Şimdi Ara

rezalet tasarımlar... (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
237
Cevap
2
Favori
14.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    hayret benim araca sıra gelmemiş heralde
    ben söyleyeyim;
    -Ssanyong Actyon ve Actyonsports modelleri

    Kimisi çirkin sever


    Assolistler en son çıkar hocam.


    Hakikaten, nasıl unuttuk onu..




  •  rezalet tasarımlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 1 HiT u DowN -- 30 Ağustos 2011; 2:04:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: dnz60

    hayret benim araca sıra gelmemiş heralde
    ben söyleyeyim;
    -Ssanyong Actyon ve Actyonsports modelleri

    Kimisi çirkin sever


    Assolistler en son çıkar hocam.




    Ssangyong rodius içi neyse de suan satılan dış tasarımı en felaket araçtır.
    Bunu ben bile sevemem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    peugeot RCZ nin audi TT den esinlenerek tasarlandığını pratikle öğrenemezsiniş direksiyon koltuğuna oturup 10-15 dakikalık test sürüşü yapmakla bitmiyor.sen herşeyi böyle öğrendiğini sanıyorsun.halbuki öğrenecek onca ayrıntı varki


    Ah electro ah.

    Ben pratik dediğim zaman kastettiğim şey test sürüşleri değil.

    Bunu söylemek istemiyorum ama benim okuduğum üniversite'de ya da benzer bir üniversitede öğrenci olsaydın ve sağlam bir arkadaş çevren olsaydı, ne demek istediğimi çok net anlardın ama neyse.

    Bin bir türlü arabanın altını üstüne getiriyoruz. Arkadaşlar sağolsun. O kadar çok yeni ve güzel araba tanıma fırsatımız oluyor ki.

    Senin o 15 dakikalık deyip küçümsediğin test sürüşü otomobillerle ilgili tecrübemin çok küçük bir kısmını oluşturuyor ama o da ciddi bir tecrübe edinme yolu. Ben bir arabanın motor performansını, yol tutuşunu, fren performansını, yol konforunu, ses yalıtımını, bayiiye döndükten sonra da malzeme işçilik kalitesini anlayabiliyorsam bu bana tecrübe kazandırır. Hepsi bilgidir bunların.

    Dergi okumakla öğrendiklerin, test sürüşüne çıktığın zamanki öğrendiklerinin yanında çok önemsiz kalıyor maalesef.

    Benim kadar otomobillerde pratik ve tecrübe sahibi olduğun zaman, sponsorlu yayınları bu kadar ciddiye almaman gerektiğini anlayacaksın.

    Cidden ehliyetin var mı bilmiyorum ama olduğunu sanmıyorum. Aldığın zaman bayiileri dolaş ve test sürüşü talep et. Sana öğretilmek istenenlerle gerçek tecrübelerinin çokça çeliştiğini göreceksin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 HiT u DowN

     rezalet tasarımlar...



    Yapma etme gayet hoş bir tipi var, ağzı burnu kayık değil en azından..




  • Bu ne cidden ya

     rezalet tasarımlar...
  • Farketmez hepsine binerim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu ne cidden ya

     rezalet tasarımlar...



    Arkaya kat çıkmışlar
  • Çok ciddiyim, Rodius'u bedava verseler (satmadan buna binmek zorundasın deseler) kara kara düşünürüm..
  • Orijinalden alıntı: time_keeper

    Bu ne cidden ya



    içini bilmesem 90bin tl lik cenaze arabası dicem
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Çok ciddiyim, Rodius'u bedava verseler (satmadan buna binmek zorundasın deseler) kara kara düşünürüm..


    Hem de 1 yıl şart koştuklarını düşünsene bi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: JasoNBuraK

    Çok ciddiyim, Rodius'u bedava verseler (satmadan buna binmek zorundasın deseler) kara kara düşünürüm..


    Hem de 1 yıl şart koştuklarını düşünsene bi


    arka koltuk düzeni cok hos bence ortada 2 tane 180 derece dönen koltuklar filan..
    bu kadar ön yargılaı olmayın dicem ama cok mu polyanacılık yapmış olurum

    @time_keeper,birgün Ssangyong bayisine ugrasana şu
    korando,kyron,rexton üçlüsünü bi incele derim..gitmişken rodiusun
    yakından çekim fotolarını koyarsın ibreti alem için




  • @dnz60

    Cidden çok iyi fikir.

    Ssangyong markasını pek tanımıyorum.

    En kısa zamanda gideceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 30 Ağustos 2011; 2:37:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    peugeot RCZ nin audi TT den esinlenerek tasarlandığını pratikle öğrenemezsiniş direksiyon koltuğuna oturup 10-15 dakikalık test sürüşü yapmakla bitmiyor.sen herşeyi böyle öğrendiğini sanıyorsun.halbuki öğrenecek onca ayrıntı varki


    Ah electro ah.

    Ben pratik dediğim zaman kastettiğim şey test sürüşleri değil.

    Bunu söylemek istemiyorum ama benim okuduğum üniversite'de ya da benzer bir üniversitede öğrenci olsaydın ve sağlam bir arkadaş çevren olsaydı, ne demek istediğimi çok net anlardın ama neyse.

    Bin bir türlü arabanın altını üstüne getiriyoruz. Arkadaşlar sağolsun. O kadar çok yeni ve güzel araba tanıma fırsatımız oluyor ki.

    Senin o 15 dakikalık deyip küçümsediğin test sürüşü otomobillerle ilgili tecrübemin çok küçük bir kısmını oluşturuyor ama o da ciddi bir tecrübe edinme yolu. Ben bir arabanın motor performansını, yol tutuşunu, fren performansını, yol konforunu, ses yalıtımını, bayiiye döndükten sonra da malzeme işçilik kalitesini anlayabiliyorsam bu bana tecrübe kazandırır. Hepsi bilgidir bunların.

    Dergi okumakla öğrendiklerin, test sürüşüne çıktığın zamanki öğrendiklerinin yanında çok önemsiz kalıyor maalesef.

    Benim kadar otomobillerde pratik ve tecrübe sahibi olduğun zaman, sponsorlu yayınları bu kadar ciddiye almaman gerektiğini anlayacaksın.

    Cidden ehliyetin var mı bilmiyorum ama olduğunu sanmıyorum. Aldığın zaman bayiileri dolaş ve test sürüşü talep et. Sana öğretilmek istenenlerle gerçek tecrübelerinin çokça çeliştiğini göreceksin.




    iyi güzel söylüyorsunda.karşındakinin daha yaşını,okuduğu yeri,arkadaş çevresini vs. bilip etmeden böyle peşin hükümler nasıl verebiliyorsun bunu merak

    ediyorum.otomobil konusundaki tartışmayla hemen analiz yaptı adam şu işe bak.psikolojimi okudun sensenin okuduğun üniversite otomobillerle ilgili

    olan bilgi birikiminde referans mı oluyor eğer yanlış anlamadıysam?böyle düşünerek büyük bir hata yapıyorsun haberin olsun.bölümünde makina

    mühendisliği galiba.şu yazdıklarından bunu çıkardım neyse.ben 14 yıldır otomobil ile ilgili olan hemen her yayını alıp okudum ve halen okuyorum.tabiri caizse

    otomobil dünyasındaki her gelişmeden vs haberim var.kim neler yaptı,ne halden ne hale geldi hepsini atlamadan bu zamana kadar takip ettim.dünya

    çapında isim yapmış yayınları sen görmezden gelemezsin.üniversite

    okumuş adamsın sonuçta.geçen yine bir konuda tartışırken sen bana EVO dergisinin bir testini cevap olarak göstermiştin mesela.14 yıldır yazılan şeyler

    birbirine paralelse bunda bir doğruluk payı vardır herhalde.sende bu tecrübeyi küçümsemesen iyi olur.ben iyi

    bir kullanıcıyım aynı zamanda,bunu da bil.ehliyetimi alalı 7 yıl oldu.ayrıca şunu da belirteyim.bir araç hakkında kesin bir hüküm getirmek için uzun vadeli

    bir test gerekir.en azından rakip firmalarla karşılaştırmak için bu gereklidir.10-15 dakikalık testlerde tüm kriterlerde sağlıklı souca varmak imkansız gibi bir

    şey.bu sürüşler sadece araç hakkında fikir oluşmasına sebep olur. izlenimler genelde ilk sürüşün verdiği pozitif etkiyle olumlu olacaktır.malzeme kalitesi

    gibi öğelerde kesin kanate ulaşılabilir tabiki.ama sürüş olayı aracın lastiklerine,yolun durumuna veya araçtaki herhangi bir arızaya veya hataya bağlı olarak

    değişebilir.bu şartlarda kesin hüküm vermek çok zor.test araçlarını her türlü insan her şekilde kullanıyor.bununda araçlar üzerindeki etkisini hesaba

    katmak lazım.bir aracı en iyi bilen onu ilk elden alıp belli bir süre kullanan sahibidir.test sürüşleri sadece fikir oluşturmaktadır.tabi bunlarda tecrübedir,buna

    itirazım olamaz.




  • Bölümüm Hukuk.

    Ben 5 senedir vakıf üniversitesi öğrencisiyim. Her model arabadan çeşit çeşit mevcut arkadaşlarımda. Boş vakitlerde yakın arkadaşlarımızın birisinde incelemediğim bir araba varsa, a'dan, z'ye incelerim. bazen başka arkadaşlarım da bana eşlik eder. Devamında da o otomobili kesin kullanırım. Anlatmak istediğim buydu.

    En ucuzundan, çok pahalısına 100'den fazla farklı model ile sürüş tecrübem oldu. Bunlardan bazıları oldukça uzun, bazıları da kısa. 100'lerce farklı otomobili alıp, uzun dönem kullanamayacağıma göre kısa sürüşlerle bilgi ve fikir sahibi olabiliyorum. Etkili de oluyor. Bir nevi o otomobil dergilerinin yaptığı testler gibi yani. Onlar da uzun dönem kullanmıyor neticede.

    Uzun dönem kullanım testleri de var tabii ki ama her modeli bulmak imkansız.

    Otomobil dergilerini ciddiye alma demiyorum, fazla ciddiye alma diyorum.

    Sponsorlu yazılar her zaman doğru sonucu açıklamaz.

    Malzeme kalitesi, bilmem nesi dergilerde çok övülen, C segmentini aştı denilen Ford Focus III'ü de gördük. Bir ton hatası var işçilik konusunda da sürüş konusunda da.

    Ses yalıtımı neredeyse Mercedes S klasse gibi anlatılan, süspansiyonları hiç ses yapmaz denen Golf VI'yı da gördük. Durum hiç dergilerde anlatıldığı gibi değil.

    Bu tarz örnekler çoğaltılabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: time_keeper


    quote:

    Orijinalden alıntı: electrostatic

    time_keeper yine esmiş.peugeot RCZ yi beyeniyor ama TT yi beyenmiyor.halbuki RCZ,TT örnek alınarak geliştirilmiş bir araç



    En başta "Eski" yazıyor bak.

    RCZ'nin TT örnek alınarak geliştirildiğini kim söyledi sana?

    Peugeot tasarımcılarından tanıdığın birileri mi var?


    Herhangi bir peugeot bayisine git anlatırlar sana. Hatta motorunun da bmw ile birlikte geliştirdikleri motor olduğunu söylerler.
    Sen yine sorarsın bayide bmw de tanıdığınız mı var nerden biliyosunuz diye




  • quote:

    Orijinalden alıntı: airbrq_23

    Herhangi bir peugeot bayisine git anlatırlar sana. Hatta motorunun da bmw ile birlikte geliştirdikleri motor olduğunu söylerler.
    Sen yine sorarsın bayide bmw de tanıdığınız mı var nerden biliyosunuz diye


    Motor konusunda BMW ile ortaklıkları var, tamam.

    Tasarımda da Audi ile mi ortaklığa gidildi diyorsun yani?

    Aynı şeyler değil bu ikisi. Bir daha ki sefere alakalı örneklerle geliniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utku -- 30 Ağustos 2011; 3:40:48 >
  • Bombayı atıyorum...


     rezalet tasarımlar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: will.i.am

    Çekilin multipla geliyor!
     rezalet tasarımlar...



    bu nedir ya o.O kim ğretmiş bunu
  • Honda hariç neredeyse tüm Japon araçları da tasarım özürlüsü. En üst sırada Toyota var tabi ki.
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.