugün başıma geldi aynı şekilde hareket sonrası hata silindi enteresan şekilde 15dk yol sürecinde motor hasar riski hatası verip hata değşti ve yokuşta kalkma yardım kontrol et ve peşi sıra esc kontrol ettirin uyarısı aldım. Yani aracı zorladım bir performans düşüklüğü sezmedim. 2-3 saatlik bekleme sonrasında 20dk şık bir yol sürecinde hiç bir hata uyarı vs almadım. Devirli kullandım tık demedi.
Bundan önce 1350km yol geldim 61 lt yakıt yaktım. Yani yakıt tüketimi gayet iyiydi. Yani full yüklü şekilde 4.5 litre ortalama tüketim elde ettim. Yakıtı ilkte Shell ve sonra opetten aldım
Ya bir sensör arızası var ya da akü bitiyor sanırım. Aşırı sıcaklar nedeniyle beklemenin de verdiğ etkiyle akü zayıflamış olabilir mi acaba diye şüphedeyim.
Yarın aküyü kontrol ettireceğim. 60 amper yerine 70a üzeri akü takacağım. Bu şekilde bir takip edip duruma göre bakacağım.Varsa öneriniz beklerim.
Birde son aylarda 1. Vitesten 2. Vitese sarsılarak geçme durumu sanki biraz artmış gibi geldi.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aRiSe* -- 26 Temmuz 2024; 1:24:35 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Merhaba fluence 2014-1.5 tdi aracıma triger filtre v kayış aldım , nerden aldıysam sahte çıktı , sanayide büyük toptancılar dahil diyebilirim :) hiç içime sinmedi . Orjinal triger seti , v kayısı ve skf rulman orijinal Satan kim var ? Alıp deniyorum gösteriyorum hep çakma çıkıyor . Sırf bu yüzden filtreleri mann marka aldım yetkili satıcıdan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhablar marmariste 2010 model 1.5 aracım arizalandi. Çekiş düşüklüğü yaşıyorum. Turbo ya da turbo sensörü olabilir diye düşünüyorum. Tamir için önerebileceğiniz usta var mi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
%100 orijinalliğinden emin olmak istiyorsanız buardan almak zorundasınız.
www.renaulttoptancisi.comRenault Fluence 1.5 dCi Periyodik Filtre Bakım Seti Renault Mais Orijinalhttps://www.renaulttoptancisi.com/urun/renault-fluence-1-5-dci-periyodik-filtre-bakim-setiwww.renaulttoptancisi.comTriger Seti Fluence 1.5 dCi 7701477028 7701477028 Renault Mais Orijinalhttps://www.renaulttoptancisi.com/Triger-Seti-Fluence-15-dCi-7701477028%2CPR-2032.html
-
Benzer durumları maalesef bende zamanında 2013 edc iconumda yaşadım.
edc de ne yazık ki akü çok önemli ilk marş basma gücü yüksek akü alınmalı maalesef pek çok kişi sadece amperine bakmakta.
edc li araçlara tavsiyem varta E44 tür. 72 ah hacminde ölçüsünde ve 77 ah dir. ama asıl önemlisi uzun zaman yüksek marş basma gücünü koruyabiliyor. bugün tam 5 sene olmuş ve aküyü halen sorunsuz bir şekilde ekranda abuk subuk hata mesajları almadan kullanıyorum.
zamanında buradan yazmıştım.
-
Ayrıca aracınızın yaşı ve km si itibariyle bunun değişim vakti gelmiş yada geliyor bilginize.
www.renaulttoptancisi.comEDC Şanzıman Beyni Megane 3 Fluence 310320749R 310320749R 310320254R Renault Mais Orijinalhttps://www.renaulttoptancisi.com/urun/otomatik-vites-edc-sanziman-beyni-megane-iii-fluence-310320749r -
Bosch marka 74AH taktırdıktan sonra problemlerim çözüldü. Ama sabah ilk marşlarda motor birazcık tıkırtılı çalışıyor. Enjektörler den mi acaba diye düşünüyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaslar merhaba , hararet göstergesi ile ilgili bir sorunum/sorum.var . Aracimin hararet göstergesi max . isi seviyesini gösterdikten sonra tekrar bir cizgiye ( resim ) iniyor ve seyahat boyunca bir daha cikmiyo. Hararet sorunu yok ,hortumlar sicak yani Thermostat aciyor....Acaba ekranda bir sorunmu var ? Tsk ederim.
Fluence 1.6 k4m
Edit : Termostati degistim, sorun haloldu... ( Vernet )
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ilyushin2 -- 26 Eylül 2024; 17:42:30 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
beyler merhaba.
aracın esas problemi. soğukta çalışırken nazlanması. buji akü değişti.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rantçıbaşı -- 11 Ekim 2024; 13:45:46 > -
Merhaba, son 1 haftadır aracı stop edip kilitlediğimde yolcu tarafındaki elektrikli ayna tam kapanmıyor. %30 kadar kapanıyor, araç çalışırken aynaları açıp kapattığımda bir problem yok. Daha önce başına böyle bir durum gelen oldu mu?
-
9 yil sonra gordum mesajinizi.ayni problem var bendede.bir cozumu varmi acaba
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar merhaba 2013 icon edc aracımda multimedia sorunu yaşadım fabrika ayarlarına döndüğümde sorun gitti fakat direksiyondaki kısayol tuşları iptal oldu tekrar nasıl aktif edebilirim ? Birde kumandadaki bagaj açma tuşunu aktif etmem mi gerekiyor yoksa iconlarda otomatik mi oluyor kumandadan bagaj açamıyorum şimdiden teşekkürler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X