Şimdi Ara

RENAULT MEGANE 1.6 MI 1.4 TCE Mİ ALMALIYIM? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
9.737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sissil

    2.0 turbo aracın olur 300-400 hp anlarım takarsın lpg de....

    dizel araç varken 1.4 benzinli alıp lpg takmının mantığı nedir ?

    zaten 1.4 motor az yaksın gitmesin diyosun al ozaman dizel kafanı dinle...

    yok uyuyormuş uymuyormuş... onuda geçtim sorunsuz lpg kullanan daha rastlamadım en az 2-3 kere tamirciye giden oluyor... civic vardı arkadasımda 2006 adam enjektor değiştirmişti lpg yüzünden...

    kuzenimde var megane 1.4 3 kere rolanti motoru değişti lpg yüzünden... ayrıca motor kim ne derse desin sağırlaşıyor...

    Hocam iyi diyorsun hoş diyorsun da aynı aracın benzinli ile dizeli arasında 10000lira civarı fark var ve bu farka benzin ve dizel arasındaki bakım masrafinida eklersek tabiri caizse attığımız taş urkuttugumuz kuşa degmiyor Yani ortalama 7 ila 10 yıl arası ancak amorti ediyor parasını sonuç olarak benim düşüncem benzinden yana

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    yılda 5bin KM yapıyorum. Ben bile LPG düşünüyorum. Çünkü aracın benzin yakması ve daha fazlası vergi olarak gidiyor.

    Aynı para ile daha fazla yol yapmak en güzeli. şu kadar km den aşağısı lpg gereksiz yanlış bence. adam 5yıl kullanacak taktırsın, amorti eder satarken de lpg artısı olur. Aynı para ile daha fazla gezecek. Taktırın bence. TCe iyi motor ama RENO VW gibi gazetelerde prestij standart demediği için satamadı ama dCi sattı...

    Aynı fikirdeyim hocam ancak tek sikinti the motor lpg ile sorunsuz olarak çalışır mi Bu sorunun cevanını bulduğum zaman herşey daha kolay olacak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Aynı fikirdeyim hocam ancak tek sikinti the motor lpg ile sorunsuz olarak çalışır mi Bu sorunun cevanını bulduğum zaman herşey daha kolay olacak

    Forumda ve birkaç yerde lpg uyumlu oldugunu gördüm. direkt manifolttan baglantı filan diyorlardı...

    Benim lpg'li aracım olursa ister hitler motor(MPI geçen birkaç firma var sadece Vw algılanmasın), ister lpg tam uyumlu olmasın, her türlü lpg taktırıp, 4000devirden sonra benzine geçecek şekilde ayarlatırım, o durumda zaten ben ekonomi yapmam, büyük ihtimal birine hesabını bildiriyor olurum Bu konuda internette araştırır, 2a müh. gibi bu lpg konusunda bilgili firmaların soru-yanıt kısımlarına yazabilir, bizzat ustasından telefonla da cevap bulabilirsiniz...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Only Gamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    Aynı fikirdeyim hocam ancak tek sikinti the motor lpg ile sorunsuz olarak çalışır mi Bu sorunun cevanını bulduğum zaman herşey daha kolay olacak

    Forumda ve birkaç yerde lpg uyumlu oldugunu gördüm. direkt manifolttan baglantı filan diyorlardı...

    Benim lpg'li aracım olursa ister hitler motor(MPI geçen birkaç firma var sadece Vw algılanmasın), ister lpg tam uyumlu olmasın, her türlü lpg taktırıp, 4000devirden sonra benzine geçecek şekilde ayarlatırım, o durumda zaten ben ekonomi yapmam, büyük ihtimal birine hesabını bildiriyor olurum Bu konuda internette araştırır, 2a müh. gibi bu lpg konusunda bilgili firmaların soru-yanıt kısımlarına yazabilir, bizzat ustasından telefonla da cevap bulabilirsiniz...

    lpg konusunda bilmediğim çok ayrıntı var sanırım 4000 devirden sonra benzine geçme konusunu ilk kez duyuyorum hocam gerçekten şaşırdım
    Dediğiniz firmaları araştırmak doğru olacak sanırım




  • 10 bin icin lpg ye gerek yok diyenler kabaca vi hesapla senede 1.6 bin kar etse 10 senede 16bin tl 10 sene sonrada araci 20 bine satarsiniz 36 bin nerdeyse araci amorti edecek karar sizin...Herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkfire45

    10 bin icin lpg ye gerek yok diyenler kabaca vi hesapla senede 1.6 bin kar etse 10 senede 16bin tl 10 sene sonrada araci 20 bine satarsiniz 36 bin nerdeyse araci amorti edecek karar sizin...Herkese kazasiz belasiz surusler dilerim.

    sonuç ortada hocam




  • güncel yorumlar bekleniyor
  • Aracı sanrıım ikinci el alacaksınız bildiğim kadarıyla renault artık bu motoru getirmiyor. Daha önce bende aynı motor için konu açmıştım ancak lpg olayından dolayı dizele yöneldim kendi aracımı sattıkdan sonra dizel almayı planlıyorum. TCI motorun ikinci elleri temiz olarak 35000 36000 aralığında üzerine biraz daha koyup dizellerede yönelebilirsiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    Aracı sanrıım ikinci el alacaksınız bildiğim kadarıyla renault artık bu motoru getirmiyor. Daha önce bende aynı motor için konu açmıştım ancak lpg olayından dolayı dizele yöneldim kendi aracımı sattıkdan sonra dizel almayı planlıyorum. TCI motorun ikinci elleri temiz olarak 35000 36000 aralığında üzerine biraz daha koyup dizellerede yönelebilirsiniz.

    evett hocam ikinci el olacak Ancak dizel de ikinci el işine içim bir türlü ısınmıyor çok çok temiz olsun ve tce deki donanım olsun deyince fiyat uçuyor hocam
  • Bence ikisinide almayın derim o paraya yazık.2 arkadaşımda megane var.Birisi 2010 model daha 35000 de,2 yaşında arabanın ön iç kapı kolları iğrenç görünüyor çizik içinde.İçine bindiğinde 10 yıllık araba gibi duruyor.100bg motor tutulldu ama Renaultta kalite yok maalesef.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Bence ikisinide almayın derim o paraya yazık.2 arkadaşımda megane var.Birisi 2010 model daha 35000 de,2 yaşında arabanın ön iç kapı kolları iğrenç görünüyor çizik içinde.İçine bindiğinde 10 yıllık araba gibi duruyor.100bg motor tutulldu ama Renaultta kalite yok maalesef.

    çok ilginç gerçekten saha 35000km deki bir aracın iç aksamı bu kadar çabuk neden yıpranır ki? kalite konusunda bu kadar zayıf mı bu araçlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    Aracı sanrıım ikinci el alacaksınız bildiğim kadarıyla renault artık bu motoru getirmiyor. Daha önce bende aynı motor için konu açmıştım ancak lpg olayından dolayı dizele yöneldim kendi aracımı sattıkdan sonra dizel almayı planlıyorum. TCI motorun ikinci elleri temiz olarak 35000 36000 aralığında üzerine biraz daha koyup dizellerede yönelebilirsiniz.

    evett hocam ikinci el olacak Ancak dizel de ikinci el işine içim bir türlü ısınmıyor çok çok temiz olsun ve tce deki donanım olsun deyince fiyat uçuyor hocam

    Donanım ve fiyat olarak insanı cezbediyor haklısınız bende bu yüzden kafama takmıştım servisleri aradım lpg işin yapan arkadaşları aradım kimisi olur dedi kimisi olmaz dedi aslında en büyük sıkıntı motor suan ülkeye gelmiyor yeni modellerde buda parça olarak servise bağımlı kalacağımızı gösteriyor. Malum servisteki parça fiyatlarını. Birde bagaj olayına bakmak lazım benim çocuğumda var bagaj lpg atılırsa o sorun oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi corwen -- 5 Ağustos 2012; 16:48:44 >




  • 1.6 benzinli olan modeli klima acikken 8.9lt ortalama ile gitmektedir, en son yaptigim 230kmlik yolculukta bu rakami gordum, yol uzun yoldu ve de hiz 110-130 arasinda, bi ara cc ile de gittik.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    Aracı sanrıım ikinci el alacaksınız bildiğim kadarıyla renault artık bu motoru getirmiyor. Daha önce bende aynı motor için konu açmıştım ancak lpg olayından dolayı dizele yöneldim kendi aracımı sattıkdan sonra dizel almayı planlıyorum. TCI motorun ikinci elleri temiz olarak 35000 36000 aralığında üzerine biraz daha koyup dizellerede yönelebilirsiniz.

    evett hocam ikinci el olacak Ancak dizel de ikinci el işine içim bir türlü ısınmıyor çok çok temiz olsun ve tce deki donanım olsun deyince fiyat uçuyor hocam

    Donanım ve fiyat olarak insanı cezbediyor haklısınız bende bu yüzden kafama takmıştım servisleri aradım lpg işin yapan arkadaşları aradım kimisi olur dedi kimisi olmaz dedi aslında en büyük sıkıntı motor suan ülkeye gelmiyor yeni modellerde buda parça olarak servise bağımlı kalacağımızı gösteriyor. Malum servisteki parça fiyatlarını. Birde bagaj olayına bakmak lazım benim çocuğumda var bagaj lpg atılırsa o sorun oluyor.

    haklısınız hocam ben o noktayı atlamışım bu motora yedek parça temini noktasında sıkıntı yaşamak muhtemel piyasada yaygın değil tamir ve yedek parçada servise bağımlılık sözkonusu gibi bu noktayı atlamışım Bagajı bir şekilde idare etsek bile bu servis yedek parça işi kafama takıldı şimdi hay aksi nasıl olacak ki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Bence ikisinide almayın derim o paraya yazık.2 arkadaşımda megane var.Birisi 2010 model daha 35000 de,2 yaşında arabanın ön iç kapı kolları iğrenç görünüyor çizik içinde.İçine bindiğinde 10 yıllık araba gibi duruyor.100bg motor tutulldu ama Renaultta kalite yok maalesef.

    çok ilginç gerçekten saha 35000km deki bir aracın iç aksamı bu kadar çabuk neden yıpranır ki? kalite konusunda bu kadar zayıf mı bu araçlar

    İç kapı kolları bariz plastik.Üzerinde parlak basit bir boya var kolay çiziliyor.Diğer arkadaşınki 2007 model onda daha kötü durumda.Arkadaşa ayıp olmasa çeker resmini koyarım.Kalite ve 2.eli birlikte olsun diyorsanız WW-Toyota-Ford bunların dışına çıkmayın derim.Tabi seçim sizin zevkde.Hakkınızda hayırlısı olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uniqlo

    1.6 benzinli olan modeli klima acikken 8.9lt ortalama ile gitmektedir, en son yaptigim 230kmlik yolculukta bu rakami gordum, yol uzun yoldu ve de hiz 110-130 arasinda, bi ara cc ile de gittik.

    8,9 çok fazla bir değer hocam heleki uzun yolda şaşırdım gerçekten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    quote:

    Orijinalden alıntı: kntrli

    quote:

    Orijinalden alıntı: sasmaz66

    Bence ikisinide almayın derim o paraya yazık.2 arkadaşımda megane var.Birisi 2010 model daha 35000 de,2 yaşında arabanın ön iç kapı kolları iğrenç görünüyor çizik içinde.İçine bindiğinde 10 yıllık araba gibi duruyor.100bg motor tutulldu ama Renaultta kalite yok maalesef.

    çok ilginç gerçekten saha 35000km deki bir aracın iç aksamı bu kadar çabuk neden yıpranır ki? kalite konusunda bu kadar zayıf mı bu araçlar

    İç kapı kolları bariz plastik.Üzerinde parlak basit bir boya var kolay çiziliyor.Diğer arkadaşınki 2007 model onda daha kötü durumda.Arkadaşa ayıp olmasa çeker resmini koyarım.Kalite ve 2.eli birlikte olsun diyorsanız WW-Toyota-Ford bunların dışına çıkmayın derim.Tabi seçim sizin zevkde.Hakkınızda hayırlısı olsun

    o kadar para veripte böyle bir olayla karşılaşmak istemem gerçekten Ama bu arabayı her gördüğümde içimin yağları eriyor




  • 1.4 tce hangi motor bilgisi olan var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmtıl

    1.4 tce hangi motor bilgisi olan var mı?

    hangi motor derken neyi sorduğunuzu anlamadım hocam
  • 1.2 tce tercih edin
    1.4 tce energy serisi değil ve normal kasada satışı şuan yok. energy serisi 1.4 tce yakın zamanda çıkacak
    1.6 motorun ise ömrü sayılı üretmden kalkacak
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.